imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
Stadler FLIRT taliansko-švajčiarskeho dopravcu TiLo
Metrobusové zastávky majú vyšší štandard než iné zastávky
Trať South Lake Union Streetcar bola otvorená v roku 2007 a má štandardné parametre - rozchod 1435 mm a napájanie 750 V DC
First Hill Streetcar bola otvorená v roku 2016, meria 4,0 km a má štandardné parametre - rozchod 1435 mm, napájanie 750 V
Električková trať je postavená so štandardnými parametrami pre nové trate: rozchod 1435 mm, napájanie 750 V DC
Okrem štandardných skibusov, ktoré premávajú do lyžiarskeho strediska Jasná počas celej zimy, cez majstrovský víkend vypomáhalo v Demänovskej Doline aj 80+ autobusov dopravcu SAD Zvolen
Zaujímavosťou je, že nový električkový systém má rozchod 1067 mm, ale napájanie je štandardné pre nové električkové trate - 750 V DC
Štandardná navigácia na staniciach s logom v tvare tunelovej rúry
Vozidlové informačné displeje zobrazujú texty v rôznych jazykoch, štandardne to býva japončina, angličtina, čínština a kórejčina
Autobus MHD pri štandardnej funchalskej zastávke
Niektoré z nových autobusov sú vybavené LED elektronickými panelmi s diódami v neutrálnej bielej (štandardne sa používa studená biela)
Parkovanie na autobusových zastávkach je štandardnou súčasťou balkánskych ulíc
Na jar 2022 zabezpečovali MHD Malacky 2 midibusy a 1 štandardný nízkopodlažný autobus #BL-852FE
#W 3648 LO, linka 5, Göglstr.
Križovanie dvoch atypických rozchodov
Štandardný vstup do stanice metra v Bilbau s automatmi na cestovné lístky a turniketmi
V lete 2021 bola linka 1 na oboch stranách trasy skrátená pre rekonštrukciu tratí
Štandardné "švajčiarske" zobrazenie trasy linky na vnútornom displeji neštandardne dopĺňa informácia o čísle vodiča autobusu
"Veľký" autobus do Jelšavy
Signál pre električku - biela šípka "voľno"
Linka 96 od roku 1987 používa značnú časť zrušenej železničnej trate do St. Kildy
Ako to býva zvykom (nielen) v Austrálii, nové električkové dráhy sa nenazývajú električkovými, ale ako ľahká železnica (light rail)
Štandardná zastávka mimo centra Canberry má nástupište dlhé len od prvých po druhé dvere autobusu
Hoci sa v Queenslande štandardne na železnici používa rozchod 1067 mm, električkový G:link má normálny rozchod 1435 mm a napätie 750 V DC ako je to štandardom pri nových električkových systémoch
Rozdelenie duálneho rozchodu 1067 mm a 1435 mm na samostatné koľaje pre každý z rozchodov
Volvo 8900LE 6x2 #608 prechádza na jednej z nosných autobusových liniek po Teollisuuskatu
Brusel generálkuje staršie autobusy, ako napr. tento Van Hool newA330 z roku 2010, ktorý vyzerá ako nový
Ulica, ktorou odchádzali vlaky Viedenskej električky do Bratislavy
Záver trasy Viedenskej električky vo Viedni
Pohľad smerom k bývalým odstavným koľajám Viedenskej električky
Jeden z mála autobusov štandardnej dĺžky na severnom Cypre slúži univerzite
Expozícia BUSE Blansko
Jeden dopravca, tri nátery
Vľavo jedna z prvých električiek vo Veľkej Británii, vpravo medzimestská vyhliadková električka
Električka typu Standard z roku 1924
Verejnú dopravu na ostrove Skye zabezpečujú aj štandardné low entry autobusy
Na najpopulárnejšom ostrove Kapverdskej republiky neexistuje štandardná verejná doprava
Prestup medzi spojmi MHD na jednom nástupišti je v Augsburgu štandardom
Vo vozidlách MHD sú štandardne zabezpečené dvojjazyčné monitory ako aj zvukové hlásenia zastávok
Električka Bogie Standard #253 ktorá slúžila ako školská trieda aj ako ubytovňa do roku 1987
Križovanie električkovej dráhy a úzkorozchodnej železnice Lößnitzgrundbahn
Pohľad na spodnú stanicu Titlis Rotair
Rotujúca kabínka z roku 2014
Stanica lanových dráh Stand
DUTC Bogie Standard Tram #253
#2J1 3839, 338, linka 8, Tolstého ulice
Výzdoba vianočnej električky #421
Zastávka električiek so štandardne zvýšeným nástupišťom, avšak v miestach vjazdov do dvorov zníženým na úroveň vozovky
LAZ #142 je posledný novododaný trolejbus so štandardnou výškou podlahy
2 rozchody v múzeu MHD
#218, linka 2, 5, Masarykova tř., zastávka Trnovany Policie ČR
Silvestrovská fotojazda Soukromého spolku přátel dopravy so Škodou 14 TrM #170
Tabule v poľských železniciach aj v roku 2015
Cestovný poriadok linky MHD
Tata Marcopolo
Swaraj Mazda T3500
Swaraj Mazda T3500
Swaraj Mazda T3500
Autobusová stanica
Verejné záchody na autobusovej stanici
Ashok Leyland Cheetah
Ashok Leyland
Súpravy električiek Schindler Cornichons Be 4/4 + Schindler / FFA Schweizer Standardwagen B4 na zastávke, kde linka 1 plynule prechádza na linku 14 a naopak
Modernizovaný interiér vozňa metra Pullman-Standard / Westinghouse na Červenej linke
Všetky električky PCC prevádzkované v Bostone v roku 2014 boli vyrobené v rokoch 1945 - 1946 firmami Pullman-Standard a Westinghouse
Električka "Wartime" PCC bola vyrobená firmami Pullman-Standard / Westinghouse a pochádza zo série z rokov 1945 - 1946
Súpravy Pullman-Standard / Westinghouse boli dodané v rokoch 1969 - 1970 a zo 76 kusov ich v roku 2014 stále jazdilo 74
Električka PCC "Picture Window" bola dodaná v roku 1951 v závere výroby električiek PCC v USA
Súprava metra Pullman-Standard / Westinghouse v prestupnej stanici Park St., kde je možné vystupovať na obe strany koľaje, čo umožňuje ľahší prístup k podzemnej električke
Súprava metra Pullman-Standard z rokov 1969 - 1970 na jedinom povrchovom úseku Červenej linky v centre mesta
Dočasné ukončenie trate metra po modernizácii z regionálnej električky na metro-štandard
Špeciálny signál pre chodcov na priechode cez električkovú trať
Vozidlový informačný systém v Lichtenštajnsku je podobný švajčiarskemu štandardu
Tlačenica v lanovke
Lanovka pri -7 °C
Rotair pri dolnej stanici
Monitor v riadiacej miestnosti dvoch visutých lanoviek zobrazuje ich polohu a prevádzkové parametre
Rotujúca kabínka lanovky Rotair mizne v hmle
Otáčajúca sa kabínka lanovky Rotair
Lanovka z Trübsee na Stand
Lanovka z Trübsee na Stand
Interiér električky typu Standard
Pôvodné električky typu Standard mali otvorené poschodie a zasklené bolo až v roku 1904
Električky typu "Standard" tvorili najpočetnejšiu časť vozidlového parku, vyrobených ich bolo viac než 1000
Interiér modernizovanej "štandardnej" električky #1088 s preklápacími operadlami
Interiér modernizovanej "štandardnej" električky #1088
Kontrolér modernizovanej "štandardnej" električky #1088
Interiér štandardnej sarajevskej električky K2YU
LAZ A183 je jedným z mála štandardných typov autobusov obsluhujúcich Ľvov
Trasa linky nastriekaná na vozidle
Zastávkový označník
Poschodový Ikarus E99.05 a štandardné prímestské Ikarusy E98
1664 mm vs. 900 mm
Štandardná súprava skladajúca sa z dvoch elektrických jednotiek vyrobených spoločnosťou Metro-Cammel v Birminghame
Prvá trať úzkorozchodného železničného systému v oblasti Berehovo bola otvorená v roku 1908
Trať Holmenkollbanen pred modernizáciou na metro-štandard
Posledná bývalá trať regioelektričky sa modernizuje na "metro-štandard", čo je spojené s demontážou trolejového vedenia a vybudovaním tretej (napájacej) koľajnice
Prestavba trate linky 1 na "metro-štandard"
Prestup medzi náhradnými dopravami
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie