imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Dvere v električke Sirio otvárajúce sa dovnútra
Sieť brandenburských električiek kedysi pokračovala s regionálnym charakterom až do štvrte Kirchmöser
Kein Alkohol: Vodíkový Solaris v službách Postbusu
Prvá podzemná električková stanica postavená v 1950. rokoch prejde v rámci výstavby linky metra 3 rekonštrukciou, pri ktorej bude zrušená trať električkovej linky 3 (kolmo na trať na fotografii), keďže tú nahradí metro
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Koľajová križovatka z roku 1983, kde sa vetvia dve električkové radiály
Zastávka, ktorú by sme v cestovnom poriadku hľadali márne
Automat na cestovné lístky v stanici Lanyon Place, ktorá sa však nenachádza na Lanyon Place
Vstup do autobusovej stanice Europa Buscentre s motívom keltského kríža
Seattle si zvykol na batériový pohon električiek Inekon Trio 121, a keďže vozidlá Trio 12 ho nemajú, chcel ich vymeniť
Tunel pre verejnú dopravu pod centrom Seattlu s dĺžkou 2,1 km bol postavený v rokoch 1987 - 1990
Trolejbus voziaci si dopravný kužeľ
Schéma električkových liniek a metra v San Franciscu platná od januára 2023, kedy bol uvedený do plnej prevádzky nový tunel do Chinatownu
Autobusy Thomas sa okrem školských spojov využívajú aj na turistické účely
Interiér historickej električky premávajúcej kedysi v Perthe
Historická električka premávajúca kedysi v Perthe
Aj keď električky T3 nikdy na Novom Zélande nepremávali, ich vyobrazenie propaguje možnosť prenajatia si narodeninovej električky
Autobus na podvozku Leyland Leopard slúžiaci ako zázemie v kempe
V prvý deň bolo možné odchody novej MHD zistiť len na internete, alebo ústnym podaním, keďže na zastávkach visel iba cestovný poriadok pôvodnej linky platný do konca roka 2023
Prvý deň pezinskej MHD pod taktovkou dopravcu AZ-Lines
Elektrobusy neboli vybavené vonkajším elektronickým informačným systémom, ale iba papierovými označeniami
Kedysi šesť pruhov ciest a parkovisko, dnes pešia zóna s cyklistami a električkou - to je prerod centra Odense
Pôvodne takmer celú šírku ulice Nyborgvej zaberala asfaltová cesta, značnú časť verejného priestoru obsadila električka
Spojenie dvoch vetiev linky L2 netvorí úplný triangel, keďže smerovanie električiek z oboch vetiev je len do centra (vpravo)
Zo železničnej stanice Tōkyō odchádza vlak linky Keihin–Tōhoku Line
#1029+1030 v konečnej stanici Kenchō-mae
Konečná stanica Kenchō-mae
Maskotom systému Yūkarigaoka Line je koala, keďže koaly pojedajú eukalyptové listy a Júkarigaoka v prekladé znamená "Eukalyptové vŕšky"
Jedna z jediných dvoch električkových tratí v Tokiu nesie názov Tokyo Sakura Tram, ľudovo tiež Toden, aj keď v tomto prípade nie je lemovaná sakurami, ale ružami
Aj keď električky radu 8900 vyzerajú podobne ako Karosy 700, vyrobené boli až v rokoch 2015 - 2016
6,1 km dlhý tunel pôvodne slúžil na výstavbu priehrady a po jej dokončení bol sprístupnený verejnosti pomocou verejnej dopravy
Električky pôvodne odtiaľto pokračovali ďalej do mesta Toyama
Postupne sa vzhľad Doraemon tram vystriedal na štyroch električkách, keďže vozidlá postupne nabiehali na väčšie (dlhšie) prehliadky, a tak sa prvky komixu Doraemon presunuli na ďalšie vozidlo
Posledná jednotka radu 8000 v prevádzke
Pôvodne každá koľaj slúžila pre samostatnú linku, keďže jedna bola pod napätím 600 V a druhá 1500 V
Jedna zo štyroch dvojvozňových jednotiek pochádzajúcich od spoločnosti Keiō (vyrobených v roku 1969) pri ruinách hradu Takamacu
Odstavné plochy električiek pri konečnej linky Gomen
Električka #910 z roku 1947 jazdila v Lisabone a do Kóči prišla v rámci projektu privezenia troch zahraničných vozidiel
Električka SGP M2d #320 vyrobená v roku 1949 pôvodne jazdia v rakúskom Grazi
#591 z roku 1957 prichádza na konečnú pri železničnej stanici Kōchi
Električky typu Little Dancer S sú plné kompromisov
Dvere určené na nástup majú podsvietený nápis "vstup"
#1352 z roku 1960
#503 z roku 1966 v meniacom sa predstaničnom priestore
Aero Star pred divadlom Minamiza
Regionálna železničná linka Keišin konči na spoločnej stanici s metrom linky Tōzai, pričom časť vlakov pokračuje po trase metra
Nadväzný autobus z hornej stanice lanovky Niši-Šigi Kéburu
Isuzu Erga Mio stúpa v miestach bývalej lanovky Higaši-šigi Kéburu
Pohľad na spodné priecestie na pozemnej lanovej dráhe
Každá z dvoch spodných lanoviek má dĺžku 0,9 km, maximálne stúpanie 227 ‰ a prevýšenie 146 m
#11 sa nazýva Bull a ide o buldoga so železničiarskou čiapkou
Paralelné výhybne lanoviek
Vozne paralelnej lanovky pochádzajú z roku 1953, kedy bola táto trať obnovená po jej zlikvidovaní v roku 1944
Jednotky radu 30000 sú dodávané od roku 2009 a dodávky budú pokračovať najmenej do roku 2025, kedy sa tu bude konať výstava Expo
Jednotky radu 20 sa dodávali v rokoch 1984 - 1989 a svoje dni už majú spočítané, keďže od roku 2023 sú nahrádzané novými jednotkami radu 400
#786 vchádza na jednokoľajný úsek
Ešte krajší je tento monorail na začiatku jari, kedy je obsypaný kvetmi japonských čerešní sakura
Parkový monorail vedie na kopec, kde kedysi stával hrad a dnes sú tu záhrady
Keď do metra zateká, voda je zvedená sáčkami a rúrkami do kanalizácie
Aj keď sa letisko nachádza vo Francúzsku, vedie k nemu oplotená cesta, ktorá je súčasťou švajčiarskeho bezcolného priestoru
Napriek tomu, že prevádzkovateľom nových električiek sa stala spoločnosť AVA, ktorá na metrovom rozchode prevádzkuje 2,65 m široké vozidlá tram-trainu na železnici Bremgarten - Dietikon, nové električky pre Limmattalbahn boli zakúpené so šírkou 2,40 m, keďže majú spoločné úseky so zürišskými električkami
Otokar Kent C na linke 336
Autobus linky C, označenej ako DC, obsluhuje zastávku Tesco
Citaro odbočuje doľava z pravého pruhu na špeciálny signál
#3506, 4410 JVW, linka H4, Plaça Kennedy
Karsan Atak #PP-935EC, vozidlo MHD Kežmarok, víkenduje na autobusovej stanici
Pohľad od vstupu do električkového tunela v centre mesta na priestor pred mestským divadlom
Nástupištia v dvoch rôznych výškach sú výsledkom vývoja mestskej koľajovej dopravy v Kolíne
Lanovka pracuje na princípe vodnej protiváhy, kedy vozeň idúci zhora vytiahne spodný vozeň nahor
Pokazený Irisbus Evadys HD 12M
#NVF-201, linka 6192, Keszthely, Mártírok útja
#NVF-201, Keszthely, Park utca
Mercedes-Benz Citaro II #339 dopravcu Keolis
Aj keď sa oficiálne tento dopravný prostriedok nazýva "pozemná lanovka", ide o šikmý výťah
Zobrazené najbližšie odchody nekorešpondujú so skutočnosťou
Most U Jánů
Posilová linka 2M premáva medzi Jászai Mari tér a Keleti pályaudvar
Stadler Flirt smeruje na stanicu Keleti
Mercedes-Benz Citaro C2 dopravcu ZuklinBus na regionálnej linke 255
Horná stanica lanovej dráhy na úbočie Etny vo výške 2504 m
#9078, linka 5, Náměstí Olgy Scheinpflugové, zastávka Náměstí Olgy Scheinpflugové
#9068, linka 5, Obratisko Holyně
Trolejová výhybka Elektroline
#47-BHX-1, 8429, 9502, BX-TV-72, linka 2, Kennedyplein, Centraal Station
#84-BHX-1, 9524, linka 400, Kennedyplein, Centraal Station
Cestujúci pred železničnou stanicou na MHD nečakajú na nástupištiach, ale pri staničnej budove
#47-BHX-1, 9502, linka 2, Kennedyplein, Centraal Station
Letisková linka 401 obsluhovaná elektrobusmi
Neorganizované parkovisko bicyklov pri termináli MHD pred železničnou stanicou
#1257, 51-BHS-3, Keizersgracht
Zrekonštruované nástupište električiek pred centrálnou stanicou
Koľajisko železničnej stanice v rámci prestavby pôvodne nemalo byť zastrešené a prístrešky mali mať len nástupištia
Keďže povrchové resp. estakádne riešenie železnice v Delfte bolo hlučné a znižovalo možnosti využitia verejného priestoru, pristúpilo sa k premiestneniu železnice do podzemia
Nástupištia električiek sa nachádzajú priamo nad nástupišťami vlakov
Zastávková elektronická informačná tabuľa integrovaná so stĺpikom
#3613, linka 31, Šlapanice, Kalvodova ul., obratisko Šlapanice, Kalvodova
Keďže metro 2 vzniklo pôvodne ako mestská železnica, má aj klasickú železničnú staničnú budovu
Aj keď vo Vatikáne žiadna MHD nepremáva, v roku 2021 tu bolo možné vidieť fragment z autobusu
Moderná električková doprava v Madride funguje od roku 2007, kedy boli otvorené hneď tri linky, z ktorých dve končia v tejto stanici
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie