imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Bočný pohľad na jednu z novších jednotiek metra od firmy Matra
V metre v Lille jazdia automatizované jednotky VAL
Push-pull jednotky na čele z rušňami F40PH-2 od výrobcov EMD a MPI, ktoré pochádzajú z rokov 1985 a 1998
Miestne dopravné systémy v Japonsku veľmi často hýria farbami na vozidlách
Informačný displej jednotiek E235-0 pri odchode zo stanice zobrazuje sezónny motív, v tomto prípade kvitnúce kosatce
Jedna zo štyroch dvojvozňových jednotiek pochádzajúcich od spoločnosti Keiō (vyrobených v roku 1969) pri ruinách hradu Takamacu
Jednotky radu 20 od firmy Kinki Sharyo jazdia v metre v Kjóte od roku 2022, pričom ide o druhú generáciu vozidiel od otvorenia tejto linky v roku 1981
Jednotka Super Electronic Commuter od firmy Kinki Sharyo (dodávané v rokoch 1984 - 1989) na regionálnom vlaku v sieti metra
Jednotky radu 30000 sú dodávané od roku 2009 a dodávky budú pokračovať najmenej do roku 2025, kedy sa tu bude konať výstava Expo
Jednotky radu 20 sa dodávali v rokoch 1984 - 1989 a svoje dni už majú spočítané, keďže od roku 2023 sú nahrádzané novými jednotkami radu 400
Informácie pre cestujúcich v Ósake patria k najprehľadnejším v Japonsku
Interiér jednotky maglevu od firmy Nippon Sharyo
Interiér jednotky maglevu od firmy Nippon Sharyo
Stretnutie jednotiek 701 a E721, ktoré od seba delí približne 15 rokov
Úzkorozchodné jednotky radu 1000 vyrobila firma Kawasaki v rokoch 1985 - 1996 a od roku 2024 majú byť nahrádzané novou generáciou vozidiel
Jednotky radu 733 jazdia od roku 2012
Jednotky radu 8000 sú v poradí druhou generáciou vozidiel Tōzai Line od jej otvorenia
Dlhé zábradlia oddeľujúce jednotlivé zastávky nepotešili cestujúcich ani architektov
Vlak tvorený motorovou jednotkou Stadler ABDeh 8/8 (vzadu) a riadiacou jednotkou od rovnakého výrobcu pod útesmi v Lauterbrunnen
Súprava jednotiek Sofer/Asgen z rokov 1971 - 1978 odchádza smerom do Neapolu
Motorová jednotka od poľskej firmy Newag
Odparkované jednotky Firema M.88 za konečnou stanicou
Siemens Desiro ML pred Wien Hauptbahnhof
Elektrická jednotka ET 501 v stanici
ET 506 odchádza do Torregaveta
Bombardier Talent v novej farebnej schéme ÖBB Cityjet
Linka 4, 5, 6, Untere Landstr., zastávka Untere Landstraße
Jednotka Firema #833 prechádza cez odbočku do depa
Zjednodušený cestovný poriadok liniek metra
Cestovný poriadok má veľkosť približne formátu A5 a jednotlivé odchody sú tak zobrazené veľmi malým písmom
Pod zastrešením autobusových nástupíšť sa nachádzajú steny oddeľujúce jednotlivé nástupištia
Linky MHD Topoľčany majú od 9/2021 opäť číselné označenie, pričom jednotlivé smery sú tiež číselne odlíšené. Napríklad spoje smerujúce do mestskej časti Veľké Bedzany sú označené číslom 3, spoje idúce naspäť číslom 33.
Odstavené jednotky SIG/SAAS ABDe z roku 1968 a prevádzková jednotka Bt + Be 4/4 + ABt na konci trate v Lenku
Vlak z vozňov ABt + Be 4/4 + Bt v spoločnosti odstavených jednotiek na konci trate v Lenku
Odstavené jednotky SIG/SAAS ABDe 8/8 z roku 1968
Jednotka Stadler Diamant ABe 4/8 odchádza do hmly
V rámci opatreniu proti šíreniu vírusu SARS-CoV-2 boli jednotlivé oddiely kabín predelené plexisklom
Plne automatizovaná jednotka metra Alstom Metropolis na odstavnej koľaji pred zmenou smeru jazdy
Displeje s odchodmi jednotlivých vlakových liniek
Tabule s odchodmi prímestských vlakov na Centrálnej stanici
Interiér jednotky Stadler FLIRT dopravcu GYSEV
Motorová jednotka "dunihlav" odchádza zo stanice Jelšovce, ktorá sa nachádza neďaleko Nitry
Vulcano prichádza do stanice Randazzo
Koľajisko stanice Catania Borgo
Dieselová jednotka radu 861 odchádza zo Šurian do Nových Zámkov
Elektrická jednotka EN57AKŚ #EN57AKŚ-1563 čaká na odchod z pohraničnej staničky Chałupki do Katovíc
Elektrická jednotka RVR #ER2-1317-05 dopravcu Pasažieru vilciens odchádza z Rigy do Saulkrasti
Súprava jednotiek na konci s jednotkou Valmet M100 #158 odchádza zo stanice Keilaniemi
Súprava elektrických jednotiek CAF - Fiat - Alstom rady Sm4 na konci s vozom #6402 čaká na odchod vlaku linky R do Riihimäki
Súprava elektrických jednotiek CAF - Fiat - Alstom rady Sm4 na konci s vozom #6402 čaká na odchod vlaku linky R do Riihimäki
Typická čítačka kariet používaná v helsinskej aglomerácii na hlavnej stanici
Jednotka metra S3 od firmy CAF
Jednotka typu M5 od firmy Alstom Konstal
Jednotka typu M5 od firmy Alstom Konstal
Solaris Urbino 8,6 v areáli Fakultní nemocnice
Elektrická jednotka radu 4020 odchádza zo stanice Wien Stadlau
Motorová jednotka odchádza zo zastávky Výčapy - Opatovce
Odstavená jednotka v talianskej stanici Domodossola
#415 073, 415 090, linka Z72, S72, Stanica Esztergom
#415 086, linka Z72, Stanica Újpest
Stanice DLR boli postupne predĺžené z pôvodnej dĺžky pre jednu jednotku na dĺžku súpravy troch jednotiek
Odstavená jednotka #ET 51 v krytej stanici Lamprechtshausen
Dvojica motorových jednotiek Siemens Desiro odchádza zo železničnej stanice Dresden-Mitte
V čase fotografovania tohto vlaku už existovala prvá jednotka, ktorá bude jazdiť bez vodiča
Regionálny vlak zložený z 3 jednotiek 377 odchádza zo stanice Gatwick Airport
Elektrická jednotka radu 455 vyrobená v 80.rokov odchádza zo stanice London Waterloo
Siemens Desiro City (Class 707) stojí na stanici London Waterloo
Dve elektrické jednotky radu 378 sa míňajú tesne za stanicou Anerley
Súprava zložená z viacerých jednotiek rady 377 Electrostar odchádza zo stanice East Croydon smerom na Brighton
Siemens Desiro na vlaku IR Oradea - Cluj
Letiskový autobus spájajúci jednotlivé terminály odchádza zo zastávky
Jednotka s číslom 15 čaká na odchod linky M1 zo stanice Vestamager
Pracovisko rušňovodiča v jednotke Bombardier Crusalis Contessa
#247.508, Stanica Hegyeshalom
Električka na konečnej
Jednotka Bhe 4/8 #3043 čaká na odchod smerom na Gornergrat
Interiér 50-metrov dlhej jednotky automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda
Jednotka automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda ponúka pekné pohľady
Jednotka automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda na linke M5 otvorenej v roku 2013
Večerný pohľad na Karsan Jest+, ktorý je zachytený pred odchodom na prejazd do Popradu
Druhé testované vozidlo MHD Svit, midibus Karsan Jest+, odstavené pri zastávke Podskalka, Jednota
Parná ozubnicová železnica sa mala v roku 1958 elektrifikovať, preto sa pre ňu zakúpili elektrické motorové jednotky od francúzskej firmy Billard
Odstavené staré vozne dvoch jednotiek vyrobených firmou Decauville v roku 1967
Odstavené staré vozne viacerých jednotiek vyrobených firmou Decauville a firmou Billard
Odstavené staré vozne viacerých jednotiek vyrobených firmou Decauville a firmou Billard
Jednotka Stadler BDmh 2Z+4A/12 #3108+3508+3208 v konečnej stanici, odkiaľ pôvodne trať mala pokračovať ďalej do Tripolisu, ale pre nedostatok financií sa predĺženie neuskutočnilo
Jednotka Stadler BDmh 2Z+4A/12 #3208+3508+3108 prechádza okolo odstavených vozňov v údolnej stanici Diakofto (uvádzané tiež Diakopto)
Elektrické jednotky radu IE 8100 boli vyrábané od roku 1983
Jednotky Stadler SURF ABeh 2/6 nahradili miestne "tetrapaky"
Jednotky SLM Bhe 4/8 čakajú na odchod k jazeru Lugano
Dodávka nových jednotiek umožnila do bežnej premávky nasadzovať už len výkonnejšie vozidlá vyrobené od roku 1992, čím sa od decembra 2016 skrátil cestovný čas z 52 na 35 minút
Metrovagonmaš RA 731.25 na odjazde zo Szegedu
Odstavená jednotka Bombardier Talent po nehode
Nové obratisko Praz-Séchaud s odstavnou stopou bez výhybiek a s jednotným výstupišťom a nástupišťom
Čalúnené sedadlá v električke T3M.3
Posprejované jednotky Siemens Desiro
Mercedes-Benz Citaro G #54 v zastávke Triesen Schule
Zastávka pri škole v Triesen
Križovanie dvoch osobných vlakov miestnej dopravy v ŽST Kaštel Stari
Zastávková informačná tabuľa s rozlíšením odchodov podľa jednotlivých koľají na úvraťovej konečnej
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie