imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#41, G 607 SG, linka E1, Mariatrost
Tabuľa informujúca o výluke
Trolejové veže používané počas čiastočného zdvojkoľajňovania trate do Mariatrost
Tramway Museum Graz
Budova železničnej stanice pôvodnej úzkorozchodnej malodráhy Graz - Mariatrost, ktorá bola prebudovaná na električkovú dráhu s normálnym rozchodom
Obojživelný Mercedes-Benz Unimog U 423 v podobe trolejovej veže
Električka z roku 1949 v spoločnosti historického vozňa pozemnej lanovej dráhy na Schloßberg
Viedenská električka typu A z roku 1944
Americká električka #637 z roku 1939 pôvodne jazdila v New Yorku (Third Avenue Railway System), po 2. sv. vojne slúžila vo Viedni ako #4202
Náhradná doprava počas čiastočného zdvojkoľajňovania trate do Mariatrost
Historická zastávka ako pozostatok pôvodnej úzkorozchodnej malodráhy do Mariatrost
#652, linka 1, Mariatrost
SGP #604 so strednou nízkopodlažnou časťou
Historické električky v múzeu
Vybavenie zastávky Mariatrost vrátane elektronického označníka informujúceho o najbližšom spoji a jeho nízkopodlažnosti
Tramway museum Graz
Na konečnú Mariatrost vedie len jednoľajná trať s výhybňami na zastávkach, zabezpečenie je riešené svetelnou signalizáciou
SGP #504 na konečnej pred múzeom električiek
Vlečný vozeň #128 bol vyrobený v roku 1944 firmou Uerdinger Waggonfabrik
Pohľad na múzeum električiek
Bombardier Cityrunner na konečnej Mariatrost
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie