imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Električková trať v Sassari je jednokoľajná s výhybňami napriek tomu, že bola otvorená v roku 2006
Električka na konečnej v centre mesta, ktorá bola otvorená ako prvá časť električkovej siete v roku 2006
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Stretnutie vlaku a električky na železničnej trati
Tram-train na sardínsky spôsob: električková trať otvorená v roku 2006 bola postavená s rozchodom 950 mm, aby mohla od roku 2009 využiť úsek vedúci po existujúcej úzkorozchodnej železničnej trati
Jedna z električiek Škoda 06T sa skúšala aj v Bratislave na o 50 mm širšom rozchode, nešlo však o konkrétne vozidlo na fotografii
Jediným novým úsekom električkovej siete, teda takým, ktorý nebol konvertovaný zo železnice, je 2 km dlhý úsek od terminálu San Gottardo k poliklinike (stav v roku 2024)
NovaBusy LFS v mestečku Banff
Odbočka na Kreuzberg prestala byť obsluhovaná v roku 2016 z dôvodu nízkeho počtu cestujúcich
Odbočka na sídlisko Kreuzberg bola otvorená v roku 1987 a po necelých 20 rokoch prevádzky bola na nej zastavená doprava v roku 2016
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Mestská koľajová doprava začala v Halberstadte s konkou v roku 1887, sieť bola elektrifikovaná v roku 1903
Nízkopodlažné električky Leoliner z roku 2006 zachránili električkovú dopravu v Halberstadte pred zrušením
Obratisko Kannenstieg a k nemu vedúca trať boli vybudované v rokoch 2018 - 2021
Hranica električkovej trate v rámci priecestia je zvýraznená nízkymi prahmi s reflexnými prvkami
Jednokoľajná prevádzka počas rekonštrukcie trate
Nové električkové depo Nord bude postavené neďaleko starého, ktoré bolo otvorené v roku 1974
Aj počas rekonštrukcie trate a jednokoľajnej prevádzky funguje signalizácia, a to v dočasnej podobe
Rekonštrukcia električkovej trate na August-Bebel-Damm so zachovaním jednokoľajnej prevádzky
Rekonštrukcia električkovej trate na August-Bebel-Damm so zachovaním jednokoľajnej prevádzky
Rekonštrukcia koľajovej križovatky Hasselbachplatz
Rekonštrukcia koľajovej križovatky Hasselbachplatz
Automat vedľa reklamy na odhalenie novej električky Flexity Classic NGT 10D
Obratisko električiek Reform, ktoré bolo otvorené v roku 2012
Signalizácia na strednom priechode cez električkovú trať svieti iba v prípade prítomnosti električky
Električka prechádza pri rampe do cestného tunela
Rozšírenie električkovej siete o prepojovaciu trať pri hlavnej stanici bolo dokončené v roku 2020
Električky v revitalizovanom priestore, ktorý patrí mestskej doprave, chodcom a cyklistom
Zastávka električiek v revitalizovanom priestore pri hlavnej železničnej stanici
Mestská koľajová doprava v Magdeburgu mala vo svojich začiatkoch rôzne podoby - konku (1877), parnú tramvaj (1887) a električku (1899)
Trať do neznáma
Trasa bývalej linky 2, ktorú zastavilo uzatvorenie mosta v roku 2019
6-koľajné obratisko Hohenstücken Nord, ktoré počítalo s ďalším rozvojom električkovej dopravy a bolo tiež prispôsobené pre linky systému odvšadiaľ-všade
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Sieť brandenburských električiek kedysi pokračovala s regionálnym charakterom až do štvrte Kirchmöser
Predchodcom električiek v Brandenburgu boli konské tramvaje, ktoré tu začali jazdiť v roku 1897
SOR CNG 12 v pezinskej "vozovni"
#11864, SK24 CLV, London Road
#19474, MX58 UTN, Barton Dock Road
Wright Eclipse Gemini 2 pod hradom Rushen, ktorého výstavba prebiehala v 10. - 16. storočí
#175, LMN-175-K, linka 6, Douglas, Peel Road
Motorový vozeň #29 z roku 1904 čaká na dokončenie rekonštrukcie
Jeden z otvorených motorových vozňov
Citaro prechádza popri pozostatkoch neslávne známeho zábavného parku Summerland
Trať je dlhá 0,9 km a má rozchod 610 mm
Pohľad z otvoreného vlečného vozňa
#9 + 40 na východiskovej zastávke Derby Castle na okraji Douglasu
Prestup medzi konskou železnicou a elektrickou železnicou
Na električke #2 je vidno 131 rokov prevádzky
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
#7 z roku 1894 s pôvodnou farebnou schémou v súprave s vlečným vozňom #40
#2 + 41 na súbežnom úseku so železnicou na horu Snaefell
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
27 km dlhá elektrická železnica bola vybudovaná v rokoch 1893 - 1899
Konka v Douglase jazdí s prestávkami od roku 1876
Linka 2 v lokalite Riečka
Ford Transit Custom bol nahradený Renaultom Trafic
Renault Trafic III #DT-898DN v lokalite Jarabovci
Regionálna električka mimoriadne počas výluky končí na bývalej konečnej linky D Quartier Belvedere
Nové električky na Wiener Lokalbahn jazdia v pravidelnej premávke s cestujúcimi od začiatku roka 2023
Jednoduchá betónová viacvrstvová konštrukcia železničného zvršku bez antivibračnej rohože
Výstavba metra U5 si vyžaduje rozsiahle obmedzenia na povrchu a tiež dočasné vedenie niektorých sietí
SOR CNG 12 pôvodom od FTL - First Transport Lines vo vozovni MHD Pezinok
Dva CNG autobusy pôvodom od FTL - First Transport Lines
Elektrobus na regionálnej linke
V lete 2024 sa už nepoužívali doplnkové malé displeje, na ktorých rolovala cieľová zastávka
Rozdiel medzi dvoma generáciami bruselských električiek Cityrunner
Metro 3 prevezme v asi polovici trasy už v predstihu vybudované tzv. premetro stanice, ktoré začali fungovať v 1970. - 1990. rokoch a doposiaľ slúžili električkám
Stavenisko metra je oblepené motívmi a vizualizáciami metra
Prvá podzemná električková stanica postavená v 1950. rokoch prejde v rámci výstavby linky metra 3 rekonštrukciou, pri ktorej bude zrušená trať električkovej linky 3 (kolmo na trať na fotografii), keďže tú nahradí metro
Druhá generácia električiek Flexity Outlook Cityrunner bola objednaná v roku 2020 a vyrobená vo Viedni
Druhá generácia bruselských električiek Flexity Outlook Cityrunner bola rovnako ako prvá séria navrhnutá dizajnérom Axelom Enthovenom
Belgická regionálna jednotka Bomardier radu 96 vo francúzskom Lille
Celková dĺžka tratí metra VAL v Lille bola v roku 2024 45 km
Jedna z prvých staníc prvého plne automatizovaného metra v Európe bola otvorená v roku 1983
Od roku 2013 prebieha predlžovanie nástupíšť, pričom od roku 2017 mali v metre 1 jazdiť dvojnásobne dlhé vlaky
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
Podzemná stanica električky Waterloo otvorená v roku 1992
Dva a pol generácie električiek v Charleroi v depe Anderlues
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
Moderná rýchla električka má rozchod 1000 mm, rovnako ako pôvodné električkové trate
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Koľajová križovatka z roku 1983, kde sa vetvia dve električkové radiály
Električková trať sa vlní na rovnej ulici, aby ju bolo možné čiastočne pojazďovať a čiastočne oddeliť od cestnej premávky
Pred dokončením električkovej rýchlodráhy jazdili v Charleroi a okolí staršie električky typu S z roku 1958
Električky pôvodného dopravcu SNCV (typ S z 1950. rokov a BN LRV zo začiatku 1980. rokov)
Moderná električková doprava bola sprevádzkovaná postupne v rokoch 1976 - 2012
Trať do Faubourg de Bruxelles bola otvorená v roku 2013 a využíva bývalú električkovú a železničnú trať
Modernizovaná električka BN LRV
V Charleroi sa po 40 rokoch prevádzkovania električiek BN LRV rozhodli pre ich modernizáciu, ktorá im predĺži život
Historická električková súprava vystavená v stanici Palais (do roku 2023 Beaux Arts)
Radiála linky M4 je kompletne segregovaná a na jej väčšine sa premáva ľavostranne
#2-CHZ-110, 22082, 421001, linka E83, Gilly, Rue Brasserie Gillieaux
Dopravu na "metre" zabezpečuje 45 električiek BN LRV vyrobených v rokoch 1980 - 1984
Počas rekonštrukcie hlavného ťahu v Pezinku premávala namiesto linky 4 výluková linka 44
KT8D5.RN2P v retro nátere
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie