imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Jediným novým úsekom električkovej siete, teda takým, ktorý nebol konvertovaný zo železnice, je 2 km dlhý úsek od terminálu San Gottardo k poliklinike (stav v roku 2024)
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Trať je dlhá 0,9 km a má rozchod 610 mm
9 km dlhá železnica má len jednu medziľahlú stanicu, nazvanú Bungalow
27 km dlhá elektrická železnica bola vybudovaná v rokoch 1893 - 1899
Od roku 2013 prebieha predlžovanie nástupíšť, pričom od roku 2017 mali v metre 1 jazdiť dvojnásobne dlhé vlaky
Stanica Waterloo s nástupišťom navyše
V okolí Charleroi existovali desiatky kilometrov regionálnych električkových tratí, z ktorých mnohé existovali ešte v čase otvorenia prvého úseku modernej električky
Dočasné ukončenie linky 2 v centre mesta, ku ktorému viedol pomerne dlhý jednokoľajný úsek
LED pásik na hrane nástupišťa dlho nevydržal, po roku a pol od spustenia prevádzky na trati už viacero segmentov nesvietilo
Po dlhšom čase sa v premávke objavil aj tretí SOR BNG 9.5
Stanica tram-trainu vo Federal Way vo výstavbe
K Angle Lake prišla trať v roku 2016, v čase fotografovania sa budovalo 13-km dlhé predĺženie
Počas nedieľ niekoľko hodín slúži krátka, len 170 metrov dlhá historická električková trať
Vzhľadom na umiestnenie nástupíšť pre letiskovú linku 119 pre oba smery v rámci jedného dlhého nástupného priestoru, spoje končiace na letisku sú špeciálne označené
Priemerná vzdialenosť medzi zastávkami linky 1 je 625 m a dlhé medzizastávkové úseky sú aj v centrách oboch obsluhovaných miest
Koniec 12,5 km dlhej linky L1, ktorá z výšky niekoľko metrov nad morom vystúpi až do výšky 550 metrov
Súprava električiek dlhá viac ako 64 m stojí na zastávke
Počas niektorých dní premávajú spriahnuté električky do vlaku dlhého viac ako 64 metrov, s čím sa pôvodne nepočítalo
Interiér 32,2 metra dlhej električky Alstom Citadis 302
Výstavba budúcej zastávky Akademivej pre vozidlá dlhé 35 m
Uličný priestor bol modernizovaný pozdĺž celej 15-km dlhej trate
Na konečnej Tarup Center je jedna koľaj dlhšia ako druhá a umožňuje odstavenie ďalšej 29-metrovej električky
Na dlhšej linke L1 sú nasadené vozidlá Stadler Tango, ktoré dosahujú rýchlosť 100 km/h
Deň po ruskom raketovom útoku bola v prevádzke len západná časť siete
Systém Seaside Line bol otvorený v roku 1989, je dlhý 10,6 km a vozidlá tu dosahujú maximálnu rýchlosť 60 km/h
6,1 km dlhý tunel pôvodne slúžil na výstavbu priehrady a po jej dokončení bol sprístupnený verejnosti pomocou verejnej dopravy
Postupne sa vzhľad Doraemon tram vystriedal na štyroch električkách, keďže vozidlá postupne nabiehali na väčšie (dlhšie) prehliadky, a tak sa prvky komixu Doraemon presunuli na ďalšie vozidlo
Ozubnickový monorail do Amanohashidate Viewland je dlhý 393 m, má maximálny sklon 25° a vozidlá dosahujú rýchlosť 3,3 km/h
Odstavné plochy električiek pri konečnej linky Gomen
Lanovka je dlhá 1263 m, má rozchod 1067 mm, výškový rozdiel 354 m a maximálny sklon 480 ‰
Lanovka bola dlhá 1,7 km, mala rozchod 1067 mm a maximálny sklon 217 ‰
Úzkorozchodná, duálna a normálnorozchodná trať
Lanová dráha sa riadi zákonom o železniciach, avšak nejde o lanovku s dvoma oproti sebe idúcimi vozňami
V servisnom tuneli sú vystavené banské vozne, ktoré slúžili počas výstavby 54 km dlhého Seikanského tunelu (z toho 23 km pod úrovňou mora)
Dlhé zábradlia oddeľujúce jednotlivé zastávky nepotešili cestujúcich ani architektov
Pohľad cez 45 m dlhú električku Tramlink
45 metrov dlhá a 2400 mm široká električka Tramlink na novej 13,3 km dlhej trati otvorenej v decembri 2022
Dlhší dvojkoľajný úsek v strede trate s každou koľajou v inej úrovni
Vlak na čele s motorovým vozňom Stadler Be 4/4 sa pripravuje na dlhú jazdu po úzkorozchodnej železnici MOB
Interiér 45 m dlhej električky Tramlink
Kompletne prestavaná trať Waldenburgbahnu a s novými 2400 mm širokými električkami bola otvorená v decembri 2022
Interiér 45 m dlhej električky Tramlink
Autobusy Camo Camus patria v rámci Funchalu medzi dlhšie
#EN57AKM-768rb, linka S1, SKM, Stanica Gdańsk Śródmieście SKM
Staré švajčiarske vozne v Pyrenejách
4,7 km dlhá trať k nákupnému centru na okraji Luzernu bola sprevádzkovaná v roku 2019
Prístrešok na dlhej zastávke v centre mesta
Nasadenie širších a dlhších električiek Vamos si vyžiadalo množstvo úprav na električkových tratiach z dôvodu nutnosti zvýšenia osovej vzdialenosti koľají, zväčšenia polomerov oblúkov a predĺženia nástupíšť
Mainzelbahn je pomerne dynamická - je na nej viacero úsekov s prudkými stúpaniami a klesaniami, mostami a dlhými oblúkmi
Nádrž horného vozňa je naplnená vodou s objemom maximálne 7000 litrov
Začiatok prudkého klesania v centre mesta
Koniec trate v smere na Bolzano
Konečná visutej lanovky a úzkorozchodky
Nástpištia v električkovom tuneli sú dlhé 100 metrov, z čoho 80 metrov je vo výške 340 mm a 15 metrov vo výške 550 mm
#2677, 2BK 6498, linka xS2D, Nádražní ul., zastávka Hlavní nádraží
K autobusovému terminálu vedie dlhý viadukt ponad železnicu
Napriek tomu, že električkové trate v Utrechte sú fyzicky prepojené, linky prepojené neboli a medzi dvoma časťami siete bolo potrebné absolvovať pomerne dlhý peší presun cez centrálnu stanicu
Električka na konci 18-kilometrov dlhej trate v meste IJsselstein
#2745, 6E3 3743, linka 44, Okružní ul., zastávka Poliklinika Lesná
Zo 173 km dlhej siete električiek v roku 1947 zostalo do roku 2021 len necelých 12 km
Zo 173 km dlhej siete električiek v roku 1947 zostalo do roku 2021 len necelých 12 km
Dvojica dlhých šikmých výťahov zo stanice Kukullaga
Pozemná lanovka je dlhá 1198 metrov s výškovým rozdielom 342 metrov
Gondolový most je 160 m dlhý a 45 m vysoký a je súčasťou verejnej dopravy, hoci naň neplatia niektoré druhy cestovných lístkov
Zjednodušený cestovný poriadok liniek metra
#51, 64, linka F3, F4, Centraal Station
Pohľad na cca 70 m dlhú električkovú zastávku Karlovo náměstí
Pohľad na trať smerom na Szalajkavölgy
Abtova ozubnica na 9,8 km dlhej trati s rozchodom 1000 mm
Odchodová tabuľa funguje (zjavne dlhodobo) v skúšobnom režime
Krátka a dlhá verzia Citara C2 sa stretli na konečnej električkovej linky 6 toho času bez električiek
Krátky a dlhý Swing - 121NbT a 122NbT
Swing na 1,5 km dlhom jednokoľajnom úseku počas rekonštrukcie električkovej trate, kde sa v danom čase jazdilo s intervalom 12 minút
Dlhá a krátka verzia bydhostských Swingov
Dlhý prístrešok na prestupnej zastávke
Dlhodobá náhradná doprava za električky na Piasky počas modernizácie trate, ktorá trvala od roku 2017
Tedom #PO-178DC pred Parkom Bazilika minor v centre Bardejova
Dvadsaťjeden metrov dlhý Mercedes-Benz
Všetky kmeňové vozidlá MHD Bardejov majú špeciálny mestský polep propagujúci Svetové dedičstvo UNESCO
Tedom #PO-176DC pred Bazilikou sv. Egídia
Záložný Tedom Kronos 123 D #PO-203CS prechádza okolo centra mesta na linke 2 do Bardejovských Kúpeľov
Prímestský SOR C 10.5 #PO-470EF s prispôsobeným interiérom zaskakuje za mestské autobusy v MHD Bardejov
V čase najväčšieho dopytu cestujúcich ide aj dvojica/trojica autobusov rovnakým smerom
Autobus #PO-576HC smeruje do Dlhej Lúky, k prameňu minerálky
Sor CN 10.5 #VT-343CV prichádza do Vranova nad Topľou z Hencoviec pod prímestskou linkou a plynule pokračuje na MHD linke smer Lomnická, Ortáše
MHD vo Vranove nad Topľou zabezpečujú 2 kmeňové vozidlá a prejazdy prímestských liniek. MHD vozidlá zároveň prejazdujú aj do regiónu Zemplína pod prímestskými spojmi
Horný úsek (Corvigliabahn) je dlhý 1616 m, prekonáva prevýšenie 481 metrov a má rozchod 1600 mm
Pozemná lanová dráha DSB je dlhá 702 metrov a prekonáva prevýšenie 304 m
Lístky na MHD z automatu vo vlaku
Sor CN 8.5 #PO-655DT pred minerálnym prameňom v Dlhej Lúke
#MI-223EZ pôvodom z Českej Lípy nahradila na linke č. 1 dlhoročnú stálicu - Karosu #MI-032CT
Uvoľňovanie opatrení v súvislosti s pandémiou priniesol aj návrat železničnej dopravy do "normálneho" stavu. Dôkazom sú aj opätovne radené dlhé súpravy na severných rýchlikoch medzi Košicami a Bratislavou. Na fotografii je možné vidieť R 612 Metropolitní univerzita Praha neďaleko železničnej stanice Štrba
Propagácia 9 km dlhého tunela pre prímestskú železnicu, ktorý bol v danom čase vo výstavbe
Toho času najnovšie električky, 33,5-metra dlhé Flexity Swift, vyrába austrálska pobočka firmy Bombardier v Dandenongu od roku 2013
Električky Alstom Citadis 302 sa ocitli v Melbourne zhodou okolností
V Melbourne premávajú električky s prestávkou od roku 1906, história mestskej koľajovej dopravy je však dlhšia
Dlhá trasa linky 58
Električkovú dopravu zabezpečuje každých 6 až 15 minút 14 vozidiel CAF Urbos 3 dlhých 33 metrov
Štandardná zastávka mimo centra Canberry má nástupište dlhé len od prvých po druhé dvere autobusu
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie