imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Depo Kirkland prejde do roku 2027 modernizáciou spojenou úpravou pre nabíjanie elektrobusov
Trojica električiek príbuzých radov 202, 211 a 300 vyrábaných v rokoch 1950 - 1954
Manipulačný presun električky #5001 z roku 2011 pri depe
Nová trať WB sa doslova nachádza pri plote cintorína
Pri prestavbe, ktorá trvala od apríla 2021 do decembra 2022 došlo k zmene rozchodu z 750 mm na 1000 mm a k výstavbe nového depa aj terminulu
Električkové depo Böllenfalltor
Električka GT8 z roku 1971 slúži od roku 2004 ako pamätník pred bývalým električkovým depom
V roku 2022 sa trakčné vedenie nachádzalo už len v nedostavanom depe
Historická úzkorozchodka láka turistov, ich počet cestujúcich sa zvyšuje, preto bolo potrebné v roku 2014 postaviť nové, väčšie depo pre vozidlá
"Trolejbus" Irisbus Citelis 10.5M
Stanica Kőbánya-Kispest
Nehoda metra linky M3
Všetky neapolské trolejbusy prevádzkované v závere roka 2021 boli vybavené dieseagregátom a na ceste do depa sa pohybovali mimo trakčného vedenia
Odstavené električky na slepých koľajách, keďže električkové depo pojme len 25 vozidiel z celkového počtu 76 električiek
Odstavené električky na slepých koľajách, keďže električkové depo pojme len 25 vozidiel z celkového počtu 76 električiek
Odstavené električky na slepých koľajách, keďže električkové depo pojme len 25 vozidiel z celkového počtu 76 električiek
Jeden z osemnástich 12-metrových autobusov Mercedes Benz Citaro C2 z roku 2020, ktoré sú deponované vo vozovni Spandau
#147, 152, Trolejbusne depo EAT
#206, 207, Trolejbusne depo EAT
#238, linka 5, vul. Trolejbusna, zastávka Trolejbusne depo
Pôvodne košické električky v areáli Električkového depa číslo 2
Autoškolská električka za bránou električkového depa číslo 2
Autoškolská električka za bránou električkového depa číslo 2
#1BM 7606, Břeclav, Sady 28. října, zastávka Autobusové nádraží
Momentálne slúži služobným účelom trolejbus Škoda 9 Tr 22 z roku 1976
Toho času najnovší rivnenský trolejbus so symbolickým evidenčným číslom 200
O historickú súpravu 81-71 bol veľký záujem
Trolejbusové depo č. 2
Pohľad do vozovne električkového depa č. 2.
Konečná zastávka čerstvo otvorenej linky 2 s v pozadí s depom a parkovacím domom nad ním
„Električka slobody“
Podvozok jednotky metra SGP U
U-Bahn Tag 2018 - vlak metra SGP U
U-Bahn Tag 2018 - hala depa Erdberg
Premietanie dokumentu o histórii viedenského metra
Ukážka dverí pre stanice novej automatickej trasy metra U5
U-Bahn Tag 2018 v depe Erdberg
Električka Caproni radu 700 z rokov 1947 - 1948 slúžila v roku 2018 na prevoz piesku
V roku 2009 postihlo mesto L'Aquila ničivé zemetrasenie a zničené mesto si už budovanie Translohru nemohlo dovoliť
Pohrebisko trolejbusov v areáli depa
Karosa B 951E #1792 v termináli Depo Hostivař
Solaris Urbino 8,9 LE III #2057 na konečnej linky 266
Krásne opravená 14 Tr 17/6M jazdí v Rivne ešte len 2 týždne
Vrak trolejbusu JUMZ-T1 #118
Škoda 14 Tr 10/6 #173 a pracovná 9 Tr
Škoda 9 Tr HT 28 #134
Pôvodom brnianská Škoda 9 Tr HT 28 #3147 jazdí v Rivne od roku 1996
Pracovný trolejbus Škoda 9 Tr 22
Pracovný trolejbus Škoda 9 Tr 22
Jelcz/KPNA PR110T a Škoda 9 Tr HT 28
Na rozdiel od iných miest na Ukrajine sa v Rivnom o trolejbusy naozaj starajú
Automat Merona 2000
Nová električka Vossloh Tramlink pre trať Gmunden - Vorchdorf vedľa vozňa Acmv ET 23.105 z roku 1954
Hoci bola časť električiek pre Washington vyrobená už v roku 2007, depo pre ne nebolo dokončené ani v polovici roka 2015
Bývalé električkové depo z 19. storočia neskôr slúžilo aj ako nákupné centrum, v roku 2015 časť areálu využívala univerzita a časť bola zmenená na apartmány
Historický trolejbus Fiat / Cansa 2411 CGE z roku 1959 je vystavený pred vozovňou
Historický trolejbus Fiat / Cansa 2411 CGE z roku 1959 je vystavený pred vozovňou
Trolejbus Fiat / Cansa 2411 CGE z roku 1959 dojazdil v roku 1986
Trolejbus Iveco 2471 / Socimi 8883
Iveco 2471 / Socimi 8883 si už po 29 rokoch od výroby nezajazdí
Trolejbus Iveco 2471 / Socimi 8883 z roku 1986 už doslúžil
Vyradený trolejbus Iveco 2471 / Socimi 8883
Trolejbusy Autodromo BusOtto / MAN NGT 204F a Iveco 2471 / Socimi 8883 v hale vozovne
Autobusová vozovňa má rozmanitý vozidlový park
Jednoliatu flotilu autobusov BredaMenarinibus M321U narúša červený BredaMenarinibus M240LU Exobus CNG
Pohľad na Iveco 491.12.27 CityClass a vzadu stojaci Solaris Urbino 18
Autobusy BredaMenarinibus M321U a Van Hool AG300S De Simon
Trolejbus Autodromo / MAN NGT204F, autobus BredaMenarinibus M321U a nesprevádzkované trolejbusy Irisbus Civis, ktoré mali jazdiť na vodorovným dopravným značením navádzaných trolejbusových tratiach
Zbierka autobusov a trolejbusov rôznych typov vo vozovni
Cacciamali TCM890
Odstavené autobusy MAN NL202F Autodromo Busotto UL a ďalšie vozidlá
JM6 v depe
Bývalé električkové depo Watertown
Zatiaľ čo električka Timiș 2 je jedným z posledných existujúcich tohto rumunského typu a bola vyrobená v roku 1990, dopravný podnik RATT dal v prevádzke radšej prednosť aj o 30 rokov starším vozidlám z druhej ruky z Nemecka
Bývalé depo regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria pri mestečku Pâncota sa zmenilo po 23 rokoch od skončenia prevádzky na ruinu
SWS/SLM Be 2/3 z roku 1948 odpočíva v depe pri meste Bex
Depo monorailu po ukončení prevádzky nad údržbovým zázemím prvej novodobej električkovej linky v Sydney
Stretnutie dvoj električiek Bombardier Flexity Classic (A34) z roku 2012 pri depe
Trolejbusy YuMZ T2 #532 a 536 vo vozovni
Vyradené autobusy Ikarbus IK-201 a IK-202 z rokov 1997 - 2001
ТролЗа-62052.01 / Trolza 62052.01 z roku 2003
Historický autobus Leyland v bývalej hale, ktorú v roku 2002 zasiahol požiar
ТролЗа-6205 / Trolza 6205 z roku 2003
Trolejbus ЗиУ-682Г016 / ZiU 682G016 skončil po 11 rokoch prevádzky v roku 2011
Hoci boli na jar 2012 už dávno dodané vozidlá CAF Urbos 3, trať v centre sa ešte len budovala
Dokončené električkové depo na jar 2012
27 nových 42,8-metra dlhých nízkopodlažných električiek vyšlo na 40 miliónov libier, čo predstavuje približne 1,9 mil. € za kus
Španielske električky CAF Urbos 3 uspeli v súťaži s firmami Alstom, Bombardier a Siemens
Pre KT4SU #1138 nebolo počas leta 2011 využitie, pretože depo č. 1 bolo odrezané od prevádzkovanej električkovej siete
V Depe č. 2 sú deponované výlučne električky KT4
Výjazd z Depa č. 2
Odstavené električky, v popredí KT4SU #1110 z roku 1987
KT4SU #1014
Pohľad cez bránu vozovne na KT4SU #1144 z roku 1988
Vraky KT4SU z rokov 1987 a 1988
Vrak KT4SU #1114 z roku 1987
KT4SU #1059 z roku 1984
Pohľad do električkového depa č. 2
Elektrická lokomotíva vo vozovni
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie