imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električková trať v Sassari je jednokoľajná s výhybňami napriek tomu, že bola otvorená v roku 2006
Električka na konečnej v centre mesta, ktorá bola otvorená ako prvá časť električkovej siete v roku 2006
Stretnutie vlaku a električky na železničnej trati
Dvere v električke Sirio otvárajúce sa dovnútra
Tram-train na sardínsky spôsob: električková trať otvorená v roku 2006 bola postavená s rozchodom 950 mm, aby mohla od roku 2009 využiť úsek vedúci po existujúcej úzkorozchodnej železničnej trati
Jediným novým úsekom električkovej siete, teda takým, ktorý nebol konvertovaný zo železnice, je 2 km dlhý úsek od terminálu San Gottardo k poliklinike (stav v roku 2024)
NovaBusy LFS v mestečku Banff
Odbočka na Kreuzberg prestala byť obsluhovaná v roku 2016 z dôvodu nízkeho počtu cestujúcich
Zavarená koľajová križovatka pri odbočke na Kreuzberg
Odbočka na sídlisko Kreuzberg bola otvorená v roku 1987 a po necelých 20 rokoch prevádzky bola na nej zastavená doprava v roku 2016
Na konečnej linky 1 sa nachádza koľajový triangel, kde je možné otáčať jednosmerné vozidlá
Mestská koľajová doprava začala v Halberstadte s konkou v roku 1887, sieť bola elektrifikovaná v roku 1903
Obe križovania električky so železnicou sú jednokoľajné
Obratisko Kannenstieg a k nemu vedúca trať boli vybudované v rokoch 2018 - 2021
Provizórny zastávkový označník na dočasnej zastávke
Nové električkové depo Nord bude postavené neďaleko starého, ktoré bolo otvorené v roku 1974
Vjazdu áut na stavenisko bránia závory, ktoré sa otvárajú až v tesnej blízkosti električky
Automat vedľa reklamy na odhalenie novej električky Flexity Classic NGT 10D
Obratisko električiek Reform, ktoré bolo otvorené v roku 2012
Trať do neznáma
6-koľajné obratisko Hohenstücken Nord, ktoré počítalo s ďalším rozvojom električkovej dopravy a bolo tiež prispôsobené pre linky systému odvšadiaľ-všade
Električka na miestnej obchodnej ulici
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Jeden z otvorených motorových vozňov
Citaro prechádza popri pozostatkoch neslávne známeho zábavného parku Summerland
Pohľad z otvoreného vlečného vozňa
#9 + 40 na východiskovej zastávke Derby Castle na okraji Douglasu
Prestup medzi konskou železnicou a elektrickou železnicou
Na električke #2 je vidno 131 rokov prevádzky
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
Jedným z lákadiel Ostrova Man je úzkorozchodná parná železnica
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
Historická električka Grazer Waggonfabrik / Österreichische Siemens-Schuckert-Werke z roku 1911
Výstavba metra U5 si vyžaduje rozsiahle obmedzenia na povrchu a tiež dočasné vedenie niektorých sietí
Autobus výlukovej linky 44 označený len číslom linky
Oznam o výluke na linke 4
Aj v lete 2024 boli označníky zastávky Pod priehradou ďaleko od vybudovaných nástupíšť tejto zastávky
V lete 2024 sa už nepoužívali doplnkové malé displeje, na ktorých rolovala cieľová zastávka
Stavenisko metra je oblepené motívmi a vizualizáciami metra
Druhá generácia električiek Flexity Outlook Cityrunner bola objednaná v roku 2020 a vyrobená vo Viedni
Druhá generácia bruselských električiek Flexity Outlook Cityrunner bola rovnako ako prvá séria navrhnutá dizajnérom Axelom Enthovenom
Navigačná tabuľa k autobusom, z ktorej je zrejmé, že pôvodne označenia liniek vyzerali inak
Jedna z prvých staníc prvého plne automatizovaného metra v Európe bola otvorená v roku 1983
V metre v Lille jazdia automatizované jednotky VAL
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
Hoci mali byť tunely až poslednou možnosťou pri výstavbe metra v Charleroi, nešetrilo sa na nich
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
Podzemná stanica električky Waterloo otvorená v roku 1992
Moderná rýchla električka má rozchod 1000 mm, rovnako ako pôvodné električkové trate
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Koľajová križovatka z roku 1983, kde sa vetvia dve električkové radiály
Električková trať sa vlní na rovnej ulici, aby ju bolo možné čiastočne pojazďovať a čiastočne oddeliť od cestnej premávky
Pred dokončením električkovej rýchlodráhy jazdili v Charleroi a okolí staršie električky typu S z roku 1958
Električky pôvodného dopravcu SNCV (typ S z 1950. rokov a BN LRV zo začiatku 1980. rokov)
Segregovaná električková trať, ktorá má vyššiu niveletu, pričom skosený obrubník umožňuje cestnej doprave vchádzať na teleso trate
Trať do Faubourg de Bruxelles bola otvorená v roku 2013 a využíva bývalú električkovú a železničnú trať
Výlukový oznam a cestovný poriadok
Prevažne segregovaná električková sieť v Charleroi sa oficiálne nazýva ako metro
Stojan s odkazmi na cestovné poriadky jednotlivých liniek vo forme QR kódov
Autobus pezinskej MHD pred Pinelovou nemocnicou oslavujúcou storočnicu
Na jar 2024 mohli byť jednosmerné električky nasadzované len na skrátené spoje linky 2 vzhľadom na to, že na ďalšom úseku už museli jazdiť iba obojsmerné električky
Najstarší typ označovača (MOC) v električke Škoda 40T
Oznam o predĺžení trolejbusovej linky 30 do Soběšíc
Zastávkový označník regionálnej linky
Vectio sa vyhýba oprotiidúcemu Vectiu
Destinácie v okolí jazera sú dobre prístupné loďami, tie však bývajú beznádejne vypredané
V Janove platí usmernený nástup a výstup cestujúcich - nástup len prednými a zadnými dverami, výstup ostatnými
Janov má s trolejbusmi veľké plány, na začiatku roka 2024 objednal 112 vozidiel Trollino 18 s batériami a priebežným dobíjaním
Trolejbusy to v Janove nemali ľahké
#E026, FW 930MV, linka 42, Via Oreste De Gaspari
BredaMenariniBus Avancity M240LU na jednej z odstavných plôch pre autobusy v centre mesta
V čase fotografovania 21-ročný autobus OmniCity
Trolejbusová trať pod estakádou privádzajúcou autá priamo do centra
Zastávkový označník
Zastávkový označník s trasami liniek
Neprehliadnuteľný výlukový oznam
Linkové označenie s prejazdom do ďalšej linky
Elektrobus na odklonovej trase
Výlukový oznam nalepený na skle električky
Prvý popoludňajší rozjazd liniek 3 a 4 zo Železničnej stanice
Starý typ zastávkového označníka
Oznam o výluke na prímestskej železnici DART
Oplotená trať pri novom developmente
Prvý úsek zelenej linky, otvorený v roku 2004, končil v Sandyforde
V Dubline funguje touch-in-touch-out systém
Označenie nástupišťa prímestskej železnice
Typický zastávkový označník s výveskami
Výlukový a upozorňujúci oznam pre cestujúcich s umiestnením tak, aby ich nebolo možné prehliadnuť
MHD v Belfaste nemá veľa čísiel liniek (farieb na schéme), zato každá linka sa vetví je označená písmenom od a po x
Cestovný poriadok len v online podobe
Autobus odparkovaný na ploche, ktorá bude slúžiť pre novú centrálnu stanicu (vrátane autobusovej), ktorej výstavba prebieha v pozadí
Zastávkový označník pripevnený o strechu prístrešku
Počas odstavenia troch z piatich mestských autobusov sa na linke 3 objavil aj tento veľký Irisbus Crossway 12,8M
Odstavná plocha pezinskej MHD pri Amfiteátri
Obratisko MHD Pivnička
Obratisko MHD Priehalina
Ford Transit Custom #DT-638BH tiež občas zasiahol do výkonov MHD
#DT-446BN stúpa na Raticov vrch, odkiaľ je nádherný výhľad na celé Hriňovské lazy
Po vybudovaní nástupíšť zostali označníky zastávky Pod priehradou v náhradnej polohe
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie