imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Segregovaná trolejbusová trať Metromare v medzizastávkových úsekoch nemá dva plnohodnotné jazdné pruhy
Nástup do trolejbusov je oficiálne povolený len prednými a zadnými dverami
Jediným miestom systému Metromare, kde trolejbusy jazdia spolu s ostatnou dopravou, je kruhová križovatka v Riccione, kde sa otáčajú
Od predstavenia po spustenie systému Metromare ubehlo 25 rokov (1994 - 2019)
Zvýšené nástupište na trolejbusových zastávkach nekorešponduje úplne s možnosťami vozidiel a tie sú v spodnej časti ošúchané
Systém Metromare v celej svojej dĺžke vedie tesne popri železnici a je úplne segregovaný od iných druhov dopravy
Pohľad do trolejbusu Van Hool Exqui.City 18T
#36517, RN 517, linka Metromare, Riccione
Trať Metromare bola otvorená v roku 2019 a obsluhovaná najskôr autobusmi kvôli meškajúcej dodávke trolejbusov
Pre plne segregovanú trať Metromare bolo zakúpených 9 trolejbusov Van Hool Exqui.City 18T
Van Hool AG300T na konečnej na pláži
Pobrežná trolejbusová linka 11 jazdí počas leta každých 12 minút, čo ale nestačí prepravným nárokom
Po roku 2009 pôvodne 17 krátkych trolejbusov nahradilo 6 kĺbových a nedostatok vozidiel musia vykrývať aj autobusy - na fotografii BredaMenarinibus M 340/E3
Van Hool AG300T na konečnej na prímestskom úseku trate
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie