imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Prezentačné Kendo 12.3 na linke C
Na linke T7 sú vypravované 32 metrov dlhé električky Alstom Citadis 302
Z troch autobusov MHD Malacky mal v prvý deň iba jeden funkčný informačný systém
Pokiaľ sú vozidlá vybavené elektronickými informačnými tabuľami, takmer vždy sú funkčné - toto je skôr výnimka
Minibus v bráne, cez ktorú do roku 1971 jazdili aj trolejbusy
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Vozidlové informačné displeje sa dajú použiť aj na propagáciu voľných miest pre vodičov
Citaro, ktoré bolo získané ako jazdené od dopravcu Yourbus
#13179, OE62 ZRK, linka 67, Regent Street, Eccles Interchange
Mellor Strata na podvozku Mercedes-Benz Sprinter 516CDi
Mellor Strata na podvozku Mercedes-Benz Sprinter 516CDi
Združený cestovný poriadok viacerých liniek
Nový terminál autobusov v Charleroi; vľavo sa nachádza informačné centrum a predajňa cestovných lístkov dopravcu TEC
Navigačná tabuľa k autobusom, z ktorej je zrejmé, že pôvodne označenia liniek vyzerali inak
Interiér jednotky metra VAL 206
Interiér 2,40 metra širokej električky Breda VLC
Interiér úzkej jednotky VAL 208 (šírka 2,08 m) má miesta na sedenie umiestnené prevažne len na jednej strane
Konečná električiek v meste Anderlues sa nachádza ďalej od výstupnej zastávky Monument, keďže takto predtým viedla aj regionálna električková trať
Výlukový oznam a cestovný poriadok
Interiér trolejbusu Škoda 32 Tr
Indcar Mobi City L7
Interiér elektrobusu Solaris Urbino 12 IV electric s čiastočne priehľadnými sedadlami
Interiér elektrobusu Solaris Urbino 12 IV electric s čiastočne priehľadnými sedadlami
Elektronický integrovaný cestovný lístok na MHD v Janove
Informácie pre cestujúcich na zastávke
Informácie pre cestujúcich na zastávke Saggart
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Automat na cestovné lístky v stanici Lanyon Place, ktorá sa však nenachádza na Lanyon Place
Metrobusové zastávky majú vyšší štandard než iné zastávky
Interiér metrobusu
Interiér metrobusu
Zatiaľ čo prvá z metrobusových liniek premáva každých 7 - 20 minút, druhá má horší interval - 10 až 30 minút
Novovybudované nástupište na konečnej zastávke Kučišdorfská dolina elegantne vsadené do okolitého terénu
Ani po troch mesiacoch nie sú na mnohých zastávkach informácie o novej MHD
Dvojica informačných displejov v pražskom trolejbuse Škoda 38 Tr
Interiér autobusu New Flyer Xcelsior XDE60
Čo inštrukcia alebo informácia, to samostatný formát
Interiér električky AnsaldoBreda San Francisco LRV
Upozornenie na povinnosť zdvihnúť schody v interiéri vozidiel na začiatku siete s vysokými nástupišťami
Informácia o zmene cestovného poriadku tram-trainu
Systém Link má veľké plány, už v roku 2024 by sa mala otvoriť druhá linka, ďalšie desiatky kilometrov tratí sú vo výstavbe
Systém Link sa v duchu amerických zvyklostí označuje ako ľahká železnica (light rail), dalo by sa tiež povedať, že ide o metro, a keďže kombinuje prvky električky a železnice, je možné ho označiť aj ako tram-train
Prvé vozidlo Siemens S700 bolo vyrobené v roku 2019 a zaradené do premávky v roku 2021
Zastávkový LED informačný displej od firmy init
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Seattle si zvykol na batériový pohon električiek Inekon Trio 121, a keďže vozidlá Trio 12 ho nemajú, chcel ich vymeniť
Interiér električky Inekon Trio 12 so zvislými pásmi na znamenie vodičovi
Výrobný štítok električky Inekon Trio 12
Interiér električky Inekon Trio 12
Informačný systém vo vozidle Siemens S700
Interiér vozidla Siemens S700
Stanica Northgate otvorená v roku 2021 obsahuje podobne ako aj iné stanice umelecké dielo - v hornej časti plášťa
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Výrobný štítok električky Inekon Trio 121
Interiér električky Inekon Trio 121
Interiér električky Inekon Trio 121
Umenie v stanici Int'l Dist/Chinatown
Tram-train na stanici, kde začína tunelová časť trate
Pozostatky po železničnej trati v blízkosti budovy Union Station
Čítačka čipových kariet od firmy init
Informácie na novej konečnej zastávke električiek otvorenej v septembri 2023
Interiér električky Liberty NXT
Interiér električky Liberty NXT, vzadu pracovník bezpečnostnej služby, ktorý dohliada na poriadok vo vozidle
Medzi Federal Way a Tacomou premáva popri iných linkách aj linka 500
Interiér autobusu New Flyer Low Floor Advance DE60LFA
Interiér vozidla Kinki Sharyo / Mitsui LRV
Interiér vozidla Kinki Sharyo / Mitsui LRV
Informácie pre cestujúcich a automaty na cestovné lístky v stanici tram-trainu
Informácia o ranných výlukách električiek v štyroch jazykoch
Medzi letiskom a centrom Aucklandu premáva aj priama autobusová linka, avšak mimo systému integrovanej dopravy
Konečná zastávka elektrobusov na letisku
#GB8907, NFS282, linka AIR, Puhinui Interchange
Terminál Puhinui sa nachádza blízko letiska
V termináli Puhinui sa dá prestúpiť medzi regionálnymi vlakmi a elektrobusmi idúcimi na medzinárodné letisko
Verejný priestor s totemom s názvom zastávky pred terminálom Puhinui
Schéma stanice a schéma letiskovej linky
Piktogramy na autobusovom terminále v Puhinui
Malý autobusový terminál pred železničnou stanicou v Puhinui
Nastriekaná informácia o tom, že autobusy na letisko odchádzajú z tohto nástupišťa
Cestujúci sa dozvie informáciu o nástupišti autobusu smerujúceho na letisko už pri východe zo železničnej stanice
Interiér železničnej stanice Puhinui
Interiér železničnej stanice Puhinui
Interiér stanice Puhinui s navigáciou k autobusom na letisko nad veľkým displejom
Terminál metra na letisku
Interiér elektrobusu CRRC eS12 MAX
Informácie o verejnej doprave v prístave
#5043, KQC472, linka 58, Intercity terminal
Vlakmi nepoužívanú trať v mestečku Whangamōmona je možné navštíviť na drezine, ktorou nie je nič iné ako upravený golfový vozík Club Car Precedent Villager
Vlakmi nepoužívanú trať v mestečku Whangamōmona je možné navštíviť na drezine, ktorou nie je nič iné ako upravený golfový vozík Club Car Precedent Villager
Vlakmi nepoužívanú trať v mestečku Whangamōmona je možné navštíviť na drezine, ktorou nie je nič iné ako upravený golfový vozík Club Car Precedent Villager
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie