imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Výstavba stanice predĺženej linky metra U2, kde bude možné prestúpiť na linku U4
Vlaky linky U4 nad budúcou traťou linky U2
Výstavba stanice predĺženej linky metra U2, kde bude možné prestúpiť na linku U4
Lanovka je známa tým, že medzi stanicami nemá jediný pilier
"Vozovňa" autobusov malackej MHD na P+R parkovisku Na píle
Nové podzemné nástupište na železničnej stanici v Delfte neobsahuje žiadne piliere
Pri stiesnenom nástupe do lietadla pomáhajú aj piloti. Na nástupišti nesmie chýbať nápis MIND THE GAP
#3899, LU 037AM, linka 155, Aleja Józefa Piłsudskiego
Záverečný úsek pred konečnou linky 1 pred bránou starého mesta je jednokoľajný, a tak električka prichádzajúca na konečnú musí počkať, kým z nej odíde električka opačným smerom
Mercedes-Benz Citaro C2 G #8766 na rozdelenej linke 13A
SGP U na linke U4
Navigácia pre cestujúcich šetrne pripevnená o mramorový pilier
#ВК 2413 СО, linka 1, vul. Kyivska, zastávka Škola No12
Súprava na čele s ČKD Tatra T3A #30896 pred chvíľou prešla ponad Pilsētas kanāls (v preklade Mestský kanál)
Autonómny autobus Navya Arma premáva vo Fribourgu od roku 2017 v rámci pilotného projektu
Midibus Volvo nahradil s rovnakým štátnym evidenčným číslom Setru
#NWX-471, linka 800, Simor János utca, zastávka Autóbusz-állomás
Vyhliadkový poschodový MAN SD 202 prechádza malebným údolím neďaleko rieky Labe
Jediný pilier lanovej dráhy na Ještěd
Pohľad na miesto kde bol skalný zárez a drevený most nahradený tunelom
Solaris Urbino 18 na električkovej trati
Spoločná zastávka električiek a autobusov
Výjazd zo spoločnej zastávky autobusu a električky
K2 #807 na konci prímestskej trate do Zátiší
Koncový úsek trate na Pilatus
Solaris Trollino 12MB #27 na ul. Piłsudskiego
Cestovné poriadky MHD na zastávke Paprocańska
#323 v čoskoro zrušenom obratisku
#323, linka Fotojazda, Na Pile, Na Stráních, obratisko Škoda VII. brána
#323, linka Fotojazda, Na Pile, zastávka Škoda VII. brána
Zastávkový označník s cestovnými poriadkami a vyznačeným kódom nástupišťa
Modernizovaná súprava Konstal 105NWr pri zastávke Arkady Capitol
Obojsmerná Škoda 19 T #3112 na úvraťovej konečnej Stadion Wrocław
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D pod dolnou stanicou lanovky na Pilatus
Spodná stanica visutej lanovej dráhy na Pilatus
Pohľad na visutú lanovku na Pilatus
Horný úsek sa nachádza priamo pod vrcholom Pilatus
V čase najväčších prepravných nárokov idú za sebou aj 4 vozne, ktoré sa križujú s rovnakým počtom vozňov uprostred trate
Horný úsek trate na Pilatus
Horný úsek trate na Pilatus
Jazda nadol so stiahnutými zberačmi maximálnou rýchlosťou 9 km/h
Model parného vozňa, aký pôvodne na Pilatus jazdil
Rozchod trate na Pilatus je 800 mm
Trať na Pilatus je dlhá viac ako 4 km a má priemerné stúpanie 35 %
Maximálne stúpanie na Pilatus je 48 %
Ozubnicová železnica na Pilatus začinala v roku 1889 s parným pohonom a v roku 1937 bola elektrifikovaná
Zubačka na Pilatus bola otvorená v roku 1889 a doteraz používa pôvodné koľajnice
#55 vychádza z ulice U Pily na Husovu ulicu
MAN A21 #516 prechádza po moste neďaleko areálu PESA Bydgoszcz
Stavenisko novej električkovej trate pred olsztynskou radnicou
Stavenisko a reklama na najnovší električkový systém v Poľsku
DAB 7-948L #PP 92311 na linke PKS Piła
Okrem transparentu je číslo linky a trasa aj na karosérii
Stanovište rušňovodiča na zubačke Pilatusbahn
Jazda na dohľad na najstrmšom úseku so sklonom 480 ‰
Inekon Trio #1257 prichádza na konečnú Zátiší
Jednokoľajka na svojom konci v Budišoviciach
Scania N94UB / Hess z roku 2005
#2452, linka 0P, Marszałka Józefa Piłsudskiego
#2252, linka 8, Księdza Hugona Kołłątaja
Striedanie vodičov súpravy Konstal 105NWrMp #2474+2475 na trati
#2274, linka 15, Marszałka Józefa Piłsudskiego
#3011, linka 7, Świdnicka
#2294, linka 6, Świdnicka
#2701, linka 7, Świdnicka
Via Mazzini s pozostatkom systému Stream - "koľajnicami"
#263, linka 1, Pilatusstrasse, Kantonalbank
Súprava električiek Eurotram Flexity Outlook s výhľadom na kláštor Mosteiro Serra do Pilar
#4870, A217, WI 54160, WR 85217, linka 116, 222, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego
Betónová ochrana nosných stĺpov nadzemky bola vybudovaná po nehode v roku 1968
MAN NG 312 #685
Podvozok
Koľajnice
Koľajnice
Kokpit s výhľadom
Prímestský Ikarus 280 v Piliscsabe
Ikarus 280.10 v Piliscsabe
Trolejbus NAW / Hess / Siemens BGT 5-25 z roku 1988
Po 29 rokoch prevádzky v Luzerne našiel trolejbus B58 druhý život v Burgase
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie