imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
BredaMenariniBus Avancity M240LU na jednej z odstavných plôch pre autobusy v centre mesta
BredaMenariniBus Avancity M240LU z roku 2006
Súprava ZET M24 #88 + ZET Kosak/Velika #520 z roku 1940 ako vianočná električka
Električka SGP M2d #320 vyrobená v roku 1949 pôvodne jazdia v rakúskom Grazi
Informácie o motorovom vozni radu M21
Motorový vozeň M21
BredaMenarinibus M240 Avancity pri Novej bráne
BredaMenarinibus M240 Avancity pri kostole Chiesa Prepositurale di Santa Maria Immacolata delle Grazie
BredaMenarinibus M240LU Avancity CNG pod spleťou drôtov, pod ktorými však začiatkom septembra 2017 trolejbusy nejazdili
BredaMenarinibus M240LU Avancity CNG
Registračný štítok BredaMenarinibus M221U
BredaMenarinibus M221U
BredaMenarinibus M221U
Autobus MAN Lion’s City DD #3405 na metro-linke M21
URAC V3A-93-M2000 (vľavo) a URAC/Faur V3A-93M (v strede) na jednom z prestupných uzlov
Jednoliatu flotilu autobusov BredaMenarinibus M321U narúša červený BredaMenarinibus M240LU Exobus CNG
Zbierka autobusov a trolejbusov rôznych typov vo vozovni
BredaMenarinibus M240LU Avancity Exobus CNG na priebežnej konečnej okružnej linky
BredaMenarinibus M240LU Avancity Exobus CNG na priebežnej konečnej okružnej linky
BredaMenarinibus M240LU Exobus CNG pred železničnou stanicou
BredaMenarinibus M240LU Exobus CNG
Mercedes-Benz O530 Citaro v spoločnosti autobusu BredaMenarinibus M240LU Exobus CNG
BredaMenarinibus M220E Zeus
BredaMenarinibus M220E Zeus
Autobus MHD uháňa po mieste, pod ktorým kedysi jazdil elektrický vláčik
BredaMenarinibus M231MU Vivacity
Midibus Otoyol M29 na ceste z hradu Gjirokastra
BredaMenarinibus M240NU Avancity+ Exobus, ktorý bol zmontovaný v Tedome
Interiér autobusu BredaMenarinibus M240NU Avancity+ Exobus, ktorý bol zmontovaný v Tedome
BredaMenarinibus M240NU Avancity+ Exobus, ktorý bol zmontovaný v Tedome
BredaMenarinibus M240NU Avancity+ Exobus, ktorý bol zmontovaný v Tedome
Električky M31 (pôvodne typ M21) prichádzajúce na Chalmersplatsen z východnej strany
ASJL M28 #708 so starým náterom na manipulačnej jazde
Vlak M29 #826 + M28 #723 vchádza na Chalmersplatsen
V Göteborgu je celkovo 8 električkových tunelov
Východný koniec najdlhšieho električkového tunela v Göteborgu so súpravou M29 #837 + M28 #714
Súprava na čele s vozidlom M29 #842 na konečnej Kålltorp
Zo zastávky Härlanda vychádza výnimočne sólo voz Häglund M29 #820
Súprava M29 #845 + M28 #770
Vlak vedený vozom M29 #826 prichádza na konečnú Tynnered
Konečná liniek 1 a 7 s vozidlami M31 a M28
Súprava vozidiel postavených na báze PCC - na čele ASJL M28 #730
Súprava vozidiel Hägglund M29
Súpravy električiek Hägglund M29 + ASJL M28
Konečná liniek 5 a 6 Länsmansgården na severozápade mesta s prichádzajúcou súpravou na čele s vozidlom Hägglund M29 #828
Hägglund Mustang "Vampir" MB04 / M23 #333 bola vyrobená v roku 1947 pôvodne pre Göteborg
Hägglund Mustang "Vampir" MB04 / M23 #333 z roku 1947 pôvodom z Göteborgu
Súprava typu Hägglund M29 + ASJL M28 #804+762
Historická električka ASEA MB01 / M21 / M7 #208 z roku 1928
Historická električka Hägglund Mustang "Vampir" MB04 / M23 #61 z roku 1953 prišla do Göteborgu z mesta Gävle v roku 1956
Pohľad na súpravu električiek M29+M28 zo zadnej časti
Súprava Hägglund #847 + ASJL #758 predstavuje najstarší typ električiek prevádzkovaný v bežnej premávke
Električka vlastnej stavby typu M11 / M20 / M5 #92 z roku 1917
M11 / M20 / M5 #92
M11 / M20 / M5 #92
Električky ASEA M21 boli vyrábané v rokoch 1984 - 1992 a modernizované na čiastočne nízkopodlažný typ ASEA/MGB M31 v rokoch 1998 - 2003
Hägglund M29 #847 + ASJL M28 #758
Električkám predhádzala koňka, ktorá vznikla v roku 1879, klasická električka premáva od roku 1902
Historická električka ASEA M11 / M20 / M5 #133 z roku 1920 na špeciálnej linke 12
BredaMenarinibus M220LU čaká na odjazd z konečnej
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie