imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Súťažné tímy šampionátu TRAM-EM 2024
Šampionát TRAM-EM 2024
Skupina autobusov postavených firmou GBV NZ na podvozkoch nákladných automobilov Iveco Eurocargo
Elektrobus a šampanské
Dvojčlánkové električky Nippon Sharyo radov 770 a 880 majú označovaný každý článok samostatným evidenčným číslom
Pôvodne každá koľaj slúžila pre samostatnú linku, keďže jedna bola pod napätím 600 V a druhá 1500 V
V čase fotografovania necelé dva mesiace otvorená stanica metra
Koľaj vedúca zo spodnej stanice lanovky do servisného tunela
Spodná stanica lanovky je so svojou podmorskou hĺbkou 140 metrov najnižšie položenou stanicou na svete
Regionálne električky jazdia pri hlavnej železničnej stanici na samostatnom telese
Dvojkĺbové elektrobusy nasadené na letiskovú linku 50 zo švajčiarskeho Bazileja k letisku EuroAirport sa nabíjajú na francúzskom území, kde leží aj samotné letisko
Plechový prístrešok na zastávke Vinohrádok s pôvodným označením zastávky
Zatrávnená električková trať
Ostrovná zastávka Sammonaukio
Električky typu TMK 2200 a TMK 2200 K (tiež ako typ 2300) v obratisku Mihaljevac
Časť nástupíšť terminálu MHD je umiestnená pri hlavnej ceste, časť samostatne v priestore vyhradenom len pre MHD
Samostatné nástupištia autobusov pri železničnej stanici so zníženou vozovkou tak, aby cestujúci nemuseli prekonávať výškové rozdiely pri prístupe na nástupištia
Neorganizované parkovisko bicyklov pri termináli MHD pred železničnou stanicou
Regionálna električka a elektromidibus pred železničnou stanicou
Povrchová úprava nástupišťa bez použitia generickej dlažby zvyšuje atraktivitu priestoru
Nástupištia električiek sa nachádzajú priamo nad nástupišťami vlakov
Stanica metra z Rotterdamu do Haagu bola postavená ako samostatná pri autobusovej stanici
V gastronomickej časti je množstvo samostatných prevádzok, pričom koľajničky v podlahe evokujú pôvodný účel budovy
#PL 105 DL, linka 717, Bahnhofplatz
#W 3642 LO, W 3648 LO, linka 3, Bahnhofplatz, zastávka Bahnhof
Metro 1 má kľukaté vedenie a v jednom bode dokonca mimoúrovňovo križuje samé seba
Natrolejovacie striešky majú samostatnú stopu, ktorá končí výhybkou, kde sa pripája na hlavnú trolejovú stopu
Vyhliadkové autobusy: čo dopravca, to samostatný označník
Vstup do kabíny vodiča je v električkách Fiat radu 9200 cez samostatné dvere
Upútavka na aplikáciu, ktorá obsahuje príbehy o zastávkach v Ríme
Aj keď sú vlaky DLR automatizované, majú sprevádzajúci personál a preto v nich bol počas pandémie COVID-19 vyhradený samostatný priestor pre obsluhu
#VIII, linka 50, Pöstlingbergbahn, Samhaberstr.
#VIII, linka 50, Pöstlingbergbahn, Samhaberstr.
Výhľad na mesto
#503, linka 50, Pöstlingbergbahn, Samhaberstr.
Volkswagen Transporter nálepkou zmenený z diskotaxíku na Tälerbus na konečnej pri Sticklerhütte
Ani doplnenie signalizácie otvorených dverí v najstarších vozňoch druhej triedy nebráni samovoľnému otváraniu dverí za jazdy
Vykoľajenie ex-berlínskej KT4DM
Scania Citywide LFA 18,0 prechádza okolo kostola z 13. storočia
Depo úzkorozchodnej železnice v stanici Tramelan, kde sa až do roku 1927 spájali dve samostatné železnice
Výťah Hammetschwand-Lift je najvyšším samostatne stojacim výťahom v Európe
Vetranie vozidla na konečnej zastávke sa stalo samozrejmosťou aj vo Viedni
Prímestské autobusy Trnavského samosprávneho kraja jazdili až do začiatku mája bezplatne, aby sa zabránilo kontaktu cestujúcich s vodičom
#157 v štvrti Toorak
#2090 v štvrti Toorak
Pri melbournskej univerzite končí šesť z ôsmich liniek jazdiacich okolo
Pri melbournskej univerzite končí šesť z ôsmich liniek jazdiacich okolo
Pri melbournskej univerzite končí šesť z ôsmich liniek jazdiacich okolo
Električka radu N z roku 1906 so samostatným vstupom do každého oddielu
Cestovné poriadky s vypísanými všetkými odchodmi v samostatných riadkoch
33-metrové električky CAF Urbos 3 sú prevádzkované samostatne
Električky sa nabíjajú v rámci zastávok počas 40-sekundového pobytu na zastávke
Rozdelenie duálneho rozchodu 1067 mm a 1435 mm na samostatné koľaje pre každý z rozchodov
Diaľkový vlak Spirit of Queensland pred odchodom na svoju 1681 km dlhú cestu zo severu Queenslandu do Brisbane
ČKD Tatra KT4D #153 zastavila na zastávke Tallinna Ülikool
Obratisko Arabianranta svojím tvarom definuje hranice námestia Kaj Franckin aukio
Informátorka rozdáva výlukové brožúry pred začatím samotnej výluky
Električková trať vedie čiastočne spolu s autobusmi a čiastočne po samostatnom telese
Neodmysliteľnou výbavou vo vozňoch diaľkových vlakov je samovar
Staničná budova pochádza z roku 1854, samotná stanica London Paddington funguje od roku 1838
Vianočný trolejbus v obratisku Sam
Samostatná signalizácia pre električky (tram-trainy) a vlaky odbočujúce do logistickej firmy
Nová trať sprevádzkovaná v roku 2017 má duálny rozchod a samostatné nízke nástupištia, aby na nej bolo možné prevádzkovať historickú električkovú linku 23
Ozubnicová železnica umožňuje prepravu bicyklov na samostatnom vozíku
Súprava Pragoimex T3R.PLF #48 + T3R.PV #34 vo výhybni s ostrovným nástupišťom
Škoda 15 Tr #09 v Borku
Jedna z posledných dvojpodlažných električiek vyrobených vo Veľkej Británii
Množstvo električiek si vo Veľkej Británii vyrábali samotné dopravné podniky, čo je aj prípadom vozňa Sheffield Corporation Transport #264 z roku 1937
Samovratná výhybka v spodnej výhybni
Samovratná výhybka v hornej výhybni
Výhybkové závažie vo výhybni je umiestnené v klietke, aby nedošlo k prestaveniu samovratnej výhybky nepovolenou osobou
Lanovú dráhu Great Orme Tramway obsluhujú štyri originálne vozne z roku 1902 (#4 - 7)
Svetlá križovatka pre pozemnú lanovku je samozrejme vybavená absolútnou preferenciou
Dôležitým dopravným prostriedkom na ostrovoch je taxík
Scania OmniLink 12 II #1118
Oba vozne pozemnej lanovej dráhy do starého mesta jazdia samostatne
Východ z vestibulu stanice
Informačný displej vo vozidle metra
Plaxton President / Dennis Trident upravený na turisticky cabrio bus prechádza cez Samuel Beckett Bridge
V Poľsku je pri výstavbe tratí samozrejmosťou komplexné riešenie, vrátane pruhov pre cyklistov
Lanovka k lyžiarskemu stredisku
Električka Schindler/FFA Be 4/4 čaká na mieste
Osobný vozeň SIG CF z roku 1900 z trate Aigle - Leysin mal samostatné dvere do každého oddielu
Osobný vozeň SIG CF z roku 1900 jazdil na trati Aigle - Leysin
Keďže pôvodne sa uvažovalo so stavbou ozubnicovej železnice, lanová dráha je rozdelená na dva samostatné rovnako dlhé úseky
Pomocné kolieska pripojené na zavesenie predných kolies usmerňujú vozidlo v koľajniciach - vodič nemusí točiť volantom, autobus je vedený v stope presne a samostatne
Lanová dráha "na Mont Blanc" v skutočnosti vedie na vrch Aiguille du Midi
Autobus Gillig BRT 40 spoločnosti samTrans odstavevý pri SF Transbay Terminal
Historická električka pripomína začiatok prevádzky električiek v Rige v roku 1901
Červená pre všetkých okrem MHD
Každé z nástupíšť má samostatný displej s najbližšími odchodmi autobusových liniek
Sergej M62 v čele vozňov vyskladaných z dieselovej "električky"
Cyklochodník na Invalidenstraße
Sedačková lanovka na Rotkogl
Pozemná lanová dráha na vrchol Stanserhorn pôvodne pozostávala z troch samostatných úsekov, zostal z nich jediný
Viadukt pri obci Brusio, kde trať mimoúrovňovo križuje samú seba
Viadukt pri obci Brusio, kde trať mimoúrovňovo križuje samú seba
Viadukt pri obci Brusio, kde trať mimoúrovňovo križuje samú seba
Viadukt pri obci Brusio, kde trať mimoúrovňovo križuje samú seba
Na pôvodne širokú ulicu pre automobilovú dopravu sa po rekonštrukcii zmestia električky, cyklisti aj autobusy v samostatných pásoch
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie