imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Stadler FLIRT taliansko-švajčiarskeho dopravcu TiLo
Železničná stanica San Francisco s novými jednotkami Stadler KISS a starými vozňami ťahanými dieselovými rušňami vyrobenými v rokoch 1985 a 1998
Zbrusu nové jednotky Stadler KISS, ktorých prevádzka sa v železničnej sieti Caltrain začala v roku 2024
Nabíjacie miesto pre elektrobusy bolo zriadené pri miestnom zimnom štadióne
Na dlhšej linke L1 sú nasadené vozidlá Stadler Tango, ktoré dosahujú rýchlosť 100 km/h
Winterthur začal na nových trolejbusoch používať farebné LED displeje Luminator, avšak voľba písma a obrysu číslic je taká, že sa z diaľky nedá číslo linky prečítať
#120, Stadthausstrasse
Prvý z winterthurských trolejbusov Swisstrolley ako výcvikové vozidlo
V roku 2022 bolo dodaných 11 trojčlánkových trolejbusov Hess / ABB lighTram 25 DC
Stadler Bhe 4/6 z roku 2021
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Kabína vodiča jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Jednotka Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
V rokoch 2021 - 2022 bolo dodaných 6 dvojdielnych jednotiek Stadler Bhe 4/6
Jednotka Stadler ABeh 2/6
Dva druhy najnovších vozidiel od Stadleru pre železnicu MOB (v pozadí staršie vozne)
Vlak na čele s motorovým vozňom Stadler Be 4/4 sa pripravuje na dlhú jazdu po úzkorozchodnej železnici MOB
Jednotka Stadler Bhe 4/8 v spodnej stanici WAB
Vlak tvorený motorovou jednotkou Stadler ABDeh 8/8 (vzadu) a riadiacou jednotkou od rovnakého výrobcu pod útesmi v Lauterbrunnen
Jednotka Stadler ABDeh 8/8 sa šplhá do záverečného úseku BOB v Lauterbrunnen
Vlak vedený jednotkou Stadler ABDeh 8/8 s kombinovaným adhéznym a ozubnicovým pohonom
Horná stanica lanovky Marzili - Stadt Bern
Stadler Variobahn #123
Duewag B80C na linke U47
Sorka na mestskej linke v prímestskom prevedení s automatickou prevodovkou
#2002, linka 1, Rue de Soultz, zastávka Stade de Bourtzwiller
Transdev prevádzkuje S-Bahn v Hannoveri s elektrickými jednotkami Stadler FLIRT 3
#9513, H XN 513, linka 200, Ricklinger Stadtweg, zastávka August-Holweg-Platz
Stretnutie dvoch generácií Škody 24 Tr
Vstup do podzemnej časti Stadbahnu sa nachádza priamo pod historickou radnicou
Nové, 2,65 m široké vozidlá Stadtbahnu sa pri nerovnostiach na trati kývu o poznanie viac než staršie 2,30 m široké vozidlá
Do mestskej časti Altenhagen s 5000 obyvateľmi sa Stadtbahn dostal v roku 2015
Stanica Stadtbahnu Hauptbahnhof
Vstup do Stadtbahnu v rámci prestupného uzla
Zbrusu nové zastrešenie prestupnej zastávky Jahnplatz nachádzajúcej sa nad stanicou Stadtbahnu
Pohľad od vstupu do električkového tunela v centre mesta na priestor pred mestským divadlom
Skladacie schody v električke Vamos
Výškový rozdiel medzi nástupišťom Stadtbahnu a nástupišťom električiek
Trať Stadbahnu s vysokými nástupišťami vytvorila bariéru na námestí pred historickou radnicou a divadlom
Električky GTZ8-B Vamos boli špeciálne vyvinuté pre Stadtbahn v Bielefelde
Električky M8C boli dodávané v 1980. rokoch a v roku 1991 plynulo prešli z električkovej prevádzky na prevádzku Stadbahnu
Stadtbahn pod Hlavnou stanicou
Súprava Stadtbahnu typu B80D #6025+6015 z prelomu 1980. a 1990. rokov
Vyčkávacia plocha v obratisku stadtbahnu
Nízkopodlažné a vysokopodlažné vozidlo stadbahnnu na rovnakom nástupišti s dvoma úrovňami
Nástupištia v dvoch rôznych výškach sú výsledkom vývoja mestskej koľajovej dopravy v Kolíne
Segregovaná trať stadtbahnu
Spoločný úsek stadtbahnu a električiek v centre Bonnu
Spoločný úsek stadtbahnu a električiek v centre Bonnu
Vozidlo stadtbahnu prechádza popri električkovej zastávke
Zastávka pre električku aj stadtbahn s nástupišťami vo rôznych výškach
Električka na úseku zdieľanom so stadbahnom
Modernizované stadbahny na spoločnej trati s električkami
Na blížiace sa vozidlo stadbahnu upozorňuje svetelná signalizácia
Zastávka Olof-Palme-Allee s vysokým nástupišťom typickým pre bonnský stadbahn
Z-priechod a upozornenie na stadbahn s piktogramom električky
Ukončenie stadbhanu Bad Godesberg Stadthalle
Stanica stadtbahnu s gumenou podlahovou krytinou
Spoločný úsek trate pre električky a autobusy
Turistický autobus pred BC Place Stadium
Interiér elektrickej jednotky Stadler KISS
Stadler Variobahn #221
Stadtbahn v nadzemnej stanici
Pohľad na nástupište stanice Stadtbahnu Kreuzbrunnen
Bezbariérový prístup do stanice Stadtbahnu Waldau
ČKD Tatra KTNF6 pôvodom zo Schöneiche prenasledovaná autobusom MAN Lion's City G
Spoločná zastávka električiek a autobusov v centre mesta vybavená aj zákazníckym centrom dopravného podniku
Stadler Flirt a Stadler Kiss na Nyugati pályaudvar
Stadler Flirt smeruje na stanicu Keleti
Siemens Combino Plus NF12 #2003
Solaris Trollino IV 18 #9108 na konečnej Puskás Ferenc Stadion
Stadtbahn tunel nahradil časť povrchových električkových tratí v centre Karlsruhe v dĺžke 2451 m (východo-západný tunel) + 891 m (južná odbočka)
Stadtbahntunnel má tvar písmena T a nahradil povrchové električkové trate
Stadtbahntunnel je určený pre električky aj tram-trainy
Pohľad na čelá elektrických jednotiek Stadler
#1BV 7842, 7106, linka 67, Drobného ul., zastávka Zimní stadion
#2381, 6B6 6823, linka 25, Drobného ul., zastávka Zimní stadion
Stadler FLIRT nasadený na vlak InterCity do Terespolu
Stadler FLIRT dopravcu Koleje Mazowieckie vchádza na most ponad Vislu
Horné poschodie v elektrickej jednotke Stadler KISS
Informačné displeje v jednotke Stadler KISS informujú o trase vlaku a obsadenosti jednotlivých častí vlaku
Interiér spodného poschodia v Stadler KISS
Dvojica poschodových jednotiek Stadler KISS, ktoré premávajú na regionálnych vlakoch v okolí Budapešti
Konečná Savski most s Citelismi a električkami TMK 2200
Nástupištia regionálnych vlakov počas prestavby stanice s jednotkou Stadler Rail GTW 2/6
Vymeniteľná srdcovka výhybky
Električka stojí na dočasnom nástupišti, ktoré slúžilo jeden rok
Komunikácia určená len pre autobusy s nástrahou pre vodičov osobných áut
Pohľad na pôvodné vysoké nástupište, ktoré po prechode na prevádzku nízkopodlažných električiek dostalo zábradlie a prestalo byť využívané
Pohľad z pôvodného vysokého nástupišťa
Autobusový terminál pri trati rýchlej električky
Autobusový terminál pri trati rýchlej električky
Po prestavbe utrechtskej rýchlej električky z vysokých nástupíšť na nízke zostali v celej sieti dve provizórne nástupištia, ktoré nahradili neďaleké vysoké nástupištia
Provizórne električkové nástupište slúžiace približne rok
#1121, BZ-LJ-13, linka 62, Stadionplein, Olympisch Stadion
#2202, linka 24, Stadionplein, Olympisch Stadion
Stadler Citylink #406.002 a #406.003 sa vykrižovalii v stanici Algyő
#406.003, linka 1, Stanica Algyő
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie