imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
6,1 km dlhý tunel pôvodne slúžil na výstavbu priehrady a po jej dokončení bol sprístupnený verejnosti pomocou verejnej dopravy
Začiatok elektrobusovej linky sa nachádza v tuneli pri priehrade
Do vozidiel sa nastupuje naraz, následne pokračujú v konvoji
Po otvorení tunelu verejnosti v ňom premávali trolejbusy, ktoré boli dodané v rokoch 1964, 1966 - 1973, 1976 a 1993 - 1996
Štyri generácie vozidiel v tuneli Kanden, ktorý bol pre verejnosť otvorený v roku 1964
Visutá lanová dráha otvorená v roku 1970 vedie zo svahu nad najvyššou priehradou v Japonsku, Kurobe Dam s výškou priehradného múru 186 metrov
Alstom Citadis 302 #35 odchádza zo zastávky pri Damašskej bráne
#4487, B V 4487, linka 221, Wilhelmsruher Damm
#2343, linka 124, Wilhelmsruher Damm
#1123, B V 1123, linka 164, Dammbrücke
Scania Citywide LFA 18,0 #4759
Otokar Vectio C #8484 na linke 234
#5041, B V 5041, linka M45, Ruhlebener Str., zastávka Brunsbütteler Damm/Ruhlebener Str.
#3283, B V 3283, linka 124, Wilhelmsruher Damm
#3509, 4607, B V 3509, B V 4607, linka 124, X33, Wilhelmsruher Damm, zastávka Wilhelmsruher Damm
Scania Citywide LFA 18,0 #4556 na východnom konci sídliska Märkisches Viertel
Scania Citywide LFA 18,0 prechádza okolo kostola z 13. storočia
Scania Citywide LFA 18,0 #4730 na expresnej linke X11
Mercedes-Benz Citaro C2 G #5392
Do Berlína zachádzajú aj linky z okolitých miest
MAN Lion's City DD z roku 2005
1,5m odstup = 3 psy korgi
MAN Lion's City DD #3535 (DL 09) odbavuje zastávku Beeskowdamm
MMI Urby CNG #032 na čele odstavených autobusov v obratisku pri železničnej stanici
Pragoimex T3R.PV #8164+#8165 s reklamou na donáškovú službu Dáme jídlo
30-ročná dáma sa pokazila...
Obratisko Imanta je z veľkej časti zatrávnené
Škoda ForCity Alfa #57051 v cieľovej zastávke linky 1 v mestskej časti Imanta
Električky zablokované sprievodom pride-u
Combino pred kráľovským palácom
#30362, linka 5, Pētersalas iela, Ganību dambis
Pesa Twist #826 v zastávke Katowice Damrota
Hansa GT4b prichádza z obratiska pri vozovni Dambovita
Hansa GT4c na konečnej pri vozovni
Detail linkovej orientácie električky Hansa GT4b
Hansa GT4b smeruje do obratiska pri vozovni Dambovita
Hansa GT4b na konečnej zastávke Dambovita/Dep. Tramvaie
#4440 na konečnej Alt-Kladow
#4427 na konečnej v m. č. Spandau
Historické električky #2990 a #5984 na konečnej Krankenhaus Köpenick
#2990+808 v obratisku Krankenhaus Köpenick
Súprava #5984+339+984 prichádza na konečnú Krankenhaus Köpenick
#2990+808 v obratisku Krankenhaus Köpenick
GT6N #2023 pri zastávke Hirschgarten
GT6N #2038 vchádza na zastávku Hirschgarten
#3382 na konečnej Wilhelmsruher Damm
Turistický vláčik pod katedrálou Cathédrale Notre Dame de Strasbourg
#474.052-8, linka S31, Stanica Dammtor
#474.512-1, linka S11, Stanica Dammtor
#209 pod Bazilikou Notre Dame de la Garde
Heuliez #209 s panorámou mesta
Heuliez #230 na kopci pod bazilikou
JM6 typ N Jessop #641
Mercedes-Benz Citaro #1456
Rušeň č. 4 Dampfbahn-Furka-Bergstrecke (DFB) na stanici Realp DFB
Súprava S-Bahn radu 474 / 874 na linke S31
Vjazd do jednokoľajného úseku je riadený signalizáciou a je v ňom obmedzená rýchlosť na 5 km/h
Hansa GT4c (ex Brémy)
Zadný vjazd do električkovej vozovne stráži pes
Vlečný vozeň Hansa GB4c (ex Brémy)
DWM GT6 (ex Karlsruhe)
Zatiaľ čo električka Timiș 2 je jedným z posledných existujúcich tohto rumunského typu a bola vyrobená v roku 1990, dopravný podnik RATT dal v prevádzke radšej prednosť aj o 30 rokov starším vozidlám z druhej ruky z Nemecka
DWM GT6 (ex Karlsruhe) s poklesnutou prednou časťou
Brúsič Schörling SS2 v spoločnosti trolejovej veže
Irisbus Citelis Line s dominantou Notre Dame v pozadí
Vlečný vozeň Hansa GB4c #3632
Van Hool newA320
Irisbus Citelis 12M #237
Mercedes-Benz O 530G Citaro
Mercedes-Benz O 405GN
Mercedes-Benz Citaro II G
Autobus Volvo v UNESCO-m chránenom meste Guimarães
Irisbus Citelis Line na moste Notre Dame
Irisbus Citelis Line na moste Notre Dame
Výhliadkový poschodový autobus značky Volvo na moste Notre Dame
Výhliadkový poschodový autobus značky Volvo
Renaulty Agora 12M čakajú na zelenú
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie