imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Horské mesto Queenstown je základňou pre turistov a tak má aj pri relatívne nízkom počte obyvateľov (29000) pomerne častú MHD
Vždy na jar snežné frézy vyfrézujú hlboký zárez, ktorým následne jazdia autobusy na horskej linke k začiatku trolejbusového tunelu
V stanici Tatejama, kde končí regionálna železnica, začína prechod cez Japonské Alpy
Trať pripomína horskú dráhu a vedie cez obytnú štvrť
Lanovka bola otvorená v roku 1930 súbežne s údolnou spojovacou železnicou a horskou železnicou, ktorá začínala v týchto miestach pri lanovke a pokračovala ku chrámom
Nadväzný autobus z hornej stanice lanovky Niši-Šigi Kéburu
Nádrž horného vozňa je naplnená vodou s objemom maximálne 7000 litrov
Horná koncová stanica sa nachádza v tesnej blízkosti horského hotela a je najvyššie položenou železničnou stanicou v Rakúsku
Volkswagen Transporter nálepkou zmenený z diskotaxíku na Tälerbus na konečnej pri Sticklerhütte
Električka na horskej dráhe
Zmeny sklonu Railway miestami pripomínajú horskú dráhu
Pôvodná kabína lanovej dráhy Skyway, ktorá slúžila v rokoch 1958 až 2004
Električka pod adrenalínovou horskou dráhou (vo výstavbe)
Turistický autobus v horskom priesmyku La Raya (4335 m.n.m.)
Turistický autobus v horskom priesmyku La Raya (4335 m.n.m.)
Mercedes-Benz Sprinter City 65 ako MHD v horskom mestečku Dobbiaco / Toblach
Mercedes-Benz Citaro II LE Ü v horskom mestečku Dobbiaco / Toblach
Mercedes Benz O 302T na linke 66
VDL Citea na horskom priesmyku medzi Rakúskom a Talianskom vo výške 1357 m
VDL Citea na horskom priesmyku medzi Rakúskom a Talianskom vo výške 1357 m
Vozeň C 20 vyrobený firmou Chevalier, Chailus & Cie à Paris v roku 1865 jazdil pôvodne na železnici cez priesmyk Mont Cenis v Alpách na francúzsko-talianskom pomedzí
Horská dráha sa dá využiť aj na prevoz bicyklov
Scania-Hess K280 UB na horskom priesmyku Grosse Scheidegg
Míňanie sa autobusov horskej linky 128 na úzkej ceste
Lanovka Gelmerbahn pripomína gigantickú horskú dráhu zo zábavného parku
Diablobus jazdiaci po lyžiarskom mestečku Les Diablerets, ktoré leží pod horským masívom Diablerets
Cestovný poriadok Diablobusu jazdiaceho po lyžiarskom mestečku Les Diablerets ležiacom pod horským masívom Diablerets
Stadler BDeh 3/6 z roku 1998 v spoločnosti starších vozňov na konečnej horskej železnice v Heiden
Zárez nikdy nedokončenej dráhy na Tři kříže
Sölden, stanica Breslauer Hütte
Kvôli stiesneným pomerom v horskej obci Vent sa musia autobusy aj s prívesom pre bicykle otáčať cúvaním
Vlaky sú na horských železniciach vo Švajčiarsku často rezervované pre organizované skupiny turistov
MAN Lion's Regio R12 na vyhliadkovej linke zo švajčiarskeho mesta Lugano do talianskeho mesta Tirano
Súprava MDC ŽSR s #M 262.004
Irisbus City bus 12M #6H2 2428
Irisbus City bus 12M #6H2 2428
Súprava Stadler Be #513+515 na horskej konečnej stanici na kopci nad Zürichom
Výhybka horskej železničnej dráhy Arosabahn na ulici v meste Chur
Výhybka horskej železničnej dráhy Arosabahn na ulici v meste Chur
Pohľad na stanicu Andermatt horskej železnice s rozvetvením tratí
V horskom mestečku Andermatt zabezpečujú spojenie železničnej stanice minibusy každých 10 až 20 minút
Lokálny vlak spája hlavnú trať s horskou železnicou
Irisbus Citelis 12M v centre horského strediska Crans-Montana
V horskom stredisku sa lyže a snowboardy prepravujú v nosiči na zadnom čele autobusov
Irisbus Citelis 12M v horskom centre Crans-Montana
Irisbus Citelis 12M v horskom centre Crans-Montana
Horná stanica pozemnej lanovky v horskom stredisku Crans-Montana
#5, ULA 58-45, Horská ul., zastávka Újezd
Zastávka pod horským hotelom
Brest horský v zastávke Felső-Majláth
Z bývalej konečnej stanice pozemnej lanovky sa stalo prekladisko nákladov medzi visutou lanovkou a horskou železničkou
Horská železnica slúži nielen pre lyžiarov, snowboardistov a sánkarov, ale aj na zásobovanie horského mestečka Mürren
Izolovaná horská elektrická železnica
Spodná stanica lanovky SMA z horského strediska Mürren na alpské končiare
Jazda po takejto trati rýchlosťou 40 km/h pripomína jazdu horskou dráhou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie