imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električka prechádza pri rampe do cestného tunela
Súprava dvoch električiek dĺžky 32,2 metra zastavila na nástupišti určenom len pre jednu električku
Rampa z nástupišťa vysokého okolo 29 cm
Rampa z električkového nástupišťa
Rampa na električkovú zastávku
Pre cestujúcich na invalidných vozíkoch je zabezpečená asistenčná služba, ktorá pred nástupom/výstupom rozloží skladaciu rampu
Prestup na náhradnú dopravu v Darmstadte
Dočasné nástupište pre autobusy pred hlavnou stanicou je vybavené aj rampami
Jediným miestom systému Metromare, kde trolejbusy jazdia spolu s ostatnou dopravou, je kruhová križovatka v Riccione, kde sa otáčajú
Elektrický minibus Rampini
Stav priestoru pod výklopnou rampou v električke Swing po 10 rokoch od vyrobenia
#3392, linka A, Stanica Depo Hostivař
Rampa ku konečnej na Centrálnej stanici
BN GTL8 sa chystá prejsť cez rampu brániacu vjazdu vozidiel bez povolenia
Combino prechádza cez rampu
Rampa z cyklobusu na parkovisko
Rampa z cyklobusu
Siemens Rampini #8308 v centre Viedne
Prevádzka autonómneho autobusu sa zatiaľ nezaobíde bez obsluhy, ktorá na križovatkách diaľkovo ovláda svetelnú signalizáciu, diaľkovo ovláda rampu pri vstupe do areálu technologického centra a dohliada na jazdu
Autobusy pri výjazde z podjazdu Strand
Rampa z električkového tunela Kingsway s 10-% stúpaním
Jednou z kritizovaných vlastností stuttgartskej mestskej dráhy sú vysoké nástupištia
Špecialitou manchesterských električiek Bombardier Flexity Swift je ich vysoká podlaha, preto na zabezpečenie nízkopodlažnosti musia byť nástupištia vyššie a vybavené nájazdovými rampami
Rampa pripravená na uloženie koľajníc pre električky
Elektrobus Rampini/Siemens ALÈ EL
Rampini - Siemens Alè EL #8305
Rampini - Siemens Alè EL #8305
Detail elektrobusu Rampini - Siemens Alè EL
Elektrobus Rampini - Siemens Alè EL
Detail zberača elektrobusu Rampini - Siemens Alè EL
Rampini - Siemens Alè EL #8303
Rampy na konci opravovanej ulice, kam majú vjazd povolený len električky
Mercedes-Benz CapaCity pri zastávke Topkapi
Rampini Alé
Rampini Alè U3
Elektrobus Rampini/Siemens
Elektrobus Rampini/Siemens
Pracovisko vodiča v elektrickom midibuse Rampini - Siemens Alè EL
Interiér elektrického midibusu Rampini - Siemens Alè EL
Interiér elektrického midibusu Rampini - Siemens Alè EL
Interiér elektrického midibusu Rampini - Siemens Alè EL
Elektrický midibus Rampini - Siemens Alè EL #1449
Elektrický midibus Rampini - Siemens Alè EL #1449
Vstupná rampa privádzajúca cestujúcich do vestibulu stanice Nemocnice Motol
Keďže rampa pre menej mobilných je umiestnená za križovatkou mimo zastávky, ktorá sa nachádza ešte pred križovatkou, pri nástupe menej mobilných cestujúcich električka zastavuje dvakrát a blokuje pritom celú križovatku
Prístupová rampa do vlakoelektričiek
Druhé zastavenie na zastávke kvôli nástupu menej mobilnej cestujúcej z rampy, pričom vodič už zdvíha plošinu do električky
Keďže všetky vozidlá tram-trainu sú vysokopodlažné, na uliciach sú vybudované rampy rôznych tvarov, ktoré slúžia na nástup menej mobilných cestujúcich
Do starších električiek sa imobilní cestujúci mohli na ulici dostať iba prostredníctvom rámp umiestnených na začiatku alebo konci zastávky
Elektrobus Rampini/Siemens ALÈ EL na predvádzacej jazde
Elektrobus Rampini/Siemens ALÈ EL na predvádzacej jazde
Elektrobus Rampini/Siemens ALÈ EL na predvádzacej jazde
Elektrobus Rampini/Siemens ALÈ EL na predvádzacej jazde
Elektrobus Rampini/Siemens ALÈ EL na predvádzacej jazde
Elektrobus Rampini/Siemens ALÈ EL na predvádzacej jazde
Rampini Alè U3 Euro 5
Rampini Alè U3 Euro 5
Rampini Alè U3 Euro 5
Strop elektrobusu Rampini/Siemens ALÈ EL
Pohľad cez strešný vetrák elektrobusu Rampini/Siemens ALÈ EL
Interiér elektrobusu Rampini/Siemens ALÈ EL
Interiér elektrobusu Rampini/Siemens ALÈ EL
Interiér elektrobusu Rampini/Siemens ALÈ EL
Na nabíjanie elektrobusov Rampini/Siemens ALÈ EL slúži upravený zberač odoberajúci elektrickú energiu z trolejového vedenia na konečnej
Rampini/Siemens ALÈ EL po dobití
Rampa do trolejbusu MAZ 203T
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie