imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Comeng Melbourne A-class
Comeng Melbourne B-class
Comeng Melbourne Z1/Z2-class
Comeng Melbourne Z3-class
Melbourne
Električka typu X1 z roku 1926 pôvodne jazdila v Melbourne
Zo 752 električiek melbournského radu W sa zachovalo nielen 9 vozidiel jazdiacich na historickej linke 35, ale aj desiatky ďalších v Austrálii a USA, z ktorých niektoré slúžia na nostalgických linkách
Staré budovy v Melbourne postupne nahradzujú mrakodrapy
Prestavovanie výhybiek je v Melbourne diaľkové, nie vždy však zafunguje
V rokoch 2001 - 2003 rozšírili flotilu električiek dva kapacitne podobné typy - jedným z nich bol Alstom Citadis 202
Výstupište pred univerzitou, ktorým prechádza 8 liniek (z nich 6 tam jazdu končí)
Pri melbournskej univerzite končí šesť z ôsmich liniek jazdiacich okolo
Na električkách radu Z3 spravidla na jednej strane električky zostala základňa pre pôvodný tyčový zberač
Pri melbournskej univerzite končí šesť z ôsmich liniek jazdiacich okolo
Dve farebné schémy melbournských električiek - vľavo stará, vpravo nová
Špecialita v Melbourne: hákové odbočenie cez električkovú trať
Električkové trate v Melbourne sú prevažne v dobrom stave, nájdu sa však aj poškodenia rôzneho druhu
V Melbourne je stále veľa zastávok električiek bez nástupného ostrovčeka
Električky v Melbourne nemajú rovnakú šírku
Melbournské trojuholníky: na autobuse aj na futuristickej budove centra Ian Pottera v pozadí
Informácie o pripravovanej veľkej výluke na najfrekventovanejšej melbournskej električkovej trati sú všade
Niektoré električky sú oblepené umeleckými dielami v rámci projektu Melbourne Art Trams
Melbourne žije trojuholníkovými geometrickými tvarmi - nachádzajú sa na polepoch vozidiel všetkých trakcií, v logu mesta, na streche železničnej stanice a aj na ďalších významných budovách v meste
Z pôvodnej železničnej trate zostali železničné stanice aj časti nástupíšť
Linka 96 od roku 1987 používa značnú časť zrušenej železničnej trate do St. Kildy
Dve série melbournských električiek Flexity Swift (#6001 - 6050 a #6051 - 6090) sa od seba líšia kabínou vodiča a čelami
Vodiči áut poctivo dodržiavajú povinnosť zastaviť pred električkou stojacou v zastávke
Porovnanie dvoch najkapacitnejších typov električiek v Melbourne
Električky Alstom Citadis 302 sa ocitli v Melbourne zhodou okolností
Jednotky vyrobené firmou Comeng v 1980. rokoch v najväčšej melbournskej stanici
Typická melbournská električková konečná: po hodinovej trase linky vozidlo končí na jednokoľajnom spoločnom výstupišti a nástupišti a po niekoľkých minútach odchádza opačným smerom
V Melbourne sa používa touch-in touch-out tarifný systém, preto je každej dvojici dverí až štvorica označovačov
Melbourne postupne segreguje električky od cestnej dopravy, napríklad žltými pozdĺžnymi prahmi
V centrálnej časti Melbourne funguje bezplatná električková zóna
18-ročný autobus stále v prevádzke ďaleko za centrom Melbourne
Melbournské električky radu A vyrábala austrálska firma Comeng v rokoch 1983 - 1987
Električky v Melbourne obsluhujú takmer každú väčšiu ulicu a výnimkou nie je ani nová štvrť, ktorá vyrástla na mieste bývalého prístavu
Koľajové spojky pred konečnou električiek
Električky z troch miest: rad Y1 v Melbourne (#611 z roku 1930), rad 1050 v Nagasaki (#1054 z roku 1952) a rad R1 v Sydney (#1979 z roku 1936)
Asymetrické umiestnenie dverí v melbournskej električke radu Z2
Električka radu Z2 pôvodom z Melbourne v múzeu električiek v Sydney
Systém segregovaných komunikácií pre autobusy - Busway - má dĺžku 27 km
Autobusová zápcha v popoludňajšej špičke
Autobusy v buspruhoch pri železničnej stanici
Veľká zastávka autobusov na pravom brehu rieky Brisbane v blízkosti železničnej stanice
Zástup autobusov vychádza z centra
Melbournská električka M&MTB #965 z roku 1950
Električka #496 typu W2 bola privezená z austrálskeho Melbourne, zatiaľ čo vedľa stojaci vozeň #130 pôsobil iba v San Franciscu, pričom bol vyrobený v roku 1914 firmou Jewett Car Company
Austrálska električka W2 class z Melbourne
Vozne Alstom Citadis sa v Melbourne označujú aj ako "C class"
Siemens Combino oslavuje 100 rokov električiek v Melbourne
Prvá električka typu Comeng Z3 #116 v Melbourne
Historické električky typu W6 jazdia v Melbourne v bežnej prevádzke
Električka Siemens Combino v Melbourne označovaná aj ako typ "D1"
Električka typu B2 z konca 1980-tych rokov
Električka #5008 z roku 2004 z druhej generácie melbournských Siemens Combino nazývaných aj "Bigbino" alebo "D2 class"
Prvý vozeň Siemens Combino druhej melbournskej série
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie