imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Priestor medzi električkou a nástupišťom je minimálny, na niektorých nástupištiach sa úroveň schodíka nachádza pod úrovňou nástupišťa
Konečná stanica Kotoden-Kotohira sa nachádza pod obľúbeným chrámom, ku ktorému vedie 1368 schodov
Výsuvné schodíky električky Tramlink
Výsuvný schodík regionálnej električky Tramlink
Nesúmerne usporiadané dvere so skladacími schodmi
Skladacie schody v električke Vamos
Skladacie schodíky v električke M8C
Skladacie schodíky v električke M8C
Interiér električky Duewag M8C
Súprava Duewag B100S so zreteľnými skladacími schodmi pre nízke nástupištia
"Dočasne" znížená nástupná hrana pre električky namiesto plánovanej nástupnej hrany vo výške 90 cm pre metro, čo ilustrujú schody od eskalátorov
Komplikované spojenie konečnej metra a autobusového terminálu
Medziposchodie stanice Duomo
Hlavná časť informácií a možností sedenia je sústredená do časti nástupišťa, v ktorej zastavuje väčšina vlakov
Schody bez podstupníc poskytujú priestoru vzdušnosť aj v častiach, kde sa nachádza schodisko
#1BB 6901, 7013, linka 67, Drobného ul., zastávka Schodová
Zastávka MHD Schodová s jednostranným zákazom parkovania pred priechodom pre chodcov
Motivačné schody pri východe z podzemnej električkovej zastávky pri hlavnej stanici - každý schod znamená spálenie 0,1 kalórie
Schodisko v interiéri rožňavskej železničnej stanice
Nástup do vozidiel uľahčuje výsuvný schodík a vyvýšené nástupište pri strednom nízkopodlažnom článku
Cyklobus slúži na dopravu cyklistov po priehrade Afsluitdijk, kde by inak cyklisti pri prechádzaní cez zdvíhací most museli prekonať strmé schody
Stanica Covent Garden je 4. najhlbšou stanicou v londýnskom metre a prístup do nej je zabezpečený najmä výťahmi
Schodisko na stanici Oval z roku 1890
Zadné schody v autobuse New Routemaster
Autobusy New Routemaster majú dvojo schodov na horné podlažie, jedno medzi prvými a druhými dverami, druhé pri tretích dverách
Schodík pri vystupovaní z nízkopodlažnej električky
Z nízkych nástupíšť sa do vlakoelektričiek nastupuje po schodoch
Schody do vlakoelektričky GT6-80C
Výška podlahy vlakoelektričiek ET 2010 je 646 mm resp. 889 mm pri prvých / zadných dverách
Jednou z kritizovaných vlastností stuttgartskej mestskej dráhy sú vysoké nástupištia
Nástupištia mestskej dráhy sú prispôsobené výške podlahy vozidiel, ktorá je 1000 mm
Schody autobusu AEC Routemaster z roku 1963
Schody autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Schody električky z roku 1910 vyrobenej firmou United Electric Car Co
Rozdiel medzi výškou nástupišťa a dolnou hranou prvého schodu v Görlitz nie je veľký
Trolza-5265.00 “Megapolis” pod Potemkinovými schodmi
Maršrutka pod Potemkinovými schodmi
Šikmý výťah vedie popri schodoch, ktoré sa preslávili vo filme Krížnik Potemkin
Pôvodne lanovka, dnes šikmý výťah popri Potemkinových schodoch
Schody na horné podlažie blackpoolskej električky z roku 1934 od firmy English Electric
Schody v električke #245
Prístup do a zo stanice Wanstead zabezpečujú dva eskalátory po stranách a jedno schodište medzi nimi
Vľavo, na súčasnom nástupišti č. 3, končila pôvodná železnica Dublin and Kingstown Railway v rokoch 1837 –1854. Toto nástupište je oddelené zábradlím od zvyšku stanice
Veľká časť podzemných staníc metra pripomína iba veľké schodisko
Setra S 531 DT: schodisko
Jeden zo vstupov do stanice Recogidas
Šípky usmerňujúce davy ľudí
Bezpečnostné upozornenia sa nachádzajú skoro všade
Visutá lanová dráha vedie od koncovej stanice železnice Chemin de fer du Montenvers dole do údolia k ľadovcu
Osvetlenie schodov pripomína Karosy radu 700
Osvetlenie schodov vozňa Vario LFR.S #357
Podchod na stanici S+U Lichtenberg so schodami priamo na nástupište metra U5
Schody vo VDL Futura 2 FDD2 141-510
Schodisko v poschodovom MAN Lion's City DD
Strohé, ale efektné vybavenie čakárne
Východ do vestibulu stanice metra Wittenbergplatz
Schody trolejbusu 17 Tr
Vstup na stanicu Fritz-Tarnow-Straße je z jednej strany po schodoch
Zlepšiť nastupovanie do nových nízkopodlažných vlakových jednotiek sa dá aj inštaláciou schodíku na hrane nástupišťa
Schodisko do podchodu ŽST Poděbrady
Polkruhové sedenie nad schodami do podchodu ŽST Poděbrady
Schody v stanici metra Baixa-Chiado
Schodisko v dvojpodlažnej kodanskej električke F. C. Schultz #22 z roku 1900
Pohľad na schodisko na vrchné poschodie dvojpodlažnej kodanskej električky F. C. Schultz #22 z roku 1900
Prístup na zastávku je zabezpečený 4 schodiskami a 2 výťahmi
Horná časť bývalého električkového depa v Georgetowne slúži pre potreby univerzity
Bývalé električkové depo z 19. storočia neskôr slúžilo aj ako nákupné centrum, v roku 2015 časť areálu využívala univerzita a časť bola zmenená na apartmány
Sprievodca okrem kontroly lístkov usmerňuje cestujúcich
Nástup cestujúcich do novej jednotky Stadler Flirt uľahčuje vyklápací schodík
Pre lepší prístup z nástupíšť do vozidiel sú všetky vozidlá vybavené vyklápacími schodíkmi
Jednotka metra DT3-E vchádza do stanice Sengelmannstraße
Schodisko so šikmým výťahom
Vstup z Kukulovej ulice do vestibulu stanice
Vrchná galéria
#407 pod bazilikou Sacré-Cœur
Schody zo stanice metra Malostranská
Keďže stanica Montgomery bola budovaná pre metro, ale od začiatku je obsluhovaná len električkami, eskalátory vedú na úroveň nástupišťa metra, z ktorého je potom nutné zísť po schodoch na nástupište električky
Stanica "pre-metra" z roku 1975 bola vybudovaná s parametrami metra, ale slúži električke
Schodisko k nástupištiam 3 a 4
Podchod na stanici Tullnerfeld
Breda LRV na konci úseku s nízkymi uličnými nástupišťami - pred podzemným úsekom sa schody vo vozidle vysunú na úroveň podlahy
Schody pri 3. dverách
Služba zákazníkom: aby sa cestujúcim dobre vystupovalo, vlaková čata pristaví k schodíkom drevené stupienky
Medzera medzi posledným schodom električky a hranou nástupišťa v kombinácii s extrémne malou šírkou nástupišťa
Koľajová splietka sa kedysi vyhýbala schodom mostíka, ktorý vedie ponad kanál Grande
Pohyblivé schody spájajúce nástupištia a vstupnú halu stanice Bikás park (Býčí park)
Vstup do električky Siemens Avanto s výsuvným schodíkom
Výsuvný schodík električky Siemens Avanto
Zastávka Vasgyár s cestovným poriadkom linky 2V a oznamom upozorňujúcim na vysúvacie schodíky električiek E1
Eskalátory s drevenými schodami na stanici metra Sadguris Moedani
Schodisko v stanici metra Kongens Nytorv
Bicykle na moste pred stanicou København H
Schodíky do nízkopodlažnej časti RT6N1
Schody v autobuse Volvo B9TL / Wright Eclipse Gemini
Deravé schody na "kačici"
K2YU #263 s celočervenými sedadlami a hrdzavými schodíkmi
Otvorené dvere a sklopené schodíky v električke Düwag Pt8
Zatvorené dvere a vysunuté schodíky v električke Düwag Pt8
Lanovka Funiculaire Ecluse Plan pripomína schody do neba
Špirálovité schody na vyhliadkovú plošinu
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie