imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Bočný pohľad na jednu z novších jednotiek metra od firmy Matra
Dvojvozňová jednotka VAL 208 má dĺžku 26 metrov
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Jedna z prvých staníc prvého plne automatizovaného metra v Európe bola otvorená v roku 1983
Estakáda metra v Lille, ktoré bolo druhým plne automatizovaným metrom na svete a prvým v Európe
Na letisku Gran Canaria slúži okrem klasických Cobusov aj upravený Solaris Urbino 15 s dverami aj na ľavej strane
Na letisku Gran Canaria slúži okrem klasických Cobusov aj upravený Solaris Urbino 15
#58779, NT 139, Aeropuerto de Gran Canaria
Regionálny autobus pod vianočným stromčekom
Zvýraznené električkové priecestie pre chodcov a za ním pre autá
Čankov, Jednota
Označník zastávky Čankov, Jednota
Iveco Urbanway 12M #NZ-221GI v Čankove
#1820, ES 851AK, linka 11, Via del Canal Piccolo
Výhybňa lanovej dráhy na Tibidabo
Vozeň vyrobený firmami Leitner a SigmaCabins
Pri prestavbe lanovej dráhy v rokoch 2019 - 2021 bol zmenený rozchod z 1000 mm na 1400 mm
Vestibul stanice Canary Wharf (Elizabeth line) sa nachádza na umelom ostrove
Pohľad na vstup do stanice Canary Wharf
Súprava Bombardier B07/B09 prechádza poza čajku sledujúcu okolitú premávku
#150, linka DLR, Canary Wharf
#103, linka DLR, Canary Wharf
Sopečná činnosť Etny ovplyvňuje život aj infraštruktúru v okolí a skôr či neskôr sa opäť dotkne aj vistuej lanovej dráhy
4x4 autobus Iveco Eurocargo 150-280
Zastávka autobusov pri hornej stanici lanovky
Autobusy Mercedes-Benz Unimog U 2450L (vľavo) a U 5000 (vpravo) pod dymiacou Etnou
Autobusy Mercedes-Benz Unimog U 5000 (vľavo) a U 2450L (vpravo)
4x4 Iveco Eurocargo čaká na turistov
4x4 autobusy Mercedes-Benz U 2150L Unimog / Tomassini a Iveco Eurocargo 150-280
Mercedes-Benz U 2150L Unimog / Tomassini slúži na prepravu turistov do vyšších polôh sopky Etna
Horná stanica lanovej dráhy na úbočie Etny vo výške 2504 m
Pohľad na bočné krátkery sopky Etna a vzadu na mesto Catania
Hoci je Etna sopkou, vďaka jej nadmorskej výške (na fotke svah medzi 2000 a 2500 m n. m.) sa na nej zvyklo aj lyžovať
#0275 KFD, 4791, linka 45, Plaza de Cánovas del Castillo
Dieselová jednotka radu 22000 vyrobená spoločnosťou Hyundai Rotem
Model lietadla De Havilland Canada DHC-6-300 Twin Otter #8A-TMA v budove terminálu
Karta s bezpečnostnými inštrukciami v lietadle typu DHC-6-300 Twin Otter
Stiesnený interiér lietadla De Havilland Canada, DHC-6-300 Twin Otter #8Q-TAC
MAN NL273F / Noge Cittour 12M v predvianočnom Madride
Mitsubishi Canter 7C15 HEV s otvorenou strechou a motívmi mesta
Mitsubishi Canter 7C15 HEV
Na stanici Canning Town sa na rôznych úrovniach stretávajú viaceré linky DLR a tiež linka metra
Pôsobivý vstup do stanice metra Canary Wharf
Trať DLR pod mrakodrapmi
Súprava Bombardier B92 pod mrakodrapmi
Jedna z najstarších premávajúcich súprav DLR - LHB P89
Stanica DLR Canary Wharf
Fotojazda Karosou C 744.24 #KE-477HF
Karosa C 744.24 zachytená počas fotojazdy po okolí Košíc prichádza do obce Čaňa zo zachádzky v obci Gyňov
Výrez z koláže fotografií zachytávajúcej všetky betónové prístrešky na autobusových zastávkach v Canberre
Canberra pripravuje ďalší rozvoj električkovej dopravy, necelý rok po otvorení prvej linky ešte ale neprebiehala výstavba
Nová električková trať v Canberre má rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V DC
Konečná električiek na okraji Canberry
Mimo urbanizovaného územia električky v Canberre jazdia rýchlosťou 70 km/h
Ako to býva zvykom (nielen) v Austrálii, nové električkové dráhy sa nenazývajú električkovými, ale ako ľahká železnica (light rail)
Plynové autobusy Canberra kupovala v rokoch 2005 - 2008
Renault PR 100.2 Mk2 / Ansair je jedným zo 113 autobusov tohto typu, ktoré Canberra zakúpila v rokoch 1990 - 1993
Canberra v súvislosti so zavedením električiek zásadne zmenila autobusové linky
Zastávkový označník dopravcu ACTION, ktorého názov vznikol zo skratky ACT
Canberra
MAN 11.220 / Coach Design z roku 1998 slúži na bezplatnej linke spájajúcej významné národné inštitúcie v Canberre
Typický betónový canberrský zastávkový prístrešok na zastávke so spevneným nástupišťom siahajúcim len od prvých po druhé dvere autobusu
Štandardná zastávka mimo centra Canberry má nástupište dlhé len od prvých po druhé dvere autobusu
Canberra sa vydala americkou cestou a na autobusy začala montovať držiaky na bicykle
Trasa jedinej električkovej linky v Canberre
V širšom centre Canberry jazdia električky rýchlosťou 60 km/h s obmedzeniami rýchlosti v križovatkách na 40 km/h
S električkami sa v hlavnom meste Austrálie počítalo už od jeho založenia (1913), no Canberra sa ich nakoniec dočkala až v roku 2019
Vzhľad zastávok prvej električkovej linky v Canberre
Peter Witt #1822 ako reklamná električka pre Ikeu
Prímestský vlak linky S5 prichádza do zastávky Canegrate
Regionálny vlak zastavuje do preplnenej zastávky Canegrate
#4962 v centre Milána
Posprejované vlaky nie sú v Taliansku ničím neobvyklým
LCD obrazovka od Solari di Udine, ktorá zobrazuje odchody vlakov zo stanice Canegrate
Označovač magnetických lístkov na železničnej stanici Canegrate
#685, linka 12, Bulevard Dragan Cankov
Interiér autobusu Heuliez GX437 HYB #8311
Interiér autobusu Heuliez GX437 HYB #8311
Interiér autobusu Heuliez GX437 HYB #8311
Interiér Heuliez GX437 HYB #8311
Hybridný autobus Heuliez GX437 HYB
Hybridný Heuliez GX437 HYB
Heuliez GX437 HYB #8311
Interiér autobusu Heuliez GX437 HYB
Zastávka autobusu Reina - Espadan
Hispano Citybus 12M #5177
Loď BSC Marine River Runner 200 Mark 2B z roku 2007 pod mrakodrapmi pri prístave Canary Wharf
Stanica DLR Canary Wharf
Prvý z Routemasterov, ktoré boli v roku 2000 získané späť do Londýna, aby boli použité na historické linky
Stanica Canning Town, kde sa na rôznych podlažiach stretáva metro a ľahká železnica DLR
Hybridný autobus na novej expresnej linke X1
Jedna z najstarších jednotiek mestskej dráhy v prevádzke - Duewag / BBC / AEG / Siemens / SGP DT 8.4 #3009
Jednou z kritizovaných vlastností stuttgartskej mestskej dráhy sú vysoké nástupištia
Nástupištia mestskej dráhy sú prispôsobené výške podlahy vozidiel, ktorá je 1000 mm
Zelená križovatka mestskej dráhy s jednotkou Siemens DT 8.10
800-metrový vyhradený pruh pre autobusy expresnej linky X1 v protismere smerovo oddelenej komunikácie
Mikrobus Mercedes-Benz triedy V v rámci dopravy na zavolanie
Autobusy expresnej linky X1 dostali "gepardiu kožu"
Dopravný podnik spustil v októbri 2018 expresnú linku X1, ktorá spája časť Bad Cannstatt s centrom mesta
Mercedes-Benz Sprinter City
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie