imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Depo Kamikumamoto s električkami vyrobenými v rokoch 1951 (#1063) a 1957 (#1094)
Rad 500 bol posledným typom starých električiek dodaných do Nagasaki, a to v roku 1966
Trojica električiek príbuzých radov 202, 211 a 300 vyrábaných v rokoch 1950 - 1954
#1302 z roku 1987
#376 z roku 1962 sa manipulačne presúva v protismere pri depe
Nová trať WB sa doslova nachádza pri plote cintorína
Pri prestavbe, ktorá trvala od apríla 2021 do decembra 2022 došlo k zmene rozchodu z 750 mm na 1000 mm a k výstavbe nového depa aj terminulu
Električkové depo Böllenfalltor
Električka GT8 z roku 1971 slúži od roku 2004 ako pamätník pred bývalým električkovým depom
Depo Luitpoldhafen slúžilo v rokoch 1910 - 1997, následne bolo sprivatizované a zrekonštruované na multifunkčný priestor
"Trolejbus" Irisbus Citelis 10.5M
Autobus Menarinibus Citymood 12 CNG
ELektrička OFM CT139K Peter Witt z roku 1935 v depe
Električky OFM CT139K Peter Witt z roku 1934 v spoločnosti nízkopodlažnej električky Sirio
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
Autobusy v depe a medzi nimi Temsa Avenue LF 12 a Volvo B10L / Camo Camus
Odstavené autobusy a trolejbusy Salvador Caetano / EFACEC 190-TR110 v depe
Depo Schneebergbahn z roku 1998
Aj Irisbus Axer 12M #TO-906EE pôvodom z francúzskeho departmentu Haute-Saône vypomáhal na MHD v Topoľčanoch v špičkovej výprave
Jeden z elektrických rušňov 10-kilometrovej úzkokoľajky v depe v Mixnitz
#1074, 1163, linka 2, 9, vul. Horodocka
Historické depo z roku 1890
Historické depo z roku 1890 a 1915 vyzerá pekne, ale pojme len tretinu z celkového počtu električiek a nie je prispôsobené na údržbu nízkopodlažných električiek
Záverečný jednokoľajný úsek linky 1 pred slučkovým obratiskom a traťou do depa
Jeden z osemnástich 12-metrových autobusov Mercedes Benz Citaro C2 z roku 2020, ktoré sú deponované vo vozovni Spandau
Iveco Urbanway 12M #8096
Depo úzkorozchodnej železnice v stanici Tramelan, kde sa až do roku 1927 spájali dve samostatné železnice
Depo električiek Kew funguje od roku 1915
Spoje do vozovní a spoje s upravenou trasou majú za číslom linky doplnené písmeno - napr. 109d = spoj do depa
Svetoznáma budova opery stojí na mieste bývalej električkovej vozovne Fort Macquarie
Svetoznáma budova opery stojí na mieste bývalej električkovej vozovne Fort Macquarie
#147, 152, Trolejbusne depo EAT
Vyradené trolejbusy JUMZ-T2 a Škoda 14 Tr
Zatrávnený zvršok električkovej trate s dvojitým oblúkom
#1BM 7606, Břeclav, Sady 28. října, zastávka Autobusové nádraží
Motorová drezína, vlečný osobný vozeň a motorový rušeň čakajú v depe
Depo Tanečník a prehliadka vozidlového parku OLŽ
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 vyráža z depa na prvý vlak
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 vyráža z depa na prvý vlak
Súprava rušňa DH 120 a letného vozňa #Ba/u 1 o chvíľu vyrazí z depa na prvý vlak
Pohľad na nástupnú stanicu Skanzen od cca 100 metrov vzdialeného depa HLÚŽ
Momentálne slúži služobným účelom trolejbus Škoda 9 Tr 22 z roku 1976
Prvý rivnenský trolejbus- Škoda 9 Tr 19 z roku 1976
Trolejbus Škoda 14 Tr 89/6 krátko po prevedení strednej prehliadky
Malé depo v Madlow slúžilo električkám, neskôr autobusom a do roku 1998 neprevádzkovým električkám
Depo úzkorozchodnej dráhy Zittau–Kurort Oybin/Kurort Jonsdorf
SOR NB 12 City #3719 na linke DOD prichádza na zastávku Depo Zlíčin
Bývalý vjazd do električkového depa č. 1, ktoré bolo zrušené v roku 1997
Triangel na konečnej Centocelle
„Električka slobody“
Blackpoolske električky v depe (Brush Co. #630 z roku 1937 a English Electric #167 z roku 1928)
Brush Co. "Aston" z roku 1904
Električka Reichsbahnausbesserungswerk TZ69 #3006 z roku 1969 pôvodom z Berlína
Pohľad na depo zubačky v popredí s parným rušňom od švajčiarskej firmy Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik (SLM) z roku 1896
Parná tramvaj Krauss z roku 1887
Historický vlak predmestskej linky
Depo trate Roma – Giardinetti
Električka Caproni radu 700 z rokov 1947 - 1948 slúžila v roku 2018 na prevoz piesku
Električková vozovňa Messina postavená v roku 1912
Električková vozovňa Messina z roku 1912
Škoda 14 Tr po vyradení
Trolejbus 14 Tr odstavený v depe po požiari
Pohrebisko trolejbusov v areáli depa
Trolejbus LAZ #042 v spoločnosti vrakov 14 Tr
SOR EBN 11 #4001 prichádza na zastávku Depo Hostivař
SOR NB 12 #9439 v nátere PID
Irisbus Crossway LE 12M #1784 naberá cestujúcich do obchodného centra
Bývalý letiskový City bus oddychuje pred ďalším spojom linky do obchodného centra
Škoda 14 Tr 17/6M z Teplíc je ešte bez evidenčných čísel
Škoda 14 Tr 17/6M z Teplíc pár dní pred zaradením do premávky
Krásne opravená 14 Tr 17/6M jazdí v Rivne ešte len 2 týždne
Škoda 14 Tr 10/6 #173 a pracovná 9 Tr
Škoda 9 Tr HT 28 #134
Pôvodom brnianská Škoda 9 Tr HT 28 #3147 jazdí v Rivne od roku 1996
Jelcz/KPNA PR110T pochádza z Lublinu
Škoda 14 Tr 10/6 #173 svoj brniansky pôvod nezaprie
Škoda 14 Tr 89/6 prechádza vozovňou
Škoda 14 Tr 05 ex Brno prechádza okolo skleníku
Najstarší trolejbus v Rivne je 9 Tr vyrobený v roku 1974
Karosa ŠL 11 #PM 84-67 prichádza k DEPO15
Pôvodne plzenská Škoda T 11 #248 odchádza do kultúrneho centra DEPO 15
Nová električka Vossloh Tramlink pre trať Gmunden - Vorchdorf vedľa vozňa Acmv ET 23.105 z roku 1954
Električka Raw Sw / LEW TZ 69 #05/II (ex #03) z roku 1969 odpočíva za depom
Škody 14 Tr v depe
ZiU-682G-016.02 a Škoda 14Tr
Bývalé električkové depo z 19. storočia neskôr slúžilo aj ako nákupné centrum, v roku 2015 časť areálu využívala univerzita a časť bola zmenená na apartmány
Krytá hala trolejbusovej vozovne z roku 1996
Historický trolejbus Fiat / Cansa 2411 CGE z roku 1959 je vystavený pred vozovňou
Historický trolejbus Fiat / Cansa 2411 CGE z roku 1959 je vystavený pred vozovňou
Trolejbus Fiat / Cansa 2411 CGE z roku 1959 dojazdil v roku 1986
Trolejbus Iveco 2471 / Socimi 8883 z roku 1986 už doslúžil
Pohľad na Iveco 491.12.27 CityClass a vzadu stojaci Solaris Urbino 18
Zbierka autobusov a trolejbusov rôznych typov vo vozovni
Električkové depo sa nachádza hneď vedľa konečnej stanice
Bývalé električkové depo Watertown
ElDorado National E-Z Rider II MAX Propane patriaci organizácii LADOT (Los Angeles Department of Transportation)
Zatiaľ čo električka Timiș 2 je jedným z posledných existujúcich tohto rumunského typu a bola vyrobená v roku 1990, dopravný podnik RATT dal v prevádzke radšej prednosť aj o 30 rokov starším vozidlám z druhej ruky z Nemecka
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie