imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Konečná linky metra L1
Vozeň NWF / Alioth z roku 1910, ktorý do roku 1934 pôsobil na Dermulo-Fondo-Mendel-Bahn
#341, 352, 374, NE 145341, NE 146374, NE 95352, linka 301, 304, 310, Place de la Gare, La Chaux-de-Fonds, gare
#2, Fondamente Nove
Trolejbus #3730 pôvodom z La Chaux-de-Fonds vo Švajčiarsku má oproti ostatným ostravským trolejbusom rovnakého typu odlišné vyhotovenie interiéru
Trolejbus #3730 pôvodom z La Chaux-de-Fonds vo Švajčiarsku má oproti ostatným Ostravským trolejbusom rovnakého typu odlišné vyhotovenie interiéru
Trolejbus #3730 pôvodom z La Chaux-de-Fonds vo Švajčiarsku má oproti ostatným ostravským trolejbusom rovnakého typu odlišné vyhotovenie interiéru, predsuvné dvere a dvojité tónované okná
Trolejbus #3730 pôvodom z La Chaux-de-Fonds vo Švajčiarsku má oproti ostatným ostravským trolejbusom rovnakého typu odlišné vyhotovenie interiéru
Trolejbus #3730 pôvodom z La Chaux-de-Fonds vo Švajčiarsku má oproti ostatným ostravským trolejbusom rovnakého typu odlišné vyhotovenie interiéru
Trolejbus #3730 pôvodom z La Chaux-de-Fonds vo Švajčiarsku má oproti ostatným ostravským trolejbusom rovnakého typu odlišné vyhotovenie interiéru
Trolejbus #3730 pôvodom z La Chaux-de-Fonds vo Švajčiarsku má oproti ostatným ostravským trolejbusom rovnakého typu odlišné vyhotovenie interiéru
Trolejbus #3730 pôvodom z La Chaux-de-Fonds vo Švajčiarsku má oproti ostatným ostravským trolejbusom rovnakého typu odlišné vyhotovenie interiéru
#3730 pôvodom z La Chaux-de-Fonds vo Švajčiarsku a ostravský #3705
Trolejbus #3730 pôvodom z La Chaux-de-Fonds vo Švajčiarsku
Solaris Trollino 12 II #3729 (ex La Chaux-de-Fonds)
K3R-NT #311 vznikla v roku 2006 z pôvodných vozňov T3 vyrobených ešte v roku 1964. Náklady na všetky 4 električky boli 67 936 000 Kč, z čoho 50 952 000 Kč (75%) bolo preplatených z fondov EÚ.
Výrobný štítok električky KTM-23 (71-623-01) v ruštine a vedľa informácia o financovaní električky z Európskeho fondu regionálneho rozvoja
Solaris Trollino 12 II #3730 (ex #132 transN La Chaux-de-Fonds, CH) v termináli Hulváky
Solaris Trollino 12 II #3730 (ex #132 transN La Chaux-de-Fonds, CH)
Terminál MHD spolufinancovaný cez fondy EÚ
Električky čakajú v nedokončenej vozovni na otvorenie električkovej trate
Regionálna železnica Ponts–Sagne – Chaux-de-Fonds bola vybudovaná v roku 1899 a elektrifikovaná v roku 1950
Elektrický vlak na konci s motorovým vozňom FFA/SIG/BBC BDe 4/4 z roku 1985 na úzkorozchodnej trati na severozápade Švajčiarska
Elektrický vozeň ACMV / ABB BDe 4/4 z roku 1991 je pripravený na cestu po 16-km dlhej regionálnej trati s rozchodom 1000 mm a napájacím napätím 1500 V DC
Volvo/Berkhof B6B pôvodom z La Chaux-de-Fonds vykonáva miestnu dopravu v lyžiarskom stredisku
Volvo/Berkhof B6B pôvodom z La Chaux-de-Fonds vykonáva miestnu dopravu v lyžiarskom stredisku
Električka SIG / MFO Ce 4/4 #145 slúži ako Fondue Tram
KPNA/Jelcz PR110E #015 pod trolejovým vedením čakajúcim na rekonštrukciu financovanú z fondov EÚ
Motorová jednotka PESA SA 134 je pripravená na jazdu do Trutnova
Fondue Tram - špeciálne upravená električka z roku 1935 na podávanie švajčiarskej špeciality
Odstavené vozidlá na termináli Bystrc, ZOO. Stavba bola ukonečená v roku 2007 a čiastočne bola financovaná aj z fondov EÚ.
Jedno z Trollín, ktoré po zrušení trolejbusov v La Chaux-de-Fonds, skončilo v Ostrave
Trolejbusy NAW / Hess / Siemens BGT-N2 jazdili v La Chaux-de-Fonds v rokoch 1996 - 2014 a následne boli prevelené do Neuchâtlu, kde nahradili staršie vozidlá
Pohľad na trolejbus FBW / Hess / Haag SAAS 91 T z roku 1978, za ktorým v rokoch 2014 - 2016 vyrástol terminál MHD, čo, mimochodom, bol zástupný dôvod zrušenia trolejbusov v La Chaux-de-Fonds
Trolejbusy FBW / Hess / Haag SAAS 91 T fungovali v La Chaux-de-Fonds 27 rokov
Vozidlá NAW / Hess BT 5-25 boli poslednými vysokopodlažnými trolejbusmi v La Chaux-de-Fonds a jazdili medzi rokmi 1990 a 2010
Trolejbusy FBW / Hess / Haag SAAS 91 T premávali v La Chaux-de-Fonds v rokoch 1978 - 2005
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie