imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Lima
Električky typu Little Dancer S sú plné kompromisov
#4033, linka 4, Limmatquai
#4039, linka 4, Limmatquai
Limmattalbahn má obe konečné pri železničných staniciach a obsluhuje ďalšiu stanicu uprostred trasy
Typizovaný zastávkový prístrešok Limmattalbahnu
Konečná Limmattalbahnu na okraji Zürichu
Napriek tomu, že prevádzkovateľom nových električiek sa stala spoločnosť AVA, ktorá na metrovom rozchode prevádzkuje 2,65 m široké vozidlá tram-trainu na železnici Bremgarten - Dietikon, nové električky pre Limmattalbahn boli zakúpené so šírkou 2,40 m, keďže majú spoločné úseky so zürišskými električkami
Nákupné limity
Širšie električky Vamos majú nad podvozkami širšiu uličku len preto, že ide o koncept vozidla pre vysoké nástupišťia, a tak je podlaha umiestnená až nad podvozkami
Regionálny autobus Sunsundegui Sb3 prichádza do Limericku
Enviro400ER v univerzitnom campuse
#547, linka 28E, Rua Limoeiro, zastávka Miradouro Santa Luzia
#567, linka 28E, Rua Limoeiro, zastávka Miradouro Santa Luzia
#26-VD-02, 2961, linka 737, Rua Limoeiro, zastávka Miradouro Santa Luzia
Dočasná zastávka linky 31 počas výstavby Limmattalbahn
Trať Limmattalbahn bude sčasti paralelná s existujúcou železničnou traťou a pokryje rozvíjajúce sa územie
Ukončenie Limmattalbahn v Zürichu
Linka 304 bude po výstavbe Limmattalbahn zrušená
Priestor, kde sa k doterajšej konečnej železnice do Bremgarten pridá zastávka Limmattalbahnu
Stadler Diamant ABe 4/8 prechádza úsekom, ktorým povedie nová regionálna električková trať Limmattalbahn a obe železnice ho budú zdieľať
Výstavba Limmattalbahn by mala byť dokončená v lete 2022 a sprevádzkovaná v decembri 2022
Okrem informačného centra sú počas výstavby Limmattalbahnu k dispozícii aj informácie na mieste výstavby
Výstavba Limmattalbahn v dĺžke 13,4 km vyjde na 755 mil. CHF (698 mil. €), čo predstavuje 52 mil. €/km
Limmattalbahn bude mať dĺžku 13,4 km a 27 zastávok
Na Limmattalbahn má byť nasadených 8 nových obojsmerných električiek Stadler Tramlink (dĺžka 45 m, šírka 2,4 m, rozchod 1000 mm, napájanie 600 až 1200 V =), preto sú na viacerých miestach budované koľajové spojky
Nová električková trať Limmattalbahn má byť otvorená v decembri 2022
Výstavba novej regionálnej električkovej trate Limmattalbahn, ktorá povedie prevažne urbanizovanými oblasťami
V regióne ako vlak, v meste ako električka - to je železnica z Dietikonu do Bremgarten
Propagácia zlepšenia intervalu linky 15 na 7,5 minúty
#3011, linka 4, Limmatquai, zastávka Helmhaus
Dočasne skrátená trolejbusová linka 31 počas výstavby električkovej trate Limmattalbah
Nová zastávka Schlieren, Zentrum/Bahnhof bola vybudovaná v rámci 1. etapy výstavby Limmattalbahn
Výstavba Limmattalbahn pri konečnej mestskej električkovej linky
Výstavba regionálnej električkovej trate Limmattalbahn
Výstavba 2. etapy Limmattalbahn s koľajovými spojkami, ktoré budú slúžiť pre obojsmerné regionálne električky
Súprava Tram 2000 v spoločnosti Citara po predĺžení električiek do Schlieren v rámci 1. etapy výstavby Limmattalbahn
#4001, linka 4, Limmatquai, zastávka Helmhaus
Metrobus na linke C v centre Limy
Zastávka metrobusu v centre Limy
Zastávka metrobusu v centre Limy
Metrobus v centre Limy
Zastávkový označník s informáciami vo vitrínach
Bombardier HermeLijn na gentskej električkovej trati s rozchodom 1000 mm
Služby mikromobility pomaly dobíjajú mestá - a Praha nie je výnimkou
Po prejdení hraníc medzi južným a severným Cyprom je rozdiel vo verejnej doprave viditeľný na prvý pohľad
Autobus Birmingham and Midland Motor Omnibus Company Limited (BMMO) D9 v hale múzea
Autobus v pozadí s plavebným kanálom s výťahom pre lode Falkirk Wheel
Nálepky na autobuse zobrazujú atrakcie Falkirk Wheel a The Kelpies
Autobus propagujúci jednu zo zaujímavostí Falkirku - doslova konský monument The Kelpies
Historická električka #97 má pripomínať talianske električky od firmy Società Ernesto Breda, ktoré od 1920. rokov jazdili v Lime
Zastávkový označník v Lime
Modely milánskych električiek, tramvají a omnibusu
Jednotka metra linky M1, ktoré bolo sprevádzkované v roku 1964, má rozchod 1435 mm a je napájané z tretej koľajnice prúdom s napätím 750 V =
Zastávkový označník s množstvom liniek a iba limitovaným počtom cestovných poriadkov
Ikarus 280 práve prešiel riadeným krížením s električkovou traťou
PESA Twist prichádza na konečnú Stadion Raków
#97, SC 28588, linka 32, Ul. Bołeslawa Limanowskiego
Električka má "zelenú"
Citaro pred semaforom slúžiacim ako preferencia električiek
Zahrajte sa na sprievodcu!
Neoplan N 4416 Centroliner CNG #119 odstavený v mestskej časti Limbuš
Neoplan N 4416 Centroliner CNG #119 prichádza na zastávku Limbuš - pošta
Pesa Twist 2010N (129Nb) so šírkou 2,4 m a dĺžkou 32 m
Súprava električiek Konstal 105Na na konečnej linky 3
Ikarus 280.58 križuje električkovú trať
Celoplošnú reklamu nesie len malý počet vozidiel MHD
Tram 2000 Be 4/6 v historickom centre
Cobra na nábreží
Električka General Motors #74 z roku 1946 premávala v Malmö
Vlaky metra boli až do roku 2009 riadené automatickým systémom, ktorý však vtedy zlyhal a spôsobil tragickú zrážku vlakov
Elektrický mikrobus BHEL
Súprava CAF 200 #221+216 zastavila pri plošine pre menej mobilných cestujúcich
Autobusy Orion VII CNG v spoločnosti LRV CAF 200 #221+216
Plošina na prístup menej mobilných cestujúcich do tram-trainu
Druhé zastavenie na zastávke kvôli nástupu menej mobilnej cestujúcej z rampy, pričom vodič už zdvíha plošinu do električky
Súprava CAF 200 #206+219 má zastávku aj priamo na priecestí
Keďže všetky vozidlá tram-trainu sú vysokopodlažné, na uliciach sú vybudované rampy rôznych tvarov, ktoré slúžia na nástup menej mobilných cestujúcich
Označenie priecestia s tram-trainom v centre Sacramenta, kde vozidlá premávajú ako klasická električka
Automaty na cestovné lístky v rámci zastávky tram-trainu v centre hlavného mesta Californie
Ruch na prestupnej zastávke Central
Míňajúce sa vozne Polybahn
Súprava Tram 2000 Be 4/6 #2058+2314
Renault ER 100 #309 na konečnej
Elektronické informačné panely na zastávke Limousine Bus
Najlacnejší spôsob ako sa dostať z tokijského letiska Haneda do centra Tokia je použiť tzv. Limousine Bus
Električková trať pred vozovňou v Colares
Pohľad do vozovne v Colares
Vozovňa v Colares, v ktorej bola v roku 1980 obnovená premávka električky
Trať v mestečku Colares spolu s miestnou vozovňou
Kríženie električkovej trate s rozchodom 1000 mm a vlečky s rozchodom 1435 mm
Súprava Konstal 105Na na čele s #392/III (ex #740)
Bombardier NGT6 #2006
Bombardier NGT6/2 #2046
Scania CN113CLL #PS021 používa električkovú trať
SGP E1 #137 (ex Wien #4668)
Bombardier NGT6/2 #2029
Bombardier NGT6/2 #2017
MAN GT6 #188 (ex Nürnberg)
Označník zastávky Rathaus
Autobus typu Nova LFS #9715
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie