imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Funiculaire Écluse – Plan
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Janov má s trolejbusmi veľké plány, na začiatku roka 2024 objednal 112 vozidiel Trollino 18 s batériami a priebežným dobíjaním
Systém Link má veľké plány, už v roku 2024 by sa mala otvoriť druhá linka, ďalšie desiatky kilometrov tratí sú vo výstavbe
Otvorenie predĺženia trate z Northgate do Lynnwood sa plánuje v roku 2024
Vozidlá radu 2000 sú druhou generáciou na Seaside Line a začali jazdiť v roku 2011 a do roku 2014 nahradili pôvodné jednotky radu 1000
Jednotky radu 1000 by podľa plánu mali dojazdiť do roku 2028
Električka na konečnej pri stanici počas testovacej jazdy 3 mesiace pred plánovaným otvorením trate
V čase fotografovania necelé dva mesiace otvorená stanica metra
Informácie o rozsiahlych obmedzeniach električkovej dopravy počas summitu krajín G7
Ukončenie novej električkovej trate pri železničnej stanici Killwangen-Spreitenbach
#59, 6C2 3159, linka 11, Ul. Rudé armády, obratisko Sezimovo Ústí II Kovosvit
Revitalizácia námestia, súčasťou ktorej bolo aj nové zastrešenie zastávok autobusov, stála 27,5 mil. €, čo je dvakrát toľko ako sa pôvodne plánovalo
"Dočasne" znížená nástupná hrana pre električky namiesto plánovanej nástupnej hrany vo výške 90 cm pre metro, čo ilustrujú schody od eskalátorov
Nepoužívaná podzemná električková trať k hlavnej stanici v Ludwigshafene je nemým svedkom problematického plánovania dopravy v tomto meste
Električkový tunel B so zastávkou na mieste pôvodnej hlavnej stanice
#1042, linka 1, Planken
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Plánovaná konečná zastávka električiek na pneumatikách pri nemocnici
Oznam o plánovanej odstávke pozemnej lanovky
Displej s najbližšími odchodmi a automat na lístky
Do Utrechtu boli dodané električky CAF Urbos 100 v dvoch dĺžkových varantoch - 33-metrové a 41-metrové
Karta s bezpečnostnými inštrukciami v lietadle typu DHC-6-300 Twin Otter
Výhybňa lanovky Montesanto pri pohľade z nikdy nedostavanej plánovanej stanice pod hradom
Metro 1 má kľukaté vedenie a v jednom bode dokonca mimoúrovňovo križuje samé seba
Plán radenia vlakov
Historické depo z roku 1890 a 1915 vyzerá pekne, ale pojme len tretinu z celkového počtu električiek a nie je prispôsobené na údržbu nízkopodlažných električiek
Hybridné Volvo pred hamburskou radnicou
Mercedes-Benz Citaro II
#7474, HH YB 1474, linka 4, Plan
Informačný systém zmeškaného spoja zobrazuje plánovanú a nie skutočnú dobu do príchodu na zastávky
Minibus v Červenej Skale
Minibus v NP Muránska planina
Minibus v Muráni
Konečná električiek pri stanici prímestskej železnice
Vulcano prichádza do stanice Randazzo
Schéma metra v Catanii
Trať linky T2 bola dokončená s takmer 5-ročným meškaním
Konečná linky 1, z ktorej sa plánuje predĺženie
Úvraťové obratisko Trnkova je jediné svojho druhu v Olomouci. Z tejto zastávky je už plán na predĺženie trate
Škoda ForCity Alfa s celovozidlovou reklamou na Centrum architektúry a mestského plánovania
Záver trasy Viedenskej električky vo Viedni
Bývalá vozovňa Burgernziel. Zvislé tyče ohraničujú hmotu plánovaných budov na tomto mieste
Bývalá vozovňa Burgernziel
#156 na zastávke Juan Carlos I
Zastávka Vicent Andrés Estellés
Irisbus Crossway 10.6M do Plánic pristavil k 1. nástupišťu nového terminálu
Oznam o plánovaných výlukách v metre pri vstupe do stanice
Električky v Cottbuse jazdia od roku 1903
Zittau v rokoch 1904 - 1919 obsluhovali aj električky, no pre ekonomické problémy boli zrušené
Trolejbusy 15 TrM #57 a 25 Tr #71 v obratisku Máj - Antonína Barcala
Kontrola výhybky odbočenia na novú trať
Rozostavaná električková trať ku letisku
Predpripravená trať v ulici Viale Spartaco Lavagnini
Koľajové rozvetvenie budúceho predĺženia trate
Stavba metra v Dnipre trvá od roku 1982
Cyklochodník vedľa zastávky Parc Expo
Skúšobná jazda tram-trainu
Prototyp #602 vyrobený firmou Charles H. Roe, Crossgates pre Leeds v čase plánovania podzemnej električkovej trate
Električka vlastnej stavby TARS / Brill 77E mala zaujímavý osud
Ukončenie električkovej trate na York Place
Výstavbu električkovej trate sprevádzali problémy
Historická 15 Tr #501
Plánované predĺženie električkovej trate do mesta Königsbrunn sa odkladá na rok 2019 (stav v čase fotografovania)
Električková križovatka neďaleko vozovne muzeálnej električky
Trať Museispårvägen
Waldenburgerbahn má rozchod 750 mm a v pláne je jeho zmena na 1000 mm
Irisbus Cristalis 18 na jednej z dvoch zostávajúcich okružných trolejbusových liniek, ktoré boli v 1970. rokoch plánované na nahradenie električkami radu 4900, k čomu však už neprišlo
Aj keď má Miláno rozsiahlu električkovú sieť, boli časy, keď bolo tratí v meste oveľa viac
Stanga #4993 je jednou zo 100 električiek zakúpených v druhej polovici 1970. rokov pre plánované rýchlodrážne električkové trate
Konečná stanica Vitoša
Plánovaná zastávka električky systému Translohr na pomaly sa rozpadajúcej ceste
Mesto L'Aquila plánovalo postaviť 7,5 km dlhú trať systému Translohr prevádzkovanú so 7 vozidlami
Trolejbus Van Hool A300T / Sfakianakis / Alstom na posunutej trati z dôvodu plánovanej výstavby električkovej trate
Testovanie električkovej trate v Aarhuse
V rokoch 1907 - 1955 železnica fungovala s parnou prevádzkou, od začiatku plánovanou ako dočasnou
Lanová dráha "na Mont Blanc" v skutočnosti vedie na vrch Aiguille du Midi
Hoci bolo povolenie na výstavbu lanovky na Aiguille du Midi vydané už v roku 1909, dráha na vrchol dosiahla až v roku 1955
Pohľad na strednú stanicu lanovej dráhy na Aiguille du Midi
Kabínka 2. úseku lanovej dráhy na Aiguille du Midi pod ľadovcami
Kabínka 1. úseku lanovej dráhy na Aiguille du Midi
Stredná stanica lanovej dráhy na Aiguille du Midi
Zárez nikdy nedokončenej dráhy na Tři kříže
Zárez nikdy nedokončenej dráhy na vrch Tři kříže
Panelmi zakrytý spodok električkovej trate aj v roku 2016 pripomínal plány na výstavbu električkovej rýchlodráhy, s ktorou sa uvažovalo v rokoch 1980 - 1990
Zastávka Schaan Fürstenweg v ľavotočivej zákrute
Označník zastávky Schaan Fürstenweg
Jediný Hess v službách LIEmobil v lesoch medzi mestečkom Schaan a obcou Planken
Linková tabuľa trolejbusu hrdo hlási cieľ Kombajnovyj zavod
Do žlto-zeleno-modra ladená konečná stanica linky U6 Klinikum Großhadern
Schéma trás metra v stanici Wittenbergplatz
Automat na predaj cestovných lístkov
Dočasné ukončenie električkovej trate pred jej plánovaným predĺžením
Orientačný plán a cestovné poriadky
Trasy metra a nadzemných úsekov z roku 1927 v stanici Uhlandstraße
Nástupište stanice Jungfernheide
Nástupište bez koľaje v stanici Rathaus Spandau
Stanica metra Rathaus Spandau
Informácie o plánovanom spojení dvoch električkových tratí a o náhradných zastávkach
Električka Lohner / Kiepe #8 na konečnej Franz-Joseph-Platz, z ktorej je plánované predĺženie ďalej
Električkové koľajnice na Leipziger Straße boli nainštalované v roku 1990 s plánom prepojiť bývalý Východný a Západný Berlín električkami v roku 1995
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie