imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Škoda 06T sa počas búrky presúva na nástupište linky 1 po koľaji, ktorá by mala slúžiť pre linku 2, ktorá však v čase fotografovania nepremávala
Mestská koľajová doprava v Magdeburgu mala vo svojich začiatkoch rôzne podoby - konku (1877), parnú tramvaj (1887) a električku (1899)
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
Autobus pezinskej MHD pred Malokarpatskou knižnicou
V lete 2024 sa už nepoužívali doplnkové malé displeje, na ktorých rolovala cieľová zastávka
Stavenisko metra je oblepené motívmi a vizualizáciami metra
Od roku 2013 prebieha predlžovanie nástupíšť, pričom od roku 2017 mali v metre 1 jazdiť dvojnásobne dlhé vlaky
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
Hoci mali byť tunely až poslednou možnosťou pri výstavbe metra v Charleroi, nešetrilo sa na nich
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Malá autobusová stanica pre regionálne linky v meste Como
Malá autobusová stanica pre regionálne linky v meste Como
Trolejbusy to v Janove nemali ľahké
Záložné vozidlo MHD Malacky #BT-026HR (ex #NR-768GK)
Autobus #BT-834HP (ex #NR-778GK) je jedným zo štvorice pôvodných autobusov z Nitry, ktoré sa presunuli do Malaciek
SOR BN 9.5 #BT-320IC (ex #NR-780GK) slúži MHD Malacky v rámci skupiny dopravcu
Autobus #BT-277HR (ex #NR-825LP, #NR-777GK) jazdí od roku 2023 v MHD Malacky
Cestovné poriadky liniek MHD nie sú vylepené v niektorých prípadoch ani tam, kde by ich bolo možné vylepiť na prístrešok
Ani po troch mesiacoch nie sú na mnohých zastávkach informácie o novej MHD
Najnovší prírastok pezinskej MHD zaskakuje za pokazený Citelis na linke 1-11
Systém Link má veľké plány, už v roku 2024 by sa mala otvoriť druhá linka, ďalšie desiatky kilometrov tratí sú vo výstavbe
Električky v Tacome začali premávať opäť v roku 2003, jediná linka mala po predĺžení v roku 2023 dĺžku 6,4 km
Zrýchlená linka A premáva od zastávky tram-trainu pri letisku SeaTac do Federal Way
Niektoré firmy prevádzkujúce vyhliadkové autobusy v San Franciscu ponúkajú priam historické kúsky
Elektrobus pri malom električkovom depe v štvrti Wynyard
Karosa C 935 Récreo s dvoma typmi displejov
Nový Zéland je plný nástenných malieb (murals), pričom v meste Christchurch pomáhajú plátať diery po budovách zničených zemetrasením v roku 2011
V predstaničnom priestore pribudol aj malý oddychový priestor so zeleňou
Autobus linky 4 s rôznymi informačnými systémami
V prvý deň premávky novej MHD bola z jedného autobusu odcudzená tabuľka s evidenčným číslom, na druhý deň ju páchateľ vrátil
SORka s maličkým displejom za predným oknom zobrazujúcim text "22 MHD"
Predná časť elektrobusu
#BL-892FD, linka MHD, Holubyho ul., zastávka Pezinok, Radničné nám.
MHD v Malackách v roku 2023 zabezpečovali autobusy SOR BN 9.5 pôvodom z Nitry v réžii dopravcu Arriva
Autobus #BT-834HP v lokalite Riadok na linke C. Spoje liniek A a C vzájomne prejazdujú a vytvárajú tak okruh cez celé Malacky
Pálffyovský liehovar na Vinohrádku a #BT-320IC
Iveco First #EL-389AD nahradil po 18 rokoch Iveco Daily #LC-389BE od rovnakého výrobcu
Elektrobus #EL-389AD na linke č. 4 v Malej Vsi
SOR BN 10.5 #PD-533ER pôvodom z Prievidze vychádza zo sídliska Šípok
Celkovo bolo v roku 2022 dodaných pre Malmö 21 elektrobusov Exqui.City 24
Jednotky radu 1000 by podľa plánu mali dojazdiť do roku 2028
Krátky ozubnicový monorail vedie do malého mestského parku
Trolejbusy a pred nimi autobusy mali aj medziľahlú zastávku, ktorá však bola zrušená po tom, čo sa zrútil turistický chodník z nej vedúci
Doraemon tram mala pôvodne jazdiť len rok, ale po tom, čo sa stala turistickou atrakciou s ročnou návštevou viac ako 100 tis. cestujúcich, sa opakovane predlžovalo trvanie tejto inštalácie
Odstavné plochy električiek pri konečnej linky Gomen
V Kóči mali aj v roku 2023 značné zastúpenie električky vyrobené ešte v 1950. rokoch, v tomto prípade #602 z roku 1957
Špecialitou Macujamy sú "parné" vlaky, ktoré v skutočnosti nie sú parnými
Staršie linky metra mali označenie číslami, neskôr boli premenované na slovné názvy
Depo pri zastávke Hotarujaya je malé a v podstate ide o dve odstavné koľaje
V Ósake žije 2,8 mil. ľudí, v metropolitnom regióne 19 miliónov, električky obsluhujú len malú časť z nich
Lanovka bola dlhá 1,7 km, mala rozchod 1067 mm a maximálny sklon 217 ‰
Lanovka na horu Moiwa bola otvorená v roku 1958 s malými gondolami, ktoré boli v rokoch 1970 - 1971 nahradené za dve veľké kabíny a tie napokon v rokoch 2010 - 2011 za novšiu generáciu
Ukončenie novej električkovej trate pri železničnej stanici Killwangen-Spreitenbach
Visutá lanová dráha na Rigi Scheidegg s malou kabínkou bola otvorená v roku 1953 a viackrát modernizovaná
Malá kabínka kapacitne nestačí ani mimo sezóny
Trolejbusová linka 12 končiaca pri múzeu maliara Paula Klee
Konečná "malej" železnice pri "veľkej" železnici v Liestale
SkaneExpressen do Sjöbo
Volvo 7900A Electric na linke č. 2
Volvo 7900A Electric prechádza okolo Malmö Central Station
"Vozovňa" autobusov malackej MHD na P+R parkovisku Na píle
Zastávka Námestie SNP vybavenú pôvodným označníku obsluhujú linky MHD A a B
SORka na linke C alias DC končí krátku popoludňajšiu špičku
Z pôvodnej výbavy ex-nitrianskych autobusov SOR BN 9.5 boli odstránené zadné displeje
Takmer prázdny autobus linky B
Autobus linky A pred zmenou označenia na linku C
Autobus linky A plynulo prechádza na železničnej stanici na linku C
#BT-320IC, linka C, Malacky, Pezinská ul.
Ex-nitriansky SOR BN 9.5 prechádza okolo zastávky Tesco
Autobus linky C, označenej ako DC, obsluhuje zastávku Tesco
Už neplatný cestovný poriadok linky MHD C na zastávke Tesco
Zastávku MHD pri Novom cintoríne označuje označník, ktorý bol pôvodne umiestenený na zastávke Kostol
Prázdny SOR BN 9.5 na linke B sa otáča na Vinohrádku
Lokalitu Vinohrádok v Malackách obsluhuje mestská linka B
Odľahlá zastávka Vinohrádok sa nachádza pred riunou bývalého liehovaru z roku 1917, ktorý je národnou kultúrnou pamiatkou
Plechový prístrešok na zastávke Vinohrádok s pôvodným označením zastávky
SOR BN 9.5 na linke A slúžiacej najmä pre školákov
#BT-834HP, linka A, Malacky, ul. gen. M. R. Štefánika
Ex-nitriansky SOR BN 9.5 na linke A, označenej na displejoch ako DA
Pôvodne nitrianska SORka BN 9.5 pripravená pre MHD Malacky
Pôvodne nitrianska SORka BN 9.5 pripravená pre MHD Malacky
Sieť liniek MHD Malacky
Najdlhšie slúžiaci Crossway LE 12M v malackej MHD pred odchodom na linke B alias 2
#BL-410FF, linka C, Malacky, Radlinského ul., zastávka Malacky, Pomník padlých
Crossway LE 12M na predposlednej zastávke linky C
Irisbus Crossway LE #BL-410FF na linke C v Malackách
BL-472FP sa zaradil na linky MHD Malacky ako posledný z autobusov typu Crossway LE 12M
Na jeseň 2022 boli všetky spoje MHD Malacky zabezpečované 12-metrovými autobusmi
BL-472FP začína popoludňajšiu časť výkonov na linkách MHD Malacky
Irisbus Crossway LE 12M na linke C
BL-852FE prichádza vykonať popoludňajšie spoje v MHD Malacky
Visutá lanová dráha Telefèric del Port má pohnutý osud
Zastávkové nástupištia so stromami
#204, 7U5 8204, linka 11, Malá hradební
Škoda 15 Tr 08/6
#413, linka 61, Hoření, Malátova
Električky GTZ8-B Vamos boli špeciálne vyvinuté pre Stadtbahn v Bielefelde
Autobusy pred hlavnou stanicou v Malmö
Zo slučkového obratiska Hechtsheim, Am Schinnergraben sa vďaka obojsmerným električkám využíva už iba časť po nástupište
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie