imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Jedným smerom jazdia janovské trolejbusy na batérie
Centrum mesta pretínajú dva cestné tunely
#4952, FS 504MT, linka 40, Piazza della Nunziata
Zastávková tabuľa na elektronickom papieri
Tento vstup do stanice Spagna sa nachádza na hornom konci známych Španielskych schodov
Cityway v novom messinskom nátere
Konečná zastávka električiek pred múzeom
Prestupný uzol na konečnej električiek
Zastávka električiek pred železničnou stanicou
Vstup a iba vstup do metra
Výstup z metra
Jeden zo 6 trolejbusov pôvodne určených pre Nancy nakoniec skončil v Ancone 12 rokov po vyrobení
Via della Ferrovia
Autobusové a trolejbusové depo s rôznymi typmi autobusov
Autobusové a trolejbusové depo
Obratisko trolejbusov pod cestným mostom
#443, FW 910 FB, linka CS, Viale della Vittoria
Konečná "trolejbusovej" linky 1/4
#288, EW 160 NX, linka 1/4, Viale della Vittoria
Na poslednú "trolejbusovú" linku 1/4 boli na jar 2022 vypravované výlučne autobusy
Úzkorozchodná železnica Ferrovia della Val Gardena s dĺžkou 31 km a rozchodom 760 mm fungovala v rokoch 1916 - 1960 a šplhala sa do alpského údolia Dolomitov
Parný rušeň Krauss z roku 1916 slúžil najskôr v Bosne a od roku 1919 na železnici Ferrovia della Val Gardena
Lanovka Mergellina ponúka výhľad na Castel dell'Ovo a sopku Vezuv
Zrekonštruovaný cestno-električkový tunel v centre mesta môže signalizovať, že električky sa do týchto miest ešte vrátia
#3313, FG 030FT, linka 556, Viale delle Gardenie
Električka Peter Witt #1754 prechádza cez Námestie Republiky
AnsaldoBreda Sirio #7505 na linke 9
Pohľad na kryté nástupištia prestupného terminálu Lugano Centro
Citaro II G #416 odchádza z prestupného terminálu Lugano Centro
V centre Lugana sa nachádza prestupný terminál
Panoramatické strešné okno v autobuse Hess Scania SwissAlpin K280UB
Interiér električky Alstom Cityway
Konečná zastávka Museo v tme
Alstom Cityway pred stanicou
Autodromo BusOtto New SL.26 na letiskovej linke
#932, BB 781 VG, linka 35, Piazza delle Medaglie d'Oro, Stazione Centrale
#1341, EM 247 RX, linka C2, Piazza della Stazione
Koľajový triangel pri najväčšej železničnej stanici
Konečná linky T2 sa nachádza pred vstupom do historického centra
Sirio prichádza na konečnú linky T2
Konečná linky T2
#2022, 2028, linka T1, Via della Costituzione, Villa Costanza
Konečná linky T1 pri parkovisku P+R
Vybavenie električkovej zastávky
Nové električkové trate majú podobne ako iné systémy rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Električka na moste ponad rieku Arno
V historickom centre mesta Lucca jazdia minibusy
Spodná stanica v rekonštrukcii
Zelený spodný úsek lanovky
Spodná stanica lanovej dráhy na Montenero
Spodná stanica lanovej dráhy na Montenero
Spodná stanica lanovej dráhy v rekonštrukcii s ilustráciou dodržiavania dopravných predpisov
Zastávka oboch električkových liniek pred centrálnou stanicou s názvom Firenze Santa Maria Novella
Prvá moderná električková linka bola otvorená v roku 2010
Bologna na víkendy uzatvára historické centrum mesta, a tak sú trolejbusy skrátené po začiatok historického centra alebo nahradené presmerovanými autobusmi
#325, TI 331325, linka 4, Piazza Dell Indipendenza
#419, TI 142312, linka 7, Piazza Dell Indipendenza
Autobusový terminál v centre mesta
Citaro v autobusovom termináli
Scania-De Simon IL.3 a Mercedes Citaro na zastávke pri žel. stanici
Scania - De Simon talianskych železníc
Mercedes-Benz Citaro na linke 22
#1001 na Piazza della Stazione
Električka AnsaldoBreda Sirio #2043
Zastrešenie zastávky električky Resistenza (Pantin)
#1007 s reklamou na Toskánsko
#1007 na konečnej Villa Costanza
Konečná Villa Costanza na západe mesta
#2028 na konečnej Villa Costanza
Predpripravená trať v ulici Viale Spartaco Lavagnini
Koľajové rozvetvenie budúceho predĺženia trate
Elektrobus Tecnobus Gulliver #1338
Elektrobus Tecnobus Gulliver #1338
Električkové trate v centre mesta
Basilica di Santa Maria Novella s reklamou na električkovú linku
Mercedes-Benz Citaro #8183
Skutočne nízkopodlažný BredaMenarinibus Avancity+ L #9542
Električka Stanga #7079
Nefunkčná dráha inštalovaná na moste
Ponte della Costituzione
Ponte della Costituzione
Fiat Ferroviaria CityWay Roma2
SOCIMI T8000
Cestovný poriadok linky 1 s dvadsiatimi rôznymi variantami trasy
MAN A37 Lion's City na ceste do starého mesta
MAN A21 Lion's City CNG prechádza ponad pozemnú lanovú dráhu do starého mesta
BredaMenarinibus 231U prechádza pri hnedom stĺporadí, ktoré prezrádza, že v minulosti touto ulicou jazdili trolejbusy
BredaMenarinibus 231U
MAN Lion's City C pri kostole Chiesa Prepositurale di Santa Maria Immacolata delle Grazie
Midibus na podvozku Mercedes-Benz Sprinter odparkovaný v kopcovitej časti San Vigilio
Horná stanica lanovky leží priamo v srdci starého mesta
BredaMenarinibus M240 Avancity pri kostole Chiesa Prepositurale di Santa Maria Immacolata delle Grazie
BredaMenarinibus M 240/G-85 pri kostole Chiesa Prepositurale di Santa Maria Immacolata delle Grazie
Parná lokomotíva, ktorá jazdila na tramvajových tratiach Miláno - Gallarate a Monza - Trezzo d'Adda
Muzeálna ukážka milánskej konskej tramvaje
Modely milánskych električiek, tramvají a omnibusu
Muzeálna ukážka milánskej konskej tramvaje
Po trati na ulici Via delle Forze Armate prestali električkové linky jazdiť niekedy medzi rokmi 1964 a 1975, koľajnice však zostávajú aj pri opravách asfaltu zachované
Električka Ventotto od firmy Società Italiana Carminati & Toselli pred Oblúkom mieru (Arco della Pace)
Električka Ventotto vyrobená spoločnosťou Società Italiana Ernesto Breda pred svetoznámym divadlom La Scala
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie