imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Regionálne linky v Maďarsku sú bežne označované aj číslom
Letiskové autobusy NAW / Hess BFxx sa vyrábali od roku 1978
Starý letiskový autobus NAW / Hess BF27 alebo BS30 (oba typy sa líšia šírkou 2.7 resp. 3.0 metra)
#23-07, PBUS031, Santa Cruz, Aeroporto da Madeira
#23-07, PBUS031, Santa Cruz, Aeroporto da Madeira
Letiskové autobusy, v strede Neoplan Airliner N 9012, vpravo Cobus 3000
#254, AR-67-VI, linka 17, Funchal, Avenida do Mar e das Comunidades Madeirenses
Vo verejnej doprave na Madeire je zavedený povinný nástup prednými dverami a tak sa na niektorých zastávkach už pred príchodom autobusu tvoria rady cestujúcich
Odstavné plochy pre autobusy pri autobusovej stanici
#169, 44-66-MA, Funchal, Avenida do Mar e das Comunidades Madeirenses
#405, 55-FB-37, linka 1, Funchal, Avenida do Mar e das Comunidades Madeirenses
Odstavné plochy pre autobusy pri autobusovej stanici
V rokoch 2020 - 2022 boli do Funchalu dodané low-entry autobusy Camo-UNVI Urbis 2.5 v dvoch dĺžkach
Elektrobusy Tecnobus Gulliver na Madeire jazdili v rokoch 2006 - 2015, tento bol upravený na predajňu cestovných lístkov
Tabuľky označujúce stanice dopravcu FGC sú rovnaké ako v madridskom metre
Maďarské auto vrchárov v Českých Budejoviciach
Citaro na MHD linke 8, ktoré smeruje do mesta Susa pri Slovensko-maďarských hraniciach
Mercedes-Benz Reform 500LE
Elektrobus BYD K9 prechádza popri známej madridskej budove Edificio Metrópolis
#527, 6142 HPG, linka 27, Atocha
Pohľad na dedinskú zastávku Madžarevo
Vlniaca sa trať Varaždin - Zabok - Zagreb prechádza malebnou krajinou chorvátskeho vidieka
Motorová jednotka HŽ radu 7023
Motorová jednotka HŽ radu 7022
Jednotka HŽ 7022 zdoláva zákruty pri zastávke Madžarevo
Motorový smeruje do obce Kotoriba
CAF M4 na výcvikovej jazde
Všetky tri typy vozidiel metra používané v Amsterdame na začiatku roka 2022
Jednotka metra Alstom M5 v prestupnej stanici Van der Madeweg
Krátky úsek trolejbusovej linky 204 bez vrchného trakčného vedenia
Nová trolejbusová linka 204 má krátky úsek na moste Ponte Maddalena Cerasuolo bez trakčného vedenia
Netradičné letiskové autobusy: 15-metrové Solarisy Urbino
Vstup do jednej z prvých staníc metra v Madride
MAN NL273F / Noge Cittour 12M v predvianočnom Madride
Metro v Madride používa "taliansky" rozchod 1445 mm
Moderná električková doprava v Madride funguje od roku 2007, kedy boli otvorené hneď tri linky, z ktorých dve končia v tejto stanici
Segregovaná električka sa v Madride nazýva Metro Ligero (ľahké metro)
Historická električka vyrobená firmou La Croyére v roku 1908 je vystavená v stanici metra Pinar de Chamartín
Stanovené rozostupy v madridskom metre
Vľavo jedna z prvých súprav madridského metra - Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos M-6 + R-6 z roku 1919 - vpravo súprava typu Legazpi-5 z roku 1956
Vľavo jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vpravo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Súprava typu Legazpi-5 (M-505 + M-504) z roku 1956, výrobcom ktorej bola Compañía Metropolitano de Madrid y Material Móvil y Construcciones
Vpravo vzadu jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vľavo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Každá zastávka bola vybavená cestovnými poriadkami a schémou liniek
Vlak VT 33 + VS 43 + VT 35 pod hradom Finstergrün
Druhá najdlhšia úzkorozchodná železnica v Rakúsku funguje od roku 1894
Mapa úzkorozchodných dráh v Maďarsku a blízkom okolí
Ford Transit v MAD Hriňová
V Štúrove sú do maďarčiny prekladané aj ciele na transparentoch
V maďarsku začali byť povinné rúška v regionálnych autobusoch až začiatkom mája
Od roku 2019 všetky prímestské linky v Maďarsku prevádzkuje Volánbusz
Linka S10
Uniformovaný pracovník dezinfikuje madlá v električke počas pandémie COVID-19
Medzi najnovšie autobusy v Lugane patrí aj tento Mercedes-Benz Citaro C2 #319
Mercedes-Benz Citaro C2 #323
Interiér jednotky Stadler FLIRT dopravcu GYSEV
Označník zastávky Park M. R. Štefánika
Trajekt Scilla Talianskych železníc
Pôvodne boli mestské autobusy v Púchove označené číslami 1-6. Od 5/2018 každý variant trasy nesie vlastné číslo. Linky smerujúce do rovnakej lokality majú príbuzné označenie, napríklad Hoština: 5, 5š, 50, 51. Počet liniek MAD sa zvýšil 6>20, prehľadnosť tohto označovania dokumentuje schéma siete liniek MAD.
Zmena číslovania liniek MAD v Púchove od 1.5.2018 znásobila počet cestovných poriadkov
#KLF-147, linka Esztergom-Štúrovo, Simor János utca, zastávka Autóbusz-állomás
#156 na zastávke Juan Carlos I
Madlá v trolejbuse Škoda 15 Tr #81
#159, linka 10, Mototrek
KTNF6 #136 na konečnej Madlow
Záverečný úsek linky 3 vedie po jednokoľajnej obojsmernej trati po ceste
Priestor pred bývalým depom Madlow slúži ako výstupište linky 3
Malé depo v Madlow slúžilo električkám, neskôr autobusom a do roku 1998 neprevádzkovým električkám
Karosa C 734 #LC-439AU pózuje v Madačke
Karosa C 734 #LC-439AU pózuje v Madačke
#LC-439AU na konci Madačky
Mäder
Mäder
Maďarský "hrbáč" nemá na rozdiel od českého hrb
Credo Inovell 12 z roku 2016
Električka Ventotto (výrobca: Società Italiana Ernesto Breda) prechádza popri hand-made ceduli
Maďarský vozeň Bvmz radený vo vlaku EN 477 do Berlína
Tlačidlo „Chcem vystúpiť“
Stanica Moldava nad Bodvou aj s maďarskou verziou názvu
#GC IK 256H, MHZ-765, Polgár
Solaris Urbino 12 LE III prechádza okolo spodnej stanice pozemnej lanovej dráhy Madonna del Sasso umiestnenej v obytnom dome
Vozne lanovej dráhy sú upravené na prepravu bicyklov
Stanica pozemnej a stanica visutej lanovky
Pozemná lanová dráha vedúca popri Santuario della Madonna del Sasso prekonáva najvyššie stúpanie 30 % a má rozchod 1000 mm
Visutá lanová dráha na kopec Cardada vo výške 1340 metrov nad morom bola vybudovaná v roku 1952 a v roku 2000 bola kompletne prestavaná do podoby na fotografii
Vozeň z roku 1958 v hornej stanici
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy Locarno via alle Romogna 2 - Orselina via Santuario 4
Vozeň z roku 1958 na výhybni pod kostolom Madonna del Sasso
Zatiaľ čo k pútnickému kostolu Madonna del Sasso vedie pozemná lanová dráha, od neho pokračuje visutá lanová dráha na vrchol Cardada
Koľajisko žst. Sânnicolau Mare
Detail na madlá v interiéri
Jesenná idylka KE-744IZ v Maďarsku
Vlak REX do Györu za zastávkou Nickelsdorf
Ikarus 256 napriek svojmu veku stále brázdi cesty Maďarska
Súprava Stadler Allegra pod kostolom Santuario Madonna di Tirano
Ikarus 250.59 #Z IK 250 z roku 1987
Ikarus 280.03 #ZR IK 280 dopravcu Körten Ronneburg
Diaľkové Ikarusy vedľa seba - maďarský Ikarus 256.50E vedľa nemeckého Ikarusu 250SL #GRZ IK 78
Ikarus 250.67 z Nemecka v spoločnosti maďarského Ikarusu 284.00
Ikarus 250.69 #MEZ-188 vo farbách maďarského národného leteckého dopravcu
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie