imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Linka 2 v lokalite Riečka
Renault Trafic III #DT-898DN v lokalite Jarabovci
Nové električky na Wiener Lokalbahn jazdia v pravidelnej premávke s cestujúcimi od začiatku roka 2023
Od januára 2024 budú linky MHD v Dunajskej Strede obsluhovať aj niektoré nové lokality, ako napr. závod McCarter na Budovateľskej ulici
Autobus #BT-834HP v lokalite Riadok na linke C. Spoje liniek A a C vzájomne prejazdujú a vytvárajú tak okruh cez celé Malacky
SOR BN 9.5 #MI-899FR na linke 2 zo sídliska Západ cez centrum Starej Ľubovne do lokality Podsadek
Kóči na začiatku roku 2023 prevádzkovalo len tri nízkopodlažné električky dvoch typov, na fotografii Hartram II (lokálny názov typu) z roku 2018
V tejto konečnej zastávke sa na koľajovej spojke karoséria lokomotívy otáča nad podvozkom, aby vždy išla v čele vlaku správnym smerom
Konečná električiek oproti železničnej stanici, kam práve prišla vyhliadková električka v tvare lokomotív zo seriálu Chuggington
V danom čase najdlhší tunel na svete bol postavený v rokoch 1971 - 1988 aj s pomocou takýchto banských lokomotív
Dve generácie elektrických lokomotív SLM/ABB (vľavo) resp. SLM/BBC (vpravo) z rokov 1995 a 1983
Lokalitu Vinohrádok v Malackách obsluhuje mestská linka B
Staničná budova Edingen Bahnhof z roku 1928 po preložení trate do tejto lokality
Stará parná ozubnicová lokomotíva
#152.005, linka RE1, Stanica Cottbus Hauptbahnhof
Parná lokomotíva rady 125 ako pamätník
Rošero First #BL-486CU na linke C v lokalite Písniky
#W 3643 LO, linka 3, Mitterweg, zastávka Mitterweg/Hafenstraße
#457 BJN, linka 37, Tallinna maantee
Parná lokomotíva na mieste bývalej stanice
Trať prešla modernizáciou v roku 2014
Prvá elektrická lokomotíva na svete bola postavená v Berline v roku 1879 v blízkosti dnešnej stanice metra Siemensdamm
Súprava "Push-pull" na čele s lokomotívou Bombardier Traxx na letiskovom exprese
Dopravnú obsluhu Trebišova od roku 2024 prebrali prímestské linky dopravcu Arriva Michalovce. SOR BN 10.5 #MI-331DY jazdil v MHD Trebišov v rokoch 2016 - 2023, zachytený v lokalite Paričov
SOR CN 12 #VT-915BA na linke MHD v lokalite Čemerné
Jednotka Domino na lokálnej železnici OeBB
Navigácia k železničnej stanici v podobe elektrickej lokomotívy radu 630
Rušeň radu 2060 pripomína Stammersdorfer Lokalbahn, ktorá mala v minulosti v týchto miestach železničnú stanicu
#4074, 608, linka 31, 30, Bahnhofplatz, zastávka Stammersdorf
Irisbus Citybus 18M #6540 opúšťa lokalitu Na Beránku na linke 190.
Zastávka v obci Lok, ktorá sa nachádza v okrese Levice
Iveco Metro / Volgren Optimus s reklamou na 50. výročie lokálnej autobusovej firmy
Lokomotívy radu 1720 vyrobené medzi rokmi 1966 a 1970 firmou Commonwealth Engineering
Lokomotívy radu 1720 vyrobené medzi rokmi 1966 a 1970 firmou Commonwealth Engineering
Zrušená stanica štátnych železníc
Úzkorozchodná trať Ferrovia Circumetnea
Iveco Magelys PRO 12.2M #RK-433BY netradične vypravený na prímestskú linku Trstená - Žilina prišiel do Lokce
Zastávka Lokca slúži ako prestupný terminál
Zastávka Lokca slúži ako prestupný terminál
Zastávka Lokca slúži ako prestupný terminál
Iveco Crossway 12M #RK-922BZ dorazil na konečnú v osade Lehotská odkiaľ čoskoro vyrazí smerom do Lokce
#L 112 HC, linka 191, Gaumberg
Všetky električky sú vybavené LCD interiérovými displejmi
Prístrešky zastávok MHD už bývajú vybavené obrovskými LCD displejmi namiesto podsvietených papierových reklám ako u nás
Na spojoch linky S7 medzi Řevnicami a Prahou premáva súprava push-pull
#841, HNT 973, linka 23, Bernardinų Plytinės gatvė
Crossway pri vystavenom vozni Te 2 pôvodom z lokálnej dráhy Peggau - Übelbach
Osobné vozne pôvodne zo Salzburskej lokálnej dráhy boli vyrobené v rokoch 1895 a 1886
Elektrická lokomotíva čaká na svoju opravu
Pôvodne boli mestské autobusy v Púchove označené číslami 1-6. Od 5/2018 každý variant trasy nesie vlastné číslo. Linky smerujúce do rovnakej lokality majú príbuzné označenie, napríklad Hoština: 5, 5š, 50, 51. Počet liniek MAD sa zvýšil 6>20, prehľadnosť tohto označovania dokumentuje schéma siete liniek MAD.
#380.013-3, 415 002, linka EN477, S80, Stanica Keleti pályaudvar
#163 na Plaza Circular
Bývalá staničná budova Zaraiche
Jedna z prvých elektrických lokomotív pre londýnske metro vyrobená firmou Mather and Platt
Lode spájajú prevažne husto obývané oblasti a turistické lokality
Pohľad zo zadnej strany na falošnú fasádu
Rozdiel medzi pravou a falošnou fasádou
Historická električka #MBCL 101 (ex ET 7) v podzemnej konečnej miestnej dráhy v Salzburgu
Lokomotíva Robert z roku 1933, ktorá sa používala na posunovanie vozňov s uhlím v Lamportských uhoľných baniach, je vystavená pred terminálom verejnej dopravy v Stratforde
Lokomotíva Columbine vyrobená firmou Crewe Railway Works v roku 1845 jazdila na železnici Grand Junction Railway
Jedna z prvých vyrobených parných lokomotív - Puffing Billy z rokov 1813 - 1814
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Motorový vozeň radu 812 sa rozbieha zo stanice Vráble
Družba medzi švajčiarskou ozubnicovou železnicou Brienz-Rothorn-Bahn a britskou Snowdon Railway
Pohľad na depo zubačky v popredí s parným rušňom od švajčiarskej firmy Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik (SLM) z roku 1896
Dieselová lokomotíva z roku 1986 slúži na 7,6 km dlhej dráhe
Parná tramvaj Krauss z roku 1887
Nákladná lanovka medzi kráterom a prístavom
Lanovka ako pozostatok po ťažbe soli
Parná zubačka vyrobená firmou Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik, Winterthur (SLM) v roku 1900 pre extrémne strmú ozubnicovú železnicu Pilatusbahn
Parná zubačka vyrobená firmou Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik, Winterthur (SLM) v roku 1900 pre extrémne strmú ozubnicovú železnicu Pilatusbahn
Regionálna električka Vossloh Kiepe Tramlink V3 odchádza zo zastávky Eisengattern
Jednu z troch zachovaných lokomotív MÁV 411 je možné vidieť pred železničnou stanicou v Hegyeshalom
Parná lokomotíva, ktorá jazdila na tramvajových tratiach Miláno - Gallarate a Monza - Trezzo d'Adda
Zastávka lokálnej minibusovej linky
Konstal N #954
Električka ČKD T6A2 s lokálnou špecialitou - poštovou schránkou
#1390 sa približuje k východzej zastávke
Kľúčový dopravný uzol Šindžuku s najrušnejšou železničnou stanicou na svete
Parná lokomotíva Cail 0-6-2RT
Parná lokomotíva Cail 0-6-2RT
Parná lokomotíva Cail 0-6-2RT
S otáčaním lokomotívy pomáha aj sprievodkyňa
Ručné otáčanie lokomotívy je atrakciou pre všetkých cestujúcich z vlaku
Obrat dieselovej lokomotívy Schoema
Zatiaľ čo v spodnej stanici sa lokomotíva otáča na triangli, v hornej je otáčanie zabezpečené na točni
Vlak na čele s lokomotívou Schoema z roku 1999, ktorá sa na parnú len hrá, pretože jazdí na naftu
Pri vlakoch tvorených elektrickým rušňom a vozňami je lokomotíva umiestnená vždy na dolnej strane vlaku
Midibus MAN Lion's City prechádza cez železničné priecestie lokálnej dráhy MIB
V bežnej prevádzke slúžia len akumulátorové lokomotívy
Vlak vedený akumulátorovou lokomotívou Ta 2/2 z roku 1952
Akumulátorová lokomotíva Ta 2/2 z roku 1952 na panoramatickej trati k priehrade Emosson
Napúšťanie vody do parnej lokomotívy
Parná lokomotíva z roku 1992
Lokomotívu Px48 kompletne obalil do alobalu umelec Piotr Janowski
Lokomotíva Px48 ako umelecké dielo pri stanici Łódź Fabryczna
Model parnej lokomotívy #422.025
Model parnej lokomotívy #M112.003
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie