imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Zastávky v Monaku sú vybavené zastávkou tabuľou, schémou MHD, cestovnými poriadkami, cenníkom cestovného a zásuvkou
Zastávka Carmes
Zastávky autobusov pri nemocnici na prvý pohľad nevyzerajú veľmi používané
IVECO Urbanway 12M Hybrid
Mercedes-Benz O 405 N2 / Camo Camus
Vossloh Euro 4000 v ŽST Murcia
Vossloh Euro 4000 so súpravou Talgo
Električka Ventotto od firmy Società Italiana Carminati & Toselli pred Oblúkom mieru (Arco della Pace)
Električkám Ventotto sa nevyhýbajú celovozidlové reklamy, no na rozdiel od iných typov neprekrývajú okná
Jedna z prvých sériových električiek radu 1500 vyrobená firmou Società Italiana Carminati & Toselli na námestí, ktorému dominuje dóm
Na začiatku roka 2018 bolo v premávke zhruba 100 z pôvodných 502 električiek Ventotto
Električka Ventotto od firmy Società Italiana Carminati & Toselli
Mercedes-Benz O 405 N #329
Quo vadis, elétricos de Lisboa?
Koľajová trať historickej električky
Praça da Batalha
Zvyšky koľají v Travessa do Carmo – tvoria časť veľkej blokovej slučky, ktorá je už roky bez využitia
Vozeň AB 03 bol zrekonštruovaný v roku 2012 do funkčného stavu a spolu s ním aj 800-metrový úsek trate, ktorého väčšina vedie v tuneli
Na konečnej Carmo sa stretli dve električky Brill
Kedysi do tesnej blízkosti výťahu Elevador de Santa Justa jazdila električková linka 24
Vstup do výťahu od námestia Carmo
Bývalá konečná električkovej linky 24
Nová plošina medzi výťahom a námestím Carmo z roku 2006
Nepoužívaná električková trať
Vrátia sa ešte do týchto miest električky?
Neobsluhovaná električková trať na Travessa do Carmo čakajúca na možné opätovné sprevádzkovanie
Električky kedysi jazdili v Lisabone skoro všade, aj tam, kde je to dnes sotva uveriteľné
Električky kedysi jazdili v Lisabone skoro všade, aj tam, kde je to dnes sotva uveriteľné - v tesnej blízkosti zničeného kostola
Pohľad na lávku vedúcu k hornej stanici výťahu Elevador de Santa Justa
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie