imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Hoci sa cestovné poriadky pezinskej MHD v polovici marca 2024 zmenili, na zastávkach zriadených mestom viseli aj v lete 2024 iba pôvodné cestovné poriadky
Metro 3 prevezme v asi polovici trasy už v predstihu vybudované tzv. premetro stanice, ktoré začali fungovať v 1970. - 1990. rokoch a doposiaľ slúžili električkám
Do polovice roku 2024 bolo do Milána dodaných až 216 elektrobusov Solaris Urbino 12 electric
Dieselmotorové jednotky CAF C3K v dnes už bývalej železničnej stanici Great Victoria Street, ktorá bola zrušená 10. mája 2024 a bude nahradená novou stanicou Grand Central Station, ktorej výstavbu je možné vidieť v pravej polovici fotky
Po zmene cestovných poriadkoch v polovici marca 2024 sa na niektorých zastávkach s prístreškami konečne objavili aj cestovné poriadky aktuálnych liniek MHD
V polovici marca 2024 sa zmenili cestovné poriadky liniek pezinskej MHD, no vymeniť ich na zastávkach už nemal kto
Je až neuveriteľné, že v týchto miestach pôvodne viedla 6-pruhová cesta a za ňou sa nachádzalo veľké parkovisko
Cesta je otvorená od polovice apríla do konca novembra
V roku 2023 bola presná polovica električiek z celkovo 30 električiek v Tojame vyskopodlažná a polovica nízkopodlažnná
Porovnanie dvoch konštrukčne zhodných typov 3950 a 3900 dodávaných v druhej polovici resp. na začiatku 1990. rokov
#6E7 5098, 7574, linka 803, K Nádraží, zastávka Hlavní nádraží
Interiér vozňa "metra" štátnych železníc s chýbajúcou polovicou sedadiel
Interiér vozňa "metra" štátnych železníc
V polovici decembra 2021 na linke 74 premávali miesto hybridných trolejbusov autobusy
V polovici decembra 2021 nebolo možné vidieť trolejbusy Avancity+ 18 HTB v premávke ani na jednej z dvoch trolejbusových liniek
Úzka jednotka CAF radu 2000A z druhej polovice 1980. rokov
Nová autobusová stanica otvorená v roku 2019 vyrástla na mieste staršej autobusovej stanice z polovice 1990. rokov
Canberra v súvislosti so zavedením električiek zásadne zmenila autobusové linky
Polovica mosta Victoria Bridge je vyhradená pre autobusy
#224, linka 3, vul. Vovčynecka, zastávka Krok
Križovanie vlakov v stanici Bronte
Polovica spojov linky D končí na francúzskom území, druhá polovica pokračuje do Nemecka
Eskalátory do stanice metra Ruoholahti
Súprava metra typu "1972 Stock" z prvej polovice 1970. rokov
Interiér vozňa metra typu "1972 Stock" z prvej polovice 1970. rokov
Interiér vozňa metra typu "1972 Stock" z prvej polovice 1970. rokov
V roku 2018 najstarší prevádzkovaný typ metra z 1. polovice 1970. rokov
Tri vozidlá dvoch výrobcov na jednej linke sa stretli na svetelnej signalizácii
Figuríny električkových sprievodcov z prvej polovice 20. storočia
Polovičná zľava na pokutu, pokiaľ si cestujúci kúpi ročný cestovný lístok
Trolejbus BredaMenarinibus Avancity+ HTB s priestorom motoru zaberajúcim polovicu zadného článku vozidla
Súprava trvalo spriahnutých vozňov T3
Iveco Urbanway 18M CNG #2033
Horná polovica spodnej časti trate je vedená ako koľajová splietka so spoločnými stredným žliabkom
Električka na brehu Írskeho mora, do ktorého vyčnievajú tri drevené móla postavené v druhej polovici 19. storočia
Polovicu ulice zaberajú buspruhy, polovicu priestor pre autá a bicykle
Niektoré električky série 4900 (vyrobené firmou Stanga resp. Fiat Ferroviaria - na fotke) z druhej polovice 1970. rokov prešli od roku 2011 modernizáciou vo firme AnsaldoBreda
Stanga #4993 je jednou zo 100 električiek zakúpených v druhej polovici 1970. rokov pre plánované rýchlodrážne električkové trate
Interiér električky OMS / TIBB / Breda z druhej polovice 1950. rokov
Polovica vozidlového parku dopravcu TESKO sa stretla neďaleko železničnej stanice
Trolejbus Škoda 14 Tr07 #339 bol na konci roku 2017 vyradený
SOR BN 12 dopravcu ČSAD Tišnov na linke IDS JMK č. 41 do Lelekovic
New Flyer XDE40 hybrid bus
Spojenie motorového vozňa #401 s vlekom #1501
MLRV Bombardier / Transtech Variotram pred Fínskou národnou operou
Prístupová komunikácia na letisko je plná zelene, ktorá spolu s električkovou traťou, chodníkom a cyklochodníkom zaberá viac ako polovicu priestoru
Prístupová komunikácia na letisko je plná zelene, ktorá spolu s električkovou traťou, chodníkom a cyklochodníkom zaberá viac ako polovicu priestoru
LCD displej
Melbournská električka M&MTB #965 z roku 1950
SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Solaris Urbino 18 III #8449 na Grzybowskej, ktorá je pre práce na ceste prejazdná iba v polovičnom profile
Solaris Urbino 18
Hoci bola časť električiek pre Washington vyrobená už v roku 2007, depo pre ne nebolo dokončené ani v polovici roka 2015
Na stene informačnej kancelárie
Polovičná výhybka trolejbusovej trate
Súprava UTDC / Westinghouse na Longfellow Bridge
Vznik regionálnej železnice Arad – Podgoria sa datuje do roku 1906
Renault Agora 18M na polovici cesty vyhradenej na premávku MHD a cyklistov
"Polovičná" linka 91 naznačuje, že vozidlo ide len po skrátenej trase linky 91
Mulhouse: Polovičný "Z"-priechod so signalizáciou, ktorá sa prepne na červenú, iba keď sa blíži električka
Tak ako z mesta odišli električky, odišla aj takmer polovica obyvateľov
Pôvodom nemecké električky KT4D (na fotografii #1170 ex Gera) napriek celkovému počtu iba 22 ks tvorili počas leta 2011 až polovicu vypravovaných vozidiel
Trolejbusy NAW/Lauber/BBC-SAAS boli dodané v druhej polovici 1980-tych rokov
Vozeň #8 reprezentuje výrobky britskej firmy The Starbuck Car & Wagon Company, Ltd. v druhej polovici 19. storočia
Pred oslavami 100. výročia MHD v Českých Budějoviciach bol pracovníkmi dopravného podniku renovovaný autobus Škoda 706 RTO do pôvodného vzhľadu v prvej polovici 60. rokov 20. storočia
Stanica nadzemky Baumwall so súpravou typu DT4
Dolmuš - alternatívna MHD, kde vodič nemá problém mať polovicu čelného skla oblepenú ceduľami
Multifunkčný "šulec"
Mercedes-Benz O 302 Otomarsan #256
Poschodový autobus typu NS
Koľajová trať so zatrávneným zvrškom na Aleji 3. maja
Prvý trolejbus na odchode zo Simferopoľa do Alušty
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie