imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Riverside
Vetva Zelenej linky do Riverside vedie po segregovanej trati cez lesy a parky
Trojvozňový električkový vlak je na bostonských koľajach výnimkou
Japonské električky Kinki-Sharyo s americkou elektrickou výzbrojou sa v Bostone osvedčili
Bostonský električkový Typ 8 (AnsaldoBreda / Bombardier) čakajúci na náhradné diely obkľúčený Typom 6 vľavo (Boeing-Vertol) a Typom 7.5 vpravo (Kinki-Sharyo / Adtranz)
Električky Boeing-Vertol dodávané v rokoch 1976 - 1978 boli pre poruchovosť neobľúbené a v prevádzke nestrávili viac ako 30 rokov
Električky sú spájané do súprav dvoch rôznych typov tak, aby mal každý vlak aj nízkopodlažnú časť
Električková rýchlodráha pri Riverside
"Cunader" #1392
Albion Venturer obkľúčený múzejnými exponátmi
Pohľad na historickú električku #779 zo začiatku 20. storočia
"Cunader" #1392 ako posledný mohykán
Tak ako z mesta odišli električky, odišla aj takmer polovica obyvateľov
Experimentálna jednopodlažná električka
Pôvodné električky typu Standard mali otvorené poschodie a zasklené bolo až v roku 1904
Albion Venturer v múzeu
Električky typu "Standard" tvorili najpočetnejšiu časť vozidlového parku, vyrobených ich bolo viac než 1000
Albion Venturer, ktorý jazdil v Glasgowe v rokoch 1949 - 1966
Jeden z prvých vozňov metra
Konka v meste slúžila v rokoch 1872 - 1902 a nahradená bola električkami
Mestská koľajová doprava začala v Glasgowe v podobe konky v roku 1872
Jazda metrom bola cool už v roku 1896
Ako vyzerali pôvodné stanice metra je možné vidieť v múzeu
Električky v Glasgowe jazdili na nezvyčajnom rozchode 1416 mm, čo umožňovalo prepravovať po niektorých električkových tratiach aj železničné vagóny s rozchodom 1435 mm, pričom okolesníky vagónov zapadali do drážok v koľajniciach
"Cunader" #1392 je poslednou dvojpodlažnou električkou vyrobenou vo Veľkej Británii (v roku 1952)
Jedna z prvých električiek v Glasgowe
Napodobenina električky ako steak & grill bar
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie