imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Škoda 06T Elektra
Škoda 10T Elektra
Škoda 13T Elektra
Škoda 14T Elektra
Škoda 16T Elektra
Škoda 19T Elektra
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Zastávka električiek pred železničnou stanicou
Električková trať v Sassari je jednokoľajná s výhybňami napriek tomu, že bola otvorená v roku 2006
Električka na konečnej v centre mesta, ktorá bola otvorená ako prvá časť električkovej siete v roku 2006
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Stretnutie vlaku a električky na železničnej trati
Dvere v električke Sirio otvárajúce sa dovnútra
Električka prichádza po jedinej železničnej koľaji určenej aj pre električky
Tram-train na sardínsky spôsob: električková trať otvorená v roku 2006 bola postavená s rozchodom 950 mm, aby mohla od roku 2009 využiť úsek vedúci po existujúcej úzkorozchodnej železničnej trati
Električky CAF Urbos 3 v Cagliari majú dĺžku 32,9 metra
Jedna z električiek Škoda 06T sa skúšala aj v Bratislave na o 50 mm širšom rozchode, nešlo však o konkrétne vozidlo na fotografii
Cagliari má k dispozícii 9 električiek Škoda 06T
Jediným novým úsekom električkovej siete, teda takým, ktorý nebol konvertovaný zo železnice, je 2 km dlhý úsek od terminálu San Gottardo k poliklinike (stav v roku 2024)
Prestupný uzol medzi električkami a vlakmi sa nachádza za Cagliari, v mestečku Monserrato
Elektrobus Proterra ZX5 40’
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Chýbajúce časti bývalej električkovej trate na Kreuzberg
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Historická električková hala
Na konečnej linky 1 sa nachádza koľajový triangel, kde je možné otáčať jednosmerné vozidlá
Mestská koľajová doprava začala v Halberstadte s konkou v roku 1887, sieť bola elektrifikovaná v roku 1903
Obe križovania električky so železnicou sú jednokoľajné
Nízkopodlažné električky Leoliner z roku 2006 zachránili električkovú dopravu v Halberstadte pred zrušením
Hranica električkovej trate v rámci priecestia je zvýraznená nízkymi prahmi s reflexnými prvkami
V súvislosti s výstavbou nového depa bol preložený aj vjazd doň a napojenie na električkovú sieť
Nové električkové depo Nord bude postavené neďaleko starého, ktoré bolo otvorené v roku 1974
Rekonštrukcia električkovej trate na August-Bebel-Damm so zachovaním jednokoľajnej prevádzky
Rekonštrukcia električkovej trate na August-Bebel-Damm so zachovaním jednokoľajnej prevádzky
Vjazdu áut na stavenisko bránia závory, ktoré sa otvárajú až v tesnej blízkosti električky
Depo električiek Westerhüsen
Automat vedľa reklamy na odhalenie novej električky Flexity Classic NGT 10D
Obratisko električiek Reform, ktoré bolo otvorené v roku 2012
Signalizácia na strednom priechode cez električkovú trať svieti iba v prípade prítomnosti električky
Električka prechádza pri rampe do cestného tunela
Rozšírenie električkovej siete o prepojovaciu trať pri hlavnej stanici bolo dokončené v roku 2020
Električky v revitalizovanom priestore, ktorý patrí mestskej doprave, chodcom a cyklistom
Zastávka električiek v revitalizovanom priestore pri hlavnej železničnej stanici
Mestská koľajová doprava v Magdeburgu mala vo svojich začiatkoch rôzne podoby - konku (1877), parnú tramvaj (1887) a električku (1899)
Trať do neznáma
6-koľajné obratisko Hohenstücken Nord, ktoré počítalo s ďalším rozvojom električkovej dopravy a bolo tiež prispôsobené pre linky systému odvšadiaľ-všade
Električka na miestnej obchodnej ulici
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Sieť brandenburských električiek kedysi pokračovala s regionálnym charakterom až do štvrte Kirchmöser
Predchodcom električiek v Brandenburgu boli konské tramvaje, ktoré tu začali jazdiť v roku 1897
#9 + 40 na východiskovej zastávke Derby Castle na okraji Douglasu
Prestup medzi konskou železnicou a elektrickou železnicou
Na električke #2 je vidno 131 rokov prevádzky
Bar v bare v prestupnej stanici Laxey má vzdialenú podobu električky
27 km dlhá elektrická železnica bola vybudovaná v rokoch 1893 - 1899
Regionálna električka mimoriadne počas výluky končí na bývalej konečnej linky D Quartier Belvedere
Nové električky na Wiener Lokalbahn jazdia v pravidelnej premávke s cestujúcimi od začiatku roka 2023
Preložka električkovej trate v Universitätsstraße
Elektrobus na regionálnej linke
Rozdiel medzi dvoma generáciami bruselských električiek Cityrunner
Metro 3 prevezme v asi polovici trasy už v predstihu vybudované tzv. premetro stanice, ktoré začali fungovať v 1970. - 1990. rokoch a doposiaľ slúžili električkám
Prvá podzemná električková stanica postavená v 1950. rokoch prejde v rámci výstavby linky metra 3 rekonštrukciou, pri ktorej bude zrušená trať električkovej linky 3 (kolmo na trať na fotografii), keďže tú nahradí metro
Druhá generácia električiek Flexity Outlook Cityrunner bola objednaná v roku 2020 a vyrobená vo Viedni
Druhá generácia bruselských električiek Flexity Outlook Cityrunner bola rovnako ako prvá séria navrhnutá dizajnérom Axelom Enthovenom
V lete 2024 bola v plnom prúde výstavba linky metra 3, ktoré nahradí električkovú linku 3 jazdiacu cez tzv. premetro tunely
Nedávno dokončený prestupný terminál pre autobusy a električky
Na jar 2024 mohli byť jednosmerné električky nasadzované len na skrátené spoje linky 2 vzhľadom na to, že na ďalšom úseku už museli jazdiť iba obojsmerné električky
Dočasné ukončenie električkovej trate pri Radnici Slovany
Detektory prítomnosti cestujúcich v dverovom priestore v električke 40T
Najstarší typ označovača (MOC) v električke Škoda 40T
Nabíjačka pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
Nabíjačky pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
Do polovice roku 2024 bolo do Milána dodaných až 216 elektrobusov Solaris Urbino 12 electric
Dvojica elektrických midibusov Irizar ie bus 10.8m pri jednom z početných tunelov v Janove
Jeden z 31 elektrických midibusov zakúpených v rokoch 2020 - 2023
Interiér elektrobusu Solaris Urbino 12 IV electric s čiastočne priehľadnými sedadlami
Interiér elektrobusu Solaris Urbino 12 IV electric s čiastočne priehľadnými sedadlami
V roku 2022 bolo do Janova dodaných 30 elektrobusov Solaris Urbino 12 IV electric
Elektronický integrovaný cestovný lístok na MHD v Janove
Jeden z dvanástich elektrobusov Yutong E12 dodaných v rokoch 2022 - 2023
Elektrobus na odklonovej trase
Jeden z dvanástich elektrobusov Lion's City 12 E sprevádzkovaných v novembri 2023
Nie je Storm ako Strom
Minimálny horizontálny aj vertikálny rozdiel medzi nástupnou hranou nástupišťa a električky
Podlaha električky sa nachádza takmer v rovnakej úrovni ako nástupište
Len niekoľkocentimetrová medzera medzi električkou a nástupišťom
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Kabína vodiča električky Citadis 502
Pôvodná konečná zelenej linky s električkami dvoch sérií
Všetkých 26 električiek Citadis 402 bolo v roku 2019 predĺžených zo 43 na 55 metrov, čím sa z nich stal typ 502
Citadis vchádza do zastávky v priestore bývalej železničnej trate
Jeden z približne stovky elektrobusov, ktoré začali byť dodávané do Dublinu na sklonku roka 2023
Elektrobus zastihnutý počas prietrže mračien pred železničnou stanicou Layon Place
Elektrický double decker promuje tento druh pohonu
Križovanie železničnej dráhy s električkovou
Označenie zastávky autobusov
Električka pri vysokom nástupišti
Električky Siemens S200 sa do San Francisca dodávajú od roku 2017
Súprava #2021+2127 vchádza do električkového tunela dokončeného v roku 2022
Koniec električkovej trate za stanicou Chinatown - Rose Pak
Schéma električkových liniek v podzemnej stanici električiek po uvedení práve tejto stanice do ostrej prevádzky
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie