imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Na jar 2024 mohli byť jednosmerné električky nasadzované len na skrátené spoje linky 2 vzhľadom na to, že na ďalšom úseku už museli jazdiť iba obojsmerné električky
Pôvodne takmer celú šírku ulice Nyborgvej zaberala asfaltová cesta, značnú časť verejného priestoru obsadila električka
Električka #910 z roku 1947 jazdila v Lisabone a do Kóči prišla v rámci projektu privezenia troch zahraničných vozidiel
Električka SGP M2d #320 vyrobená v roku 1949 pôvodne jazdia v rakúskom Grazi
Rad 500 bol posledným typom starých električiek dodaných do Nagasaki, a to v roku 1966
V takmer celom Japonsku sa pri prepise japonských názvov zastávok do latinky používa anglický preklad a výnimkou nie je ani zastávka Atomic Bomb Museum vzdialená asi 300 metrov od múzea
Pohľad od vstupu do električkového tunela v centre mesta na priestor pred mestským divadlom
#843, I 843 IVB, linka C, Museumstraße
Regionálny autobus na malom námestí, kde sa musel otočiť cúvaním do presne vymedzeného priestoru medzi parkoviskom bicyklov a reštauráciou
Koniec trate v smere na Bolzano
Oznam o uzatvorení prechodového tunela medzi stanicami metra L1 a L2
Prechod medzi stanicami L1 a L2
Turnikety na vstupe do stanice Museo
Elektrobus pri Groninger Museum
#W 3643 LO, linka 1, Steiner Landstr., zastávka Museumsplatz
Kľukatá a zauzlená trasa linky 1 metra, ktorá sa bude ďalej rozširovať (na schéme vpravo)
Linky metra, lanoviek a regionálnych železníc
Stanica metra Museo
Stanica metra Museo
Výstavba linky 1 neapolského metra pre zemetrasenie aj finančné problémy trvala od roku 1976 do roku 1993, odvtedy sa trasa predlžuje
V lete 2020 pribudli úrovňové priechody pre chodcov na Karlovom náměstí
Tramway Museum Graz
#1178, linka 1, vul. Černivecka
Bürgenstock-Bahn ako prvá na svete použila výhybňu Abtového typu v oblúku
Linka 109 premáva sčasti po bývalej železničnej trati do Port Melbourne
Nákladná električka z roku 1907
Električky z troch miest: rad Y1 v Melbourne (#611 z roku 1930), rad 1050 v Nagasaki (#1054 z roku 1952) a rad R1 v Sydney (#1979 z roku 1936)
Dielne múzea električiek
Električka Comeng typu R1 na prezentačnej trati
Hlavná hala s vystavenými električkami
Múzeum električiek v Sydney sa nachádza na okraji mesta
Asymetrické umiestnenie dverí v melbournskej električke radu Z2
Dielne s električkami, medzi ktorými sa ukrýva aj PCC z roku 1948 pôvodom zo San Francisca
Brúsiaci vozeň z roku 1920
Trolejbus AEC 664T / Ritchie Brothers vyrobený v roku 1937
Trolejbus AEC 664T / Ritchie Brothers vyrobený v roku 1937
Veľký sklon električkovej trate 12,1 % na Balmoral Street si vyžiadal zaujímavé technické riešenie
Električka radu N z roku 1906 so samostatným vstupom do každého oddielu
Berlínska električka Rekowagen TZ 69 #5133 v sydneyskom múzeu
Väzenská električka z roku 1909
Väzenská električka z roku 1909
Vozeň sydneyského radu F #393 bol vyrobený firmou Clyde v roku 1902
Električka radu Z2 pôvodom z Melbourne v múzeu električiek v Sydney
MAN Lion's City #4928 na Museenlinie
Interiér električky Alstom Cityway
Konečná zastávka Museo v tme
Počas 19-ročnej histórie systému TVR, ktorá sa nezadržateľne blíži k svojmu koncu, museli byť mnohé miesta na tratiach opravované
Cyklobus slúži na dopravu cyklistov po priehrade Afsluitdijk, kde by inak cyklisti pri prechádzaní cez zdvíhací most museli prekonať strmé schody
Depo s muzeálnymi električkami
Kabínka visutej lanovej dráhy
Elektrická lokomotíva čaká na svoju opravu
Viedenský pracovný vozeň SP #6033 z roku 1914
Pôvodne viedenský pracovný vozeň TU #6121 a vlečný vozeň m3 #5410, oba z 1920. rokov
Súprava rušňa a vozňa prvého londýnskeho elektrického metra z roku 1890
Doteraz používaná schéma liniek londýnskeho metra bola po prvý raz vytlačená v roku 1933
Pôvodný návrh súčasnej schémy liniek londýnskeho metra z roku 1931
Schéma liniek metra z roku 1926, s elimináciou časti geografických detailov
Pôvodný vzhľad známeho loga londýnskeho metra
Londýnske metro počas 2. svetovej vojny: Výzva mužom, aby prenechali miesta na stanici ženám, deťom a nemohúcim
Počas 2. svetovej vojny slúžili stanice metra aj ako úkryt pred bombardovaním
História, súčasnosť a budúcnosť(?) kontroly cestovných lístkov v metre
Simulátor metra
Vozne metra vyrobené v roku 1938 firmou Metropolitan Cammell (Metro-Cammell) slúžili v niektorých prípadoch až do roku 1988
Historické zastávkové označníky a navigačné tabule
AEC Routemaster z roku 1963 a AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Autobus Leyland X2 z roku 1908
Autobus typu B 2737 z roku 1914
Rozbalené prevíjacie transparenty s linkami a cieľmi
Jedna z prvých elektrických lokomotív pre londýnske metro vyrobená firmou Mather and Platt
Elektrický vozeň Metropolitnej železnice z roku 1922
Historické vianočné plagáty londýnskeho metra poukazujú na dlhú históriu marketingu londýnskej MHD
Vozeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1900 s oddielmi, do ktorých sa nastupovalo priamo z nástupíšť
Vozeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1900 s oddielmi, do ktorých sa nastupovalo priamo z nástupíšť
Interiér poschodového vozňa konky
Poschodový vozeň konky
Poschodový vozeň konky
Poschodový omnibus
Omnibus s určenou trasou
Interiér omnibusu
Vianočný stromček s motívmi londýnskej MHD
Na prvý pohľad ucelená ulica s domami
Lanová dráha od začiatku vzbudzuje kontroverzie
Lokomotíva Columbine vyrobená firmou Crewe Railway Works v roku 1845 jazdila na železnici Grand Junction Railway
Jedna z prvých vyrobených parných lokomotív - Puffing Billy z rokov 1813 - 1814
Preliezka v tvare Nového Routemastera
AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954 a Leyland X2 z roku 1908
AEC Routemaster z roku 1963
Schody autobusu AEC Routemaster z roku 1963
Interiér autobusu AEC Routemaster z roku 1963
Interiér autobusu AEC Routemaster z roku 1963
Schody autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Interiér autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Interiér autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Autobus Leyland X2 z roku 1908 je jedným z prvých motorových poschodových autobusov
Model dvojpodlažnej električky
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie