imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Trať do neznáma
Bar v bare v prestupnej stanici Laxey má vzdialenú podobu električky
Prístrešok s motívom vlečného vozňa
Jedným z lákadiel Ostrova Man je úzkorozchodná parná železnica
#7 z roku 1894 s pôvodnou farebnou schémou v súprave s vlečným vozňom #40
#2 + 41 na súbežnom úseku so železnicou na horu Snaefell
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
27 km dlhá elektrická železnica bola vybudovaná v rokoch 1893 - 1899
Jedna z prvých staníc prvého plne automatizovaného metra v Európe bola otvorená v roku 1983
Radiála linky M4 je kompletne segregovaná a na jej väčšine sa premáva ľavostranne
Koncová stanica regionálnych vlakov sa nachádza pri jazere
Na jazere Como je možné stretnúť aj parník
#1180, FY 652AM, Largo Giacomo Leopardi
Na nástupište niekedy miesto nezostalo
#1176, FK 745VV, linka C30, Pognana Lario
Lodná doprava na jazere Como
Cesta medzi mestami Como a Bellagio je taká úzka, že si tu autobusy dávajú high five
Destinácie v okolí jazera sú dobre prístupné loďami, tie však bývajú beznádejne vypredané
Trolejbusy to v Janove nemali ľahké
Jedným smerom jazdia janovské trolejbusy na batérie
Centrum mesta pretínajú dva cestné tunely
Trolejbusová trať pod estakádou privádzajúcou autá priamo do centra
Jeden z dvanástich elektrobusov Yutong E12 dodaných v rokoch 2022 - 2023
Elektrobus zastihnutý počas prietrže mračien pred železničnou stanicou Layon Place
Automat na cestovné lístky v stanici Lanyon Place, ktorá sa však nenachádza na Lanyon Place
#DT-446BN stúpa na Raticov vrch, odkiaľ je nádherný výhľad na celé Hriňovské lazy
Minimalistické a ľahko prehliadnuteľné aj preznačiteľné označenie zastávky autobusov na stĺpe pouličnej lampy
Cestujúci si mohli v nemenovaný august vyskúšať jazdu lanovkou zdarma
Autobus Northern Counties H77F / Leyland Olympian ONCL10/1RZ začínal okolo roku 1990 na Ostrove Man vo verejnej doprave; na vyhliadkový bol upravený až neskôr
Denný lístok na MHD v San Franciscu okrem metra a lanoviek zakúpený cez mobilnú aplikáciu dopravného podniku
Denný lístok na MHD v San Franciscu okrem metra a lanoviek zakúpený cez mobilnú aplikáciu dopravného podniku
Konečná trate South Lake Union Streetcar
Trať South Lake Union Streetcar bola otvorená v roku 2007 a má štandardné parametre - rozchod 1435 mm a napájanie 750 V DC
Severná električková linka South Lake Union Streetcar je obsluhovaná troma električkami Trio 12 a jedným Triom 121 (na fotografii)
K Angle Lake prišla trať v roku 2016, v čase fotografovania sa budovalo 13-km dlhé predĺženie
Konečná stanica systému Link nachádzajúca sa pri letisku
Propagácia predĺženia trate, ktoré bolo otvorené v roku 2021
Súčasťou staníc systému Link je aj umenie
Niektoré firmy prevádzkujúce vyhliadkové autobusy v San Franciscu ponúkajú priam historické kúsky
Elektrický double-decker s nabíjačkou dedikovanou pre tento druh elektrobusov
Svetelná hra v tuneli lanovky
Odpredaje autobusov ďalším dopravcom sú na Novom Zélande bežné, toto vozidlo z roku 2008 sa v roku 2024 nachádzalo u svojho tretieho majiteľa, s čím bola spojená aj zmena lakovania
Autobus Citibus pri zastávkovom prístrešku
Osobné nadstavby na podvozku nákladných automobilov (v tomto prípade MAN TGM 18.290) sa používajú aj na prepravu turistov
Osobné nadstavby na podvozku nákladných automobilov (v tomto prípade MAN TGM 18.290) sa používajú aj na prepravu turistov
Zmodernizovaná horná stanica visutej lanovky a pod ňou bobová dráha
Autobus Mitsubishi Fuso Fighter FK1425 / GBV NZ EV School Bus
Depo električiek sa nachádza priamo v centre mesta v rámci budovy s parkoviskom na ulici s názvom Tramway Lane
Lavičky a zeleň ktorá pribudla v priestore medzi autobusovou stanicou a železničnou stanicou
Ľavý bok modulárneho elektrobusu M&I SK080ES
Midibus 7E1 8706 (ex #NR-333GZ) našiel ďalšie využitie od 10/2023 v MHD Pardubice v súvislosti s obmedzením hmotnosti na moste Kapitána Bartoše cez rieku Labe
Na letisku Gran Canaria slúži okrem klasických Cobusov aj upravený Solaris Urbino 15 s dverami aj na ľavej strane
Regionálny autobus pod vianočným stromčekom
Náročné sklonové pomery na električkových tratiach na Tenerife ilustruje táto fotografia
Depo električiek
Depo električiek
Depo električiek
Električka stúpa od oceánu (v diaľke) až do výšky približne 550 metrov
Na trase oboch električkových liniek je množstvo kruhových križovatiek, na ktorých sú priecestia riadené svetelnou signalizáciou
Zvýraznený priechod cez električkovú trať s upozornením na možnosť jazdy električiek v oboch smeroch (pri bežnom fungovaní sa využíva jednosmerný pravostranný pohyb vozidiel)
Vzhľadom na kopcovitý charakter Santa Cruz a okolia je priemerné stúpanie trate linky 1 je viac ako 4 %
Informácie na električkovej zastávke
Koniec 12,5 km dlhej linky L1, ktorá z výšky niekoľko metrov nad morom vystúpi až do výšky 550 metrov
Električky sa vrátia do Kodane v roku 2025 v podobe "ľahkej železnice" s vozidlami Siemens Avenio
Električky už v Odense premávali, a to v rokoch 1911 - 1952, nová električka je prezentovaná ako ľahká železnica
Spolu s prebudovaním železničnej trate na ľahkú železnicu došlo aj k úprave nábrežia
Tram-train prechádza vidiekom, kde už začína prvá výstavba
Zmenšené nórske mesto Bergen sa nemohlo zaobísť bez modelu trolejbusu a pozemnej lanovky (vzadu)
Označenie stanice spoločnosti FGC, použivané dokonca aj na zubačkach či lanovkách
Jazda lanovkou na Tibidabo ponúka výhľady na mesto aj zábavný park
Dolná konečná stanica a stredná podpera lanovky z prístavu na kopec Montjuic
Pohľad z konečnej stanice lanovky na kopci Montjuic
Škoda 28 Tr Solaris #413 sa vydáva do centra Ústí nad Labem
Jedna z najnovších "baterkových" 27 Tr v Ústí nad Labem
V Ústí nad Labem nájdete všakovaké reklamy CVR
Veľa z vozidiel v Ústí nad Labem nesie podpisy známych osobností na prednej maske
Parciálna Škoda 27 TrNU Solaris na linke 62
Jednoduchý návod ako používania cestovného lístka na platobnej karte v Ústí nad Labem
Autobus #ZV-003CJ prišiel do Žiaru nad Hronom zo Zvolena v roku 2023. Víkendovú prevádzku zabezpečuje 1 vozidlo MHD.
Cez víkend sa vozidlá MHD zvyčajne nevracajú do areálu dopravcu v Ladomerskej Vieske, ale zotrvajú v Žiari nad Hronom. Autobus #ZV-994CI parkuje na konečnej zastávke Tajovského ul.
Električkové nástupište s opierkami a lavičkami má nástupnú hranu vo výške 325 mm
Interiér vozňa lanovky z roku 1969
Celá trať lanovky vedie v podzemí a v prípade evakuácie sa musí použiť rebrík na čelách vozidiel
Podzemná pozemná lanová dráha od priehrady Kurobe bola otvorená v roku 1969
Spodná stanica lanovky má architektúru, ktorá v prírode neruší
Spodná stanica lanovky
Lanovka je bez pilierov
Lanovka je známa tým, že medzi stanicami nemá jediný pilier
Visutá lanová dráha otvorená v roku 1970 vedie zo svahu nad najvyššou priehradou v Japonsku, Kurobe Dam s výškou priehradného múru 186 metrov
Aktuálne vozne boli vyrobené v roku 2003; ide o 2. generáciu vozidiel na tejto lanovke
Interiér vozňa lanovej dráhy
Lanovka funguje od roku 1954
Nákladný vozeň lanovky zavesený pod osobným vozňom
V stanici Tatejama, kde končí regionálna železnica, začína prechod cez Japonské Alpy
Konečná stanica Tateyama sa nachádza pod lanovkou
"Sektorová" lavička v stanici Toyama
Aj 11 rokov od prvej inštalácie Doraemon tram je takáto električka stále lákadlom pre turistov
Zábavný park Amanohashidate View Land sa nachádza uprostred svahu a dopravu k nemu zabezpečuje ozubnicový monorail (slope car)
Súprava #627+628 na stanici Yakuri, odkiaľ sa dá prejsť k 1,6 km vzdialenej pozemnej lanovke
Zastávka na jednej koľaji pre oba smery s dvoma nástupišťami
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie