imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električka na úseku otvorenom v roku 2003
Viditeľné oddelenie električkovej trate od cesty
Električková trať je postavená so štandardnými parametrami pre nové trate: rozchod 1435 mm, napájanie 750 V DC
Električky v Tacome začali premávať opäť v roku 2003, jediná linka mala po predĺžení v roku 2023 dĺžku 6,4 km
Hybridný autobus Low Floor HEV 40'
Tradičný americký autobus Gillig Low Floor
Elektrobus pod rozkvitnutým ovocným stromom
Elektrobus pod rozkvitnutým ovocným stromom
Škoda 10T pod budovou starej radnice
Nová zastávka Old City Hall z roku 2023 nahradila pôvodnú konečnú z roku 2003
Pohľad cez kabínu vodiča na protiidúcu električku
#32312, LK03 NHN, Commercial St
Súprava LRV AnsaldoBreda P2550 prichádza na Union Station
Turistický autobus "Morticia"
Počas výluky električiek trať slúži ako parkovisko
Hybridná električka začala prevádzku v roku 1902 ako kombinácia električky a zubačky
Lanová dráha do mesta Villa Opicina, po ktorej sú ťahané konvenčné električkové vozne
Lanová dráha do mesta Villa Opicina, po ktorej sú ťahané konvenčné električkové vozne
Stúpajúca lanová dráha pomedzi domy na okraji centra Terstu
Po príchode z mesta po koľaji vľavo sa električka zasunie na vedľajšiu koľaj pred vozík uchytený o lano
Výhybka, kde prechádza električka z konvenčnej trate na lanovú dráhu
Električka #406 bola vyrobená v roku 1942 firmami Officine Meccaniche Stanga (OMS) a Tecnomasio Italiano Brown Boveri (TIBB)
Náhradná doprava za hybridnú električku
Električka opretá o vozík ťahaný lanom na začiatku lanovej dráhy
Irisbus Citelis 10.5M nahrádza električku
Cestovné poriadky v Comic Sans
Označník zastávky
Električka Stanga #402 pokračuje do mesta a míňa vozeň lanovej dráhy #2
Oddelený vozeň lanovky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie