imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Na nástupište niekedy miesto nezostalo
Autobus z MHD požičaný na regionálnej linke
Cestovný poriadok regionálnej linky
Cestovný poriadok liniek z Bellagia
Turistický vláčik od Dotto Trains
Prístav v mestečku Bellagio
Lodná doprava na jazere Como
Cesta medzi mestami Como a Bellagio je taká úzka, že si tu autobusy dávajú high five
Linka 1, 3, 15, 16, V1, Rue de Bellevue, zastávka Bellevue
#EB-407-BL, linka 1, Rue de Bellevue
Remíza bola postavená v rokoch 1902 - 1905 a pre električky fungovala až do roku 1996
Bývalá remíza Tollensstraat dnes slúži ako kultúrno-gastronomicko-hotelové centrum
Konečná jedinej zostávajúcej prímestskej trolejbusovej linky, a to priamo pod sopkou Vezuv
Náhradná doprava za električky
Označník električkových liniek 2 a 19 (v danom čase obe nahradené autobusmi)
Na Märlitram je upravená električka vyrobená v roku 1913 firmami Schweizerischen Waggonfabrik Schlieren a Maschinenfabrik Oerlikon
Vianočná električka sa v nemecky hovoriacej časti Švajčiarska nazýva Märlitram
Odstavné koľaje za výstupišťom/nástupišťom a Z-priechod pre chodcov
Typická melbournská električková konečná: po hodinovej trase linky vozidlo končí na jednokoľajnom spoločnom výstupišti a nástupišti a po niekoľkých minútach odchádza opačným smerom
#531, linka E3, Belles Artes
Škoda 21Tr #3039 vychádza zo zastávky Bellova
Označník s cestovnými poriadkami, mapou zón a okolia zastávky
Na GoldenPassLine sa dá vrátiť o sto rokov dozadu v historizujúcich vozňoch GoldenPass Classic
Spodná stanica visutej lanovej dráhy Les Houches - Bellevue
Spodná stanica visutej lanovej dráhy Les Houches - Bellevue
Kabína visutej lanovej dráhy Les Houches - Bellevue v hornej stanici
Železnica s rozchodom 1000 mm bola postupne otváraná v rokoch 1907 (iné zdroje hovoria 1908) - 1913
V rokoch 1907 - 1955 železnica fungovala s parnou prevádzkou, od začiatku plánovanou ako dočasnou
Počas zimnej sezóny sa jazdí len po stanicu Bellevue
#8702, W 2568 LO, linka 48A, Bellariastraße
Karosa B 941
Špeciálna koľajová konštrukcia umožňuje znížiť hlučnosť a opotrebenie trate
Špeciálna koľajová konštrukcia umožňuje znížiť hlučnosť a opotrebenie trate
Oznam pre cestujúcich o neobsluhovaní zastávky počas konania podujatia Züri Fäscht
Výhybková srdcovka s vymeniteľnou vložkou
Oznam pre cestujúcich o neobsluhovaní zastávky počas konania podujatia Züri Fäscht
Mercedes-Benz Citaro C2 G #8744
Irisbus Agora Moovy LS - predchodca Citelisu Line
Električka na pneumatikách prechádza historickým centom Padovy
BredaMenarinibus Avancity+ S CNG v pozadí s Bazilikou sv. Antona
Autodromo Busotto New SL.26 v pozadí s Bazilikou sv. Antona
Informačná tabuľa mesta so stručnými informáciami o rekonštrukcii okolia terminálu Bellevue
Oznam o zmene na linkách 912 a 916 v súvislosti s rekonštrukciou terminálu Bellevue
Informačná tabuľa s oznamom o zmene stanovíšť nočných liniek počas rekonštrukcie terminálu Bellevue
Plne automatizovaná nadzemka jazdiaca medzi hotelmi Monte Carlo a Bellagio začala prevádzku v roku 2009
Dočasný zastávkový označník zaťažený koľajnicami
Van Hool newA300 smeruje popri budove Európskeho hospodárskeho a sociálneho výboru k NATO
Vyvýšený vyhradený jazdný pruh pre autobusy a taxíky umiestnený uprostred ulice
Van Hool newA300 v autobusovom pruhu idúcom cez križovatku
Mercedes-Benz O 530G Citaro na vyvýšenom vyhradenom jazdnom pruhu pre autobusy a taxíky uprostred ulice
Prestupná zastávka Bellevue s viacerými nástupišťami
Setra S 315 NF na linke 311 Locarno - Bellinzona
Pohľad z jedného z troch hradov v Bellinzone na autobusové depo
Železničná stanica v Bellinzone s prímestskými vlakmi zabezpečujúcimi dopravu na linkách S
Železničná stanica v Bellinzone s prímestskými vlakmi zabezpečujúcimi dopravu na linkách S
Malý 9 metrový autobus, ktorý svojim výzorom pripomína starý Trolley
Nové električky Cobra používajú kombinované označovanie - farebné fixné číslo linky a na elektronickom paneli cieľ
Cobra - nízkopodlažná električka na 1000-mm rozchode
Prestupný uzol Bellevue bez väčších bariér
Vybavenie zastávky
Tí, čo bývajú na ostrove Ile d'Arz, sa tiež musia nejako dostať domov
"Trolley" premávajúca v intraviláne Newportu
Z Beller Imre út viedla trasa linky 65 do Szent korona útja
Ťažko uveriť, že tadeto jazdili električky
Ťažko uveriť, že tadeto jazdili električky
Beller Imre út - aj tu kedysi jazdili električky
Pôvodná trasa linky 65 spájala električky v Rákospalote s ostatnou sieťou v oblasti Pestújhely
Pôvodná trasa linky 65 spájala električky v Rákospalote s ostatnou sieťou v oblasti Pestújhely
Týmto miestom viedla trasa linky 10 a v minulosti aj ďalších liniek
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie