imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Automat vedľa reklamy na odhalenie novej električky Flexity Classic NGT 10D
Druhá generácia električiek Flexity Outlook Cityrunner bola objednaná v roku 2020 a vyrobená vo Viedni
Santa Claus lezie po rebríku z Ikarusu 30 naloženého darčekmi na streche
Dvojčlánkové električky Nippon Sharyo radov 770 a 880 majú označovaný každý článok samostatným evidenčným číslom
Vnútorný LCD panel v elektrickej jednotke Stadler FLIRT dopravcu Greater Anglia
Interiér Gold Class v dubajskom metre
Každý článok električiek nesie svoje vlastné číslo, rovnako tak aj celé vozidlo
#345.027, linka Elizabeth line, Abbey Wood
Interiér kasselskej električky Flexity Classic
Flexity Classic pred vežou Eurotower
Duewag M8C z roku 1985 po rekonštrukcii s výmenou stredného článku za nízkopodlažný stojí na konečnej linky 26
Duewag M8S (ex Essen)
Dobová reklama a článok z novín
Rôzne články z dobovej tlače venované električke
#442.820, linka RB24, Eberswalde, Hauptbahnhof
MAN Lion's Classic dopravcu ČSAD STTRANS
Lanovka Mergellina nefunguje od roku 2020, oficiálne kvôli pandémii COVID-19
#311, 83-MF-19, Ponte de Santa Clara
V novembri 2021 v Coimbre trolejbusy nepremávali, a tak dopravu na elektrický pohon zabezpečovali elektrobusy
#TO-274EP, #TO-185EG, linka 3, Ul. Martina Rázusa, autobusová stanica
Citadis 202 pred výstaviskom
V rokoch 2001 - 2003 rozšírili flotilu električiek dva kapacitne podobné typy - jedným z nich bol Alstom Citadis 202
#239, Clarendon Street
#638, BUS-638, Marcus Clarke Street
#633, BUS-633, Marcus Clarke Street
Renault PR 100.2 Mk2 / Ansair je jedným zo 113 autobusov tohto typu, ktoré Canberra zakúpila v rokoch 1990 - 1993
Servisné vozidlo dopravcu ACTION vedľa 28-ročného autobusu Renault PR 100.2 Mk2 z roku 1992
CNG autobus Custom CB60
Kĺbový autobus na konečnej jednej z nosných autobusových liniek
Autobusy Renault PR 100.2 Mk2 boli zmontované v Austrálii firmami MACK Trucks a Ansair
Bombardier Flexity Classic 6 #RP618 zastavil v zastávke Nowy Kleparz
Bombardier Flexity Classic z druhej série
Bombardier Flexity Classic #RP609 s CVR na okenné systémy Veka
Interiér zadného článku kĺbového krakovského Solarisu
Prechod medzi dvoma článkami
Čo článok, to iné farby
#664, SL 3513, linka 9, Montée de Clausen
Volvo nad podzemnou časťou pevnosti
#665, SL 7711, linka 9, Montée de Clausen
#665, SL 7711, linka 9, Montée de Clausen
4-článková Škoda ForCity Alfa #58011 prechádza večerným centrom Rigy
4-článková Škoda ForCity Alfa #58011 sa naháňa s miestnym holubom na Krišjāņa Barona iela
Zaujímavé riešenie rozmiestnenia sedadiel v zadnom článku autobusu MAN Lion's City GL #1037
Pohľad do interiéru predného článku autobusu MAN Lion's City GL
BN LRV s nízkopodlažným článkom po modernizácii na brehu Severného mora
Nástup do vozidiel uľahčuje výsuvný schodík a vyvýšené nástupište pri strednom nízkopodlažnom článku
Základ vozidlového parku Kusttram tvorili v roku 2019 električky BN LRV z rokov 1980 - 1984 s doplneným stredným nízkopodlažným článkom
Mestský autobus v centre Cusca
Prímestský MAN Lion´s Classic prichádza do Rijeky ako regionálna linka 30
Pohľad do interiéru nízkopodlažného článku modernizovanej električky Valmet Nr II / MLNRV2 #71
Detail na nízkopodlažný článok električky Valmet Nr II / MLNRV2 modernizovanej v roku 2004
Gillig dopravcu VTA
Zastávka Santa Clara Station
Koncový článok Alstom Citadis 302 #162
EMU-3 #ET 52 s vloženým nízkopodlažným článkom a #MBCL 101 na konci 12 km dlhej trate Bürmoos–Ostermiething
3-člankový Bombardier Talent 2 na hlavnej stanici v Drážďanoch
45 metrov dlhá električka Bombardier Flexity Classic 12 #2810 odchádza zo zastávky Gompitz, Gompitzer Höhe
5-článková elektrická jednotka Bombardier Talent 2 prichádza do stanice Dresden-Neustadt
Bombardier Flexity Classic 8 #2625 s reklamou na 25. výročie múzea električiek v Drážďanoch
Električka Bombardier Flexity Classic 12 #2807 "Bad Schandau" v centre Drážďan
Bombardier NGT D8 DD (Flexity Classic 8) #2636
Bombardier NGTD12-DD #2803
Bombardier Flexity Classic 12
Interiér Van Hool Exqui.City 24T #230
Prvým nemeckým mestom s kompletne nízkopodlažnou električkovou dopravou sa stal v roku 2004 Cottbus vďaka prestavbe československých električiek KT4 na typ KTNF6 vložením stredného nízkopodlažného článku
Autobus Karosa B 941 #145 a trolejbus Škoda 15 Tr #02 sa stretli na konečnej zastávke Vltava
Pohľad na prepojenie dvoch článkov električky Škoda ForCity 15T
Stredný článok Škody 14T s usporiadaným sedadiel na štýl metra
Stredný článok KT8D5.RN2P #9063
Pohľad na predný članok Karosy B 941.1930 #6270
Koncový článok električky AnsaldoBreda Sirio #1007
Trolejbus BredaMenarinibus Avancity+ HTB s priestorom motoru zaberajúcim polovicu zadného článku vozidla
V auguste 2018 električkovú dopravu vo verejnom záujme vykonávali len článkové električky Bombardier Flexity 2
Vlak vedený rušňom Clarkson & Sons #9 v spodnej stanici
Otáčanie rušňa Clarkson & Sons #9 pod svahmi národného parku Lake District, ktorý v hmle ukrýva aj najvyššiu horu v Anglicku
Rušeň Clarkson & Sons #9 z roku 1966 vchádza na točňu
Siemens Desiro City (Class 707) stojí na stanici London Waterloo
MCV EvoSeti/Volvo B5LH 10,5m na linke 308
Pre prímestské vlaky v okolí Londýna nie je ničím nezvyčajným, že sa skladajú aj z 12 článkov
Dve elektrické jednotky radu 378 sa míňajú tesne za stanicou Anerley
Desiro City zložené až z 12 článkov odchádza zo stanice East Croydon
Schéma zobrazujúca sieť vlakov Thameslink, Southern, Great Northern v Londýne a okolí
Pohľad do interiéru elektrickej jednotky Desiro City (Class 700) ktorá jazdí na linkách Thameslinku
Killiney beach v popredí, trať do centra Dublinu s vlakom DART IE 8100 Class v pozadí
Električky i autá disciplinovane na jednej ceste
Električka #3116 medzi zastávkami Velopark a ClaytonHall ešte využíva priestor mimo vozovky
Za zastávkou Clayton Hall v smere do Ashtonu sa električka musí uskromniť so spoločnou komunikáciou s ostatnou dopravou (Manchester Rd.)
Kde sa len dá, električka je vedená mimo vozovku (úsek medzi zast. Velopark a Clayton Hall)
Električka prišla do stanice Clayton Hall na pomedzí Manchestru a Droylsdenu
Stredný článok Bombardier Flexity
Električka na konečnej
Interiér jedného článku jednotky ABe 4/8
Interiér jedného článku jednotky ABe 4/8
Krajný článok električky CAF Urbos 3 #303
9-článková električka CAF Urbos 100
Stredný nízkopodlažný článok električky Be 4/6 S (ex Bazilej)
Električka Be 4/6 S s nízkopodlažným článkom
V rokoch 2002 - 2005 vyrobila spoločnosť CAF 29 súprav IE 29000 Class
Ovládací panel dverí v jednotke CAF CxK Irish Rail IE 29000 class
Interiér dieselovej jednotky CAF CxK Irish Rail IE 29000 class
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie