imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Škoda 06T sa počas búrky presúva na nástupište linky 1 po koľaji, ktorá by mala slúžiť pre linku 2, ktorá však v čase fotografovania nepremávala
New Flyer XD40 na linke č. 90
Súpravy SIEMENS SD160 a S200 na modrej linke
Proterra ZX5 40’ a Nova Bus LFS v Banffe na linke č. 1
NovaBusy LFS v mestečku Banff
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Na konečnej linky 1 sa nachádza koľajový triangel, kde je možné otáčať jednosmerné vozidlá
Mestská koľajová doprava začala v Halberstadte s konkou v roku 1887, sieť bola elektrifikovaná v roku 1903
Nízkopodlažné električky Leoliner z roku 2006 zachránili električkovú dopravu v Halberstadte pred zrušením
Automat vedľa reklamy na odhalenie novej električky Flexity Classic NGT 10D
Trať do neznáma
Trasa bývalej linky 2, ktorú zastavilo uzatvorenie mosta v roku 2019
6-koľajné obratisko Hohenstücken Nord, ktoré počítalo s ďalším rozvojom električkovej dopravy a bolo tiež prispôsobené pre linky systému odvšadiaľ-všade
#11864, SK24 CLV, London Road
Citaro prechádza popri pozostatkoch neslávne známeho zábavného parku Summerland
Trať je dlhá 0,9 km a má rozchod 610 mm
Bar v bare v prestupnej stanici Laxey má vzdialenú podobu električky
Prístrešok s motívom vlečného vozňa
Jedným z lákadiel Ostrova Man je úzkorozchodná parná železnica
9 km dlhá železnica má len jednu medziľahlú stanicu, nazvanú Bungalow
#7 z roku 1894 s pôvodnou farebnou schémou v súprave s vlečným vozňom #40
#2 + 41 na súbežnom úseku so železnicou na horu Snaefell
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
27 km dlhá elektrická železnica bola vybudovaná v rokoch 1893 - 1899
Regionálne vlaky na hlavnej stanici v Linci
Linka 2 v lokalite Riečka
Renault Trafic III #DT-898DN v lokalite Jarabovci
Regionálna električka mimoriadne počas výluky končí na bývalej konečnej linky D Quartier Belvedere
Nové električky na Wiener Lokalbahn jazdia v pravidelnej premávke s cestujúcimi od začiatku roka 2023
Výstavba stanice predĺženej linky metra U2, kde bude možné prestúpiť na linku U4
Vlaky linky U4 nad budúcou traťou linky U2
Výstavba stanice predĺženej linky metra U2, kde bude možné prestúpiť na linku U4
Výstavba metra U5 si vyžaduje rozsiahle obmedzenia na povrchu a tiež dočasné vedenie niektorých sietí
T. č. neplatný cestovný poriadok linky 4 a chýbajúci cestovný poriadok výlukovej linky 44
SOR CNG 12 pôvodom od FTL - First Transport Lines vo vozovni MHD Pezinok
Dva CNG autobusy pôvodom od FTL - First Transport Lines
Autobus linky 3 prechádza sídliskom Sever
Elektrobus na regionálnej linke
Autobus výlukovej linky 44 označený len číslom linky
Bývalý nitriansky SOR BN 9.5 (#NR-751GK) našiel uplatnenie na linkách MHD Hlohovec, kde v 6/2024 dostal nový žlto - červený náter
O premávke náhradnej linky 44 sa cestujúci nedozvedeli ani na zastávke Majakovského
Oznam o výluke na linke 4
Hoci sa cestovné poriadky pezinskej MHD v polovici marca 2024 zmenili, na zastávkach zriadených mestom viseli aj v lete 2024 iba pôvodné cestovné poriadky
Aj v lete 2024 boli označníky zastávky Pod priehradou ďaleko od vybudovaných nástupíšť tejto zastávky
V lete 2024 sa už nepoužívali doplnkové malé displeje, na ktorých rolovala cieľová zastávka
SOR BN 12 #NR-074DT jazdí od 5/2024 v MHD Stará Ľubovňa
Prvá podzemná električková stanica postavená v 1950. rokoch prejde v rámci výstavby linky metra 3 rekonštrukciou, pri ktorej bude zrušená trať električkovej linky 3 (kolmo na trať na fotografii), keďže tú nahradí metro
V lete 2024 bola v plnom prúde výstavba linky metra 3, ktoré nahradí električkovú linku 3 jazdiacu cez tzv. premetro tunely
Belgická regionálna jednotka Bomardier radu 96 vo francúzskom Lille
Železničná stanica Lille Flandres
Navigačná tabuľa k autobusom, z ktorej je zrejmé, že pôvodne označenia liniek vyzerali inak
Celková dĺžka tratí metra VAL v Lille bola v roku 2024 45 km
Uzatvorená stanica metra linky 2
Stanica metra linky 2 Eurotéléport
Interiér úzkej jednotky VAL 208 (šírka 2,08 m) má miesta na sedenie umiestnené prevažne len na jednej strane
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Jedna z prvých staníc prvého plne automatizovaného metra v Európe bola otvorená v roku 1983
Estakáda metra v Lille, ktoré bolo druhým plne automatizovaným metrom na svete a prvým v Európe
V metre v Lille jazdia automatizované jednotky VAL
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
Dva a pol generácie električiek v Charleroi v depe Anderlues
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Električky pôvodného dopravcu SNCV (typ S z 1950. rokov a BN LRV zo začiatku 1980. rokov)
Konečná linky M3 vo Faubourg de Bruxelles
Modernizovaná električka BN LRV
V Charleroi sa po 40 rokoch prevádzkovania električiek BN LRV rozhodli pre ich modernizáciu, ktorá im predĺži život
Radiála linky M4 je kompletne segregovaná a na jej väčšine sa premáva ľavostranne
Dopravu na "metre" zabezpečuje 45 električiek BN LRV vyrobených v rokoch 1980 - 1984
Výlukový oznam a cestovný poriadok
Stojan s odkazmi na cestovné poriadky jednotlivých liniek vo forme QR kódov
Počas rekonštrukcie hlavného ťahu v Pezinku premávala namiesto linky 4 výluková linka 44
Na jar 2024 mohli byť jednosmerné električky nasadzované len na skrátené spoje linky 2 vzhľadom na to, že na ďalšom úseku už museli jazdiť iba obojsmerné električky
Dočasné betónové nástupište na dočasnej konečnej linky 2
Dočasné ukončenie linky 2 v centre mesta, ku ktorému viedol pomerne dlhý jednokoľajný úsek
LED pásik na hrane nástupišťa dlho nevydržal, po roku a pol od spustenia prevádzky na trati už viacero segmentov nesvietilo
Oznam o predĺžení trolejbusovej linky 30 do Soběšíc
Koncová stanica regionálnych vlakov sa nachádza pri jazere
Na jazere Como je možné stretnúť aj parník
Malá autobusová stanica pre regionálne linky v meste Como
#1180, FY 652AM, Largo Giacomo Leopardi
Na nástupište niekedy miesto nezostalo
#1176, FK 745VV, linka C30, Pognana Lario
Zastávkový označník regionálnej linky
Autobus z MHD požičaný na regionálnej linke
Cestovný poriadok regionálnej linky
Cestovný poriadok liniek z Bellagia
Prístav v mestečku Bellagio
Lodná doprava na jazere Como
Cesta medzi mestami Como a Bellagio je taká úzka, že si tu autobusy dávajú high five
Malá autobusová stanica pre regionálne linky v meste Como
Destinácie v okolí jazera sú dobre prístupné loďami, tie však bývajú beznádejne vypredané
V Janove platí usmernený nástup a výstup cestujúcich - nástup len prednými a zadnými dverami, výstup ostatnými
Trolejbusy to v Janove nemali ľahké
Jedným smerom jazdia janovské trolejbusy na batérie
Centrum mesta pretínajú dva cestné tunely
Centrum Janova má širšie ulice ledva na premávku vozidiel MHD
Trolejbusová trať pod estakádou privádzajúcou autá priamo do centra
Elektronický integrovaný cestovný lístok na MHD v Janove
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie