imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Jediným novým úsekom električkovej siete, teda takým, ktorý nebol konvertovaný zo železnice, je 2 km dlhý úsek od terminálu San Gottardo k poliklinike (stav v roku 2024)
Koľaj preložená do novej polohy, druhá na preloženie ešte čaká
Automat vedľa reklamy na odhalenie novej električky Flexity Classic NGT 10D
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Sieť brandenburských električiek kedysi pokračovala s regionálnym charakterom až do štvrte Kirchmöser
Nový terminál autobusov a blízka pôvodná električková zastávka na estakáde
Estakáda metra v Lille, ktoré bolo druhým plne automatizovaným metrom na svete a prvým v Európe
Veľké plány na vertikálne segregované električkové trate na tomto mieste narazili
V centre mesta premávajú električky čiastočne podzemným okruhom
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Trolejbusová trať pod estakádou privádzajúcou autá priamo do centra
Autobus #NZ-665IK (ex #NR-721GK) bol prelakovaný do modrej farby ešte v Nitre, aktuálne zabezpečuje linku 9 v Nových Zámkoch
Nové nástupište zastávky Pod priehradou v smere k železničnej stanici dostalo aj prístrešok
V súvislosti s výmenou autobusov za trolejbusy došlo k prečíslovaniu linky 119 na 59, o čom sa cestujúci dozvedeli aj na viacerých miestach v rámci letiskového terminálu, napríklad ešte pred vyzdvihnutím batožiny
Estakáda pred stanicou pri letisku
Väčšina trate tram-trainu vedie po estakáde
Súprava čaká na skúšobné jazdy na ešte neotvorenej trati
Tretia trieda je vyhradená pre MHD a doprava sa tu ešte zintenzívnila po tom, čo boli v roku 2019 presunuté trolejbusy z tunela na povrch
Niektoré firmy prevádzkujúce vyhliadkové autobusy v San Franciscu ponúkajú priam historické kúsky
Záverečný úsek pod priesmykom si vyžaduje pripojenie postrku
Christchurch v roku 2011 postihlo ničivé zemetrasenie, ktoré na 1000 dní zastavilo aj električkovú dopravu
Označník novej zastávky ešte bez vyveseného cestovného poriadku
Nové elektrobusy pre MHD Dunajská Streda, ktoré mesto zakúpilo vďaka eurofondom
Konečná Dědina s električkou Škoda 15T #9315
Súpravy na konečnej Slivenec
Električkové priecestie ešte bez koľajníc
Odbočka pre druhú etapu električkovej dopravy bola vybudovaná v predstihu; v čase fotografovania ešte práce na rozširovaní siete neprebiehali
Interiér elektrickej jednotky radu 451
Vlaková stanica Estació de França
Súčasnosť a budúcnosť Merseyrail (liverpoolska mestská železnica)
Cestujúci si musia ešte pred nástupom do vozidla spraviť "check-in"
BRT bol sprevádzkovaný s na japonské pomery špeciálnymi vozidlami - kĺbovými dieselovými autobusmi a 12-metrovými vodíkovými autobusmi
Séria 7000 pochádza ešte z 1950. rokov a v rokoch 1977 - 1978 bola prestavaná s použitím nových karosérií
Električky radu 7700 boli prestavané v rokoch 2016 - 2017 zo starších vozidiel vyrobených ešte v 1950. rokoch
Jednotka radu 223-2000 a za ňou ešte neotvorená estakáda šinkansenu miznúca v horách
V Kóči mali aj v roku 2023 značné zastúpenie električky vyrobené ešte v 1950. rokoch, v tomto prípade #602 z roku 1957
Gondola prichytená o koľajnicu a ešte neprichytená o lano
Tak ako mnohé iné železnice a lanovky, aj táto bola zrušená v roku 1944, aby z nej mohol byť vyzískaný materiál pre zbrojný priemysel
Spodná stanica sa nachádza v blízkosti železničnej stanice, pričom jej pôvodná poloha bola ešte o 70 metrov ďalej
Ešte krajší je tento monorail na začiatku jari, kedy je obsypaný kvetmi japonských čerešní sakura
Koľaj vedúca zo spodnej stanice lanovky do servisného tunela
Spodná stanica lanovky je so svojou podmorskou hĺbkou 140 metrov najnižšie položenou stanicou na svete
Nad trolejbusom vedie železnica a nad ňou ešte zubačka
Autobusová linka ako napájač k lanovkám
Nová trať WB sa doslova nachádza pri plote cintorína
Autobus MHD pri štandardnej funchalskej zastávke
29-ročný autobus Camo Camus U90 brázdi ulice Funchalu
Úplne nový autobus Irmãos Mota Atomic 2 Intercity, ktorý bude do premávky zaradený v januári 2023
Hoci väčšina liniek vo Funchale vedie po strmých uliciach, tri linky sú extrémne a autobusy na nich musia zdolať stúpania až okolo 30 % - práve pre tieto linky sú určené špeciálne autobusy Volvo FL8 280 / MOBIpeople s pohonom všetkých štyroch kolies
Autobusy MHD vo Funchale v depe
#525, AQ-03-FC, linka 21, Funchal, Monte, Estrada dos Marmeleiros, Largo Fonte
#205, AD-11-IF, linka 48, Funchal, Monte, Estrada dos Marmeleiros, Largo Fonte
#5641 JBR, 600, linka B7, Avenida d'Eduard Maristany, Av. Eduard Maristany - Estació Rodalies
#4960, 8239 KHG, linka Ci2, Calle de Rioja, Estación Delicias
Castrosua Versus pred železničnou stanicou Delicias
#1811, 4791 HGN, linka 109, Pl. Països Catalans, Estació de Sants
#0938 LNX, 1847, linka 27, Pl. Països Catalans, Estació de Sants
Stanica lanovky IFS Cloud
Obala Kulina bana
Nasadenie širších a dlhších električiek Vamos si vyžiadalo množstvo úprav na električkových tratiach z dôvodu nutnosti zvýšenia osovej vzdialenosti koľají, zväčšenia polomerov oblúkov a predĺženia nástupíšť
Električka v novej štvrti Bahnstadt
Výstavba II. etapy električkovej trate na Nové Sady
Zatiaľ čo staršie E1 skončili, modernejšie E2 budú ešte nejaký ten čas cestujúcich voziť
Súprava IK krátko po pristavení k nástupišťu stanice Pankow
V roku 2022 najzachovalejší úsek nedokončeného systému NTL ešte so stojacimi trakčnými stožiarmi
V roku 2022 najzachovalejší úsek nedokončeného systému NTL ešte so stojacimi trakčnými stožiarmi
V roku 2022 najzachovalejší úsek nedokončeného systému NTL ešte so stojacimi trakčnými stožiarmi
Most U Jánů
T5C5 prechádza koľajovým krížením na konečnej Sörgyár
#52, linka O, Bruno-Marek-Allee
Autonómny minibus od estónskej firmy Auve Tech
Autonómny minibus od estónskej firmy Auve Tech
Priecestie s električkovou traťou na ešte nedokončenej ulici Huga Hassa
#9059, linka 5, Holyně
#49-ZI-09, 49-ZI-13, 825, 829, linka 434, Av. Dr. Miguel Bombarda, zastávka Sintra Estação
#49-ZI-10, 826, linka 434, Estrada da Pena, zastávka Palacio da Pena
#49-ZI-12, 828, linka 434, Estrada da Pena, zastávka Palacio da Pena
#49-ZI-12, 828, linka 434, Estrada da Pena, zastávka Castelo dos Mouros
Estação Roma-Areeiro
#3570, Estação Roma-Areeiro
#2814, 90-II-54, linka 718, Av. São João de Deus, zastávka Estação Roma-Areeiro
#08-17-XS, 2222, linka 718, 793, Av. São João de Deus, zastávka Estação Roma-Areeiro
#325, 87-PL-88, linka 101, Estrada de Benfica
#2281, 67-56-ZJ, linka 758, Estrada de Benfica
#22-GP-50, 4616, linka 746, Estrada de Benfica
#16-AZ-14, 2467, linka 716, Estrada de Benfica
#29-VM-94, 2988, linka 70B, Estrada de Benfica
#17-GO-46, 685, linka 101, Estrada de Benfica
#23-88-UT, 286, linka 101, Estrada de Benfica, zastávka Igreja de Benfica
#07-BE-62, 298, linka 132, Estrada de Benfica
#2325, 67-54-ZJ, linka 746, Estrada de Benfica
#2259, 67-44-ZJ, linka 758, Estrada de Benfica
#10-52-VO, 616, linka 142, Estrada de Benfica
#6012, 67-ZF-26, linka 706, Rua Jacinta Marto, zastávka Hospital Dona Estefânia
Veľká flotila elektrobusov BYD premáva vo Zwolle od roku 2020
Keďže povrchové resp. estakádne riešenie železnice v Delfte bolo hlučné a znižovalo možnosti využitia verejného priestoru, pristúpilo sa k premiestneniu železnice do podzemia
Najnovšie električky CAF sú vybavené farebnými a monochromatickými displejmi
Od roku 2022 MHD v Žiari nad Hronom zabezpečuje pätica 2-dverových autobusov Irisbus Citelis CNG. Vozidlo #ZV-131CJ tesne po preradení z prímestskej dopravy v okolí Banskej Bystrice, ešte v bielom nátere
Lanovka Chiaia bola postavená ako prvá z neapolských lanoviek, a to v roku 1889 ešte s parným pohonom
Vstup do budúcej stanice metra Chiaia linky 6
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie