imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Alstom Citadis 302 v konečnej zastávke Pinar de Chamartin
Obraty metra vrátane ľahkého metra (električky) sú na konečných zastávkach ostré, takže zatiaľ čo jeden vodič na konečnej vystupuje, druhý preberá vlak na opačnom konci
Historická električka vyrobená firmou La Croyére v roku 1908 je vystavená v stanici metra Pinar de Chamartín
Jednotky CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 sú široké 2,30 m a jazdia na koľajách s rozchodom 1445 mm
Vľavo jedna z prvých súprav madridského metra - Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos M-6 + R-6 z roku 1919 - vpravo súprava typu Legazpi-5 z roku 1956
Súprava Ansaldobreda radu 9000 z roku 2002
Vľavo jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vpravo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Súprava Ansaldobreda radu 7000 z roku 2002
Súprava CAF / Cenemesa radu 1000 (M-1121 + R-1122 z roku 1965) a vedľa nej stojaca súprava C.A.F. Salamanca (M-65 + R-65 z roku 1946)
Vozeň CAF / Cenemesa radu 1000 z roku 1965
Súprava typu Legazpi-5 (M-505 + M-504) z roku 1956, výrobcom ktorej bola Compañía Metropolitano de Madrid y Material Móvil y Construcciones
Historické súpravy metra: C.A.F. Salamanca z roku 1946 a CAF / Cenemesa radu 1000 z roku 1965
Vpravo vzadu jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vľavo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Historické vozne metra vystavené v stanici Chamartín
Metro CAF série 2000A
Úzke metro CAF série 3000
Električka 477 Charleroi II z roku 1908
Alstom Citadis 302 v podzemnej stanici
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie