imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Otokar nasleduje dvojicu trolejbusov
Esslingen GT4 so svetlami z T4D.
Duewag GT6 #108 s fialovou reklamou ktorá prekrýva pôvodný lak z Nemecka
Parná lokomotíva na mieste bývalej stanice
Neznáma RTO blízko centra mesta
Nedokončený bulvár vrátane buspruhov a cyklocesty
#1356, linka 34, ulica Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfânt, zastávka Piața Marii Adunări Naționale
#BM0216, linka 50, Strada Gării, Bulevardul Traian
#BM0216, MM-56PBM, linka 1, 50, Bulevardul Traian, zastávka Gara
Astra Imperio
Duewag GT8 z roku 1960 (ex Ruhrbahn)
T4D+B4D (ex Halle)
Astra Imperio z roku 2014 pri kostole sv. Trojice
Astra Imperio
GT4 Armonia
Klasický MAN SG 262 z roku 1999
Schindler / Siemens Be 4/6 z roku 1991 z Bazileja
Berliet ER100 z roku 1977, ex Lyon
Vrchárske vozidlo ROMAN Diesel
#GR-0105, Bulevardul Republicii
MAN A10
Registračný štítok BredaMenarinibus M221U
BredaMenarinibus M221U
Rocar 112 UDM
Rocar 112 UDM
Bývalá električková vozovňa počas rekonštrukcie na múzeum dopravy
Súprava Wegmann GT4 pri parku
Hansa GT4b na trati v strede ulice
Hansa GT4b z Brém
Električka Wegmann GT4 prerobená na vyhliadkové jazdy mestom
Trolejbus Volvo / R+J / BBC-Sécheron B10M-55 v prestupnom termináli
Volvo / R+J / BBC-Sécheron B10M-55 pôvodom zo švajčiarskeho mesta Biel/Bienne
Rekonštrukcia električkovej trate financovaná z eurofondov je prvou od rušenia električkových tratí v 1990-tych a 2000-ich rokoch
Rekonštrukcia električkovej trate financovaná z eurofondov zastaví úpadok električkovej dopravy v meste
Rekonštrukcia električkovej trate, počas ktorej bola zastavená celá električková doprava v meste
KT4D #9103 od roku 1998 jazdí v Brăile ako jedna z 20 rovnakých električiek prevzatých z Berlína
Električka ČKD Tatra KT4D bola vyrobená v roku 1978 a do roku 1998 jazdila v Berlíne pod číslom 167623
Zastávkový označník s linkami jazdiacimi v rôznych intervaloch
Električka SGP E1 pôvodom z Viedne s chemickou reklamou
Električka Werkspoor / Duewag GT8 bola vyrobená na konci 1960-tych rokov ako typ GT6 pre Rotterdam
Čiastočne zlikvidované trakčné vedenie trolejbusov po skončení prevádzky v roku 1999
Skutočnosť, že v rokoch 1984 - 2008 v meste jazdili električky a v rokoch 1959 - 2010 aj trolejbusy pripomínajú už len hrubé stožiare, ktoré kedysi niesli trolejové vedenie
Irisbus Citelis 18M s reklamou na kasíno
Škoda 26 Tr Solaris v trolejbusovej sieti sprevádzkovanej v roku 1986
Minibus Iveco Daily s reklamou
LAZ E183 z roku 2009
Trolejbusy jazdili aj popod rímsky amfiteáter
Isuzu Novo Citi v rámci autobusovej dopravy, ktorá nahradila trolejbusy
Nevyužívané trolejové vedenie po zastavení prevádzky v roku 2012
Trolejbusom v Plovdive už odzvonilo
Mercedes-Benz O 405 N z druhej ruky
Minibus Isuzu Novo Citi na mestskej linke
Rekonštrukcia cesty nezastavila trolejbusy - boli presmerované do protismeru
Rekonštrukcia cesty nezastavila trolejbusy - boli presmerované do protismeru
Križovatka tratí s rozchodmi 1009 mm a 1435 mm
Trolejbusy v meste Kazanlak jazdili v rokoch 1987 - 1999, trolejové vedenie však existovalo aj v roku 2015
Trolejbusy v meste Kazanlak jazdili v rokoch 1987 - 1999, trolejové vedenie však existovalo aj v roku 2015
Trolejbus Iveco 2470 Socimi v trolejbusovej sieti otvorenej v roku 1988
Ikarus/Astra 415.80T
Ikarus/Astra 415.80T vchádza do protismerného buspruhu
Irisbus/Astra Citelis 12T
Jednosmerná ulica s obojsmernou premávkou MHD v buspruhoch
Reťazovkové trolejbusové trolejové vedenie
Súprava Rathgeber P3.16 + p3.17 z Nemecka
Rathgeber P3.16
Mercedes-Benz O530 Citaro v nekonečnej rannej zápche bez preferencie MHD
Československých električiek T4R bolo do Bukurešti dodaných 131 kusov v rokoch 1973 - 1975
Električka URAC V3A-93 bola modernizovaná v roku 1993
Súprava električiek Rathgeber M pôvodom z Mníchova navštívila nočné ulice Bukurešti
Viac ako 20 rokov zrušená trolejbusová trať a jej kríženie s funkčnou električkovou traťou
Hansa GT4c pred pravoslávnou katedrálou
Hansa GT4c (ex Brémy)
Odstavené trolejbusy z druhej ruky Vetter 16SO #92 (ex Esslingen), Gräf & Stift GE105/54/57A #23 (ex Kapfenberg) a Berliet ER100 #104 (ex Lyon) vo vozovni slúžiacej ako múzeum s prístupom na požiadanie v pracovných dňoch
Opustená vozovňa s vyradenými električkami Wegmann GT4 a Rathgeber P3.17
Vjazd do jednokoľajného úseku je riadený signalizáciou a je v ňom obmedzená rýchlosť na 5 km/h
Zadný vjazd do električkovej vozovne stráži pes
Vlečný vozeň Hansa GB4c (ex Brémy)
DWM GT6 (ex Karlsruhe)
Zatiaľ čo električka Timiș 2 je jedným z posledných existujúcich tohto rumunského typu a bola vyrobená v roku 1990, dopravný podnik RATT dal v prevádzke radšej prednosť aj o 30 rokov starším vozidlám z druhej ruky z Nemecka
DWM GT6 (ex Karlsruhe) s poklesnutou prednou časťou
Brúsič Schörling SS2 v spoločnosti trolejovej veže
T4D+B4D (ex Halle) pred radnicou
Duewag GT6 (ex Innsbruck ex Bielefeld) stále propaguje vodný svet pri Innsbrucku
Duewag GT6 (ex Bochum) sa míňa s električkou T4D (ex Halle)
Duewag GT6ZR (ex Würzburg ex Hagen) v historickom centre
Duewag GT8 (ex Essen) vchádza na mestský bulvár
Stretnutie liniek 1R a 1N na konečnej Pod CFR
Renault PR100 #98
Astra Irisbus Citelis 12 #184 z roku 2011
KT4D #41 vychádza z obratiska
Isuzu MD 22 #3010 z roku 1998
BMC Probus 215 SCB #662 z roku 2006
MAZ 103 #618 z roku 2004
MAN SG 313 Lions Classic z roku 2006
Volvo / R+J / BBC-Sécheron B10M-55 #69 pri stanici
Trolejbus Volvo / R+J / BBC-Sécheron B10M-55 #69
Škoda 24 Tr #3037
Škoda 24 Tr #3037, jeden z 50 trolejbusov
Conecto C blízko stanice
Škoda 24Tr #3004
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie