imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Janov má s trolejbusmi veľké plány, na začiatku roka 2024 objednal 112 vozidiel Trollino 18 s batériami a priebežným dobíjaním
V súvislosti s výmenou autobusov za trolejbusy došlo k prečíslovaniu linky 119 na 59, o čom sa cestujúci dozvedeli aj na viacerých miestach v rámci letiskového terminálu, napríklad ešte pred vyzdvihnutím batožiny
Vzhľadom na umiestnenie nástupíšť pre letiskovú linku 119 pre oba smery v rámci jedného dlhého nástupného priestoru, spoje končiace na letisku sú špeciálne označené
Linka na letisko 119 skončila aj s autobusmi Streetway
110-kilometrová sieť tram-trainu
Zastávkový označník konečnej linky 111 pred známou bazilikou na Tibidabe
Autobus #ZV-117CJ nahradil #ZV-119CJ po požiari od 4/2023
Záverečný úsek Uemachi Line je zatrávnený, na fotografii #1101 z roku 2020, toho času najnovšia električka
Lanovka dosahuje maximálne stúpanie 110 %, čo zodpovedá uhlu 47,7°
Lanovka v roku 2022 premávala len cez víkendy
Autobus #ZV-119CJ pred zaradením do MHD v Žiari nad Hronom už jazdil v Banskej Bystrici i vo Zvolene
Stadler Flirt a Stadler Kiss na Nyugati pályaudvar
Vozeň SWS ET 23.111 z roku 1954 už ako pracovný vozeň
#1110 smeruje na konečnú Colombo - Porto
Električka Ansaldobreda Sirio #1119 v celej svojej dĺžke
Električka Ansaldobreda Sirio #1110 na zastávke Vespucci - Garibaldi
Ansaldobreda Sirio #1106 na konečnej Poggioreale
Ansaldobreda Sirio #1121
Električka Ansaldobreda Sirio ako zácvik vodičov
Mercedes-Benz Citaro C2 #1101 ako náhradná autobusova doprava za linku metra U2
Irisbus Citelis #ZV-119CJ smeruje do priemyselnej zóny
Súprava Varií #1120+#1596 opúšťa zastávku Antonínská
Súprava Varií #1117+#1605 tradične na linke 1
Modernizovaný interiér jednotky ETR 110
Jednotka Sofer ETR 110 z roku 1988 pod hlavnou železničnou stanicou
Citaro (ex VBL Luzern #723) od roku 2021 zabezpečuje dopravu na rímskej linke 118 spájajúcej niektoré pamätihodnosti
Elektrobusy Tecnobus Gulliver U520 na linke 119 premávajúcej v centre mesta
MAN Lion's City II 18 #119 v hustom snežení
Súprava CAF / Cenemesa radu 1000 (M-1121 + R-1122 z roku 1965) a vedľa nej stojaca súprava C.A.F. Salamanca (M-65 + R-65 z roku 1946)
Pozemná lanovka je dlhá 1198 metrov s výškovým rozdielom 342 metrov
Súprava #127+118 mieri do podzemnej časti
Súprava #127+118
#503, linka 50, Pöstlingbergbahn, Samhaberstr.
Linka 112 spája pražskú ZOO s Nádražím Holešovice
SOR NB 18 City #6876 na linke 112 smeruje k Pražskej ZOO
#913.114+813.114 práve dorazila ako Os 8723 zo Spišskej Novej Vsi
Prechod z #813.114 do #913.114
Pohľad do interiéru #813.114 pred odchodom z Levoče ako Os 8723
6MT vo výhybni Proseč nad Nisou, pošta
Os 7880 na čele s „ozdobeným“ rušňom #163.114 prichádza na spišsko-vlašskú stanicu
Duewag N8C-NF (ex Dortmund #116)
KT4DtM #113 v prestupnom uzle Głębokie
Dvojriadková zastávková tabuľa na zastávke, kde premáva len linka 111
SOR C 9.5 #HE-112BM míňa zastávku Reštaurácia Verchovina
SOR C 9.5 #HE-112BM a #HE-686CH sa míňajú pri zastávke Reštaurácia Verchovina
Solaris Urbino 12 III #1187 patriaci spoločnosti Luděk Špacír, ktorá zaisťuje subdodávky dopravcom v PID
Trať má dĺžku 1195 m a prekonáva prevýšenie 428 metrov s maximálnym sklonom 270 ‰
MAN Lion's City #1154 prišiel na občasnú konečnú linky 77A
Záložný autobus MHD Dolný Kubín #RK-111AY na City Buse počas výpadku Firstu #RK-392BO
Iveco Crossway LE 10.8M dodaný v roku 2018 nahradil na turnuse linky č.2 prímestský SOR #RK-111AY
Električky typu Z3 vyrobila austrálska firma Comeng v rokoch 1979 - 1983 v počte 115 ks, pričom 111 z nich slúžilo aj v roku 2020
Renault PR 100.2 Mk2 / Ansair je jedným zo 113 autobusov tohto typu, ktoré Canberra zakúpila v rokoch 1990 - 1993
#117, Siebenhirten
#110, Siebenhirten
Iveco Daily #1122 ako Radiobus
#180, linka 10, vul. Soborna, zastávka Centraľnyj rynok
Križovanie vlakov v stanici Bronte
Motorová jednotka radu RALn 64
Trať Ferrovia Circumetnea (FCE)
#1101+1497
Vlak OLŽ prechádza záverečným panoramatickým úsekom neďaleko osady Demänová
Vlak OLŽ prechádza záverečným panoramatickým úsekom neďaleko osady Demänová
Súprava jednotiek na čele s Valmet M100 #110 prichádza na stanicu Aalto-yliopisto
Súprava jednotiek Valmet M100 #182+119 zastavila na stanici Kalasatama
Súprava jednotiek Valmet M100 #182+119 prichádza zo západu na stanicu Kalasatama
Nálepky na krytoch dverného mechanizmu električky Valmet Nr I / MLNRV1 #115 upozorňujú na potrebu kúpiť si lístok vopred
Pohľad do interiéru električky Valmet Nr I / MLNRV1 #115
Pohľad do kabíny vodiča Valmet Nr I / MLNRV1 #115
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 po obrate v obratisku Kuusitie prichádza na nástupnú zastávku linky 3
Lahti Scala #1112 prichádza k zastávke Paciuksenkaari
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 a ortodoxná katedrála Uspenskin katedraali
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 sa presúva z centra k prístavu Katajanokka ako linka 5
Valmet Nr I / MLNRV1 #119 prichádza na zastávku Senaatintori
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 križuje cestu na čo upozorňuje aj svetelná signalizácia
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 vo farbách lodného dopravcu Tallink odchádza z prístavu Katajanokka k hlavnej železničnej stanici ako linka 5
Valmet Nr I / MLNRV1 #117 reklamou na dopravcu prevádzkujúceho trajekty čaká na konečnej zastávke pri prístave Katajanokka odkiaľ premáva konkurenčný dopravca
Dvojica električiek Valmet Nr II / MLNRV2 #77 a #111 sa míňa v križovatke ulíc Kaivokatu, Mannerheimintie a Simonkatu
Valmet Nr II / MLNRV2 #111 zastavil na zastávke Lasipalatsi (v preklade sklenený palác)
V Bruseli autobusy náhradnej dopravy nesú rovnaké označenie ako nahradené električkové linky
Citybus 12M #3465 na linke 118
BN 11G
Interiér električky BN 11G z roku 1990
BN 11G
BN 11G
BN 11G
Namiesto tram-trainu sa Braunschweig rozhodol zlepšiť napojenia existujúcich úzkorozchodných električiek (s atypickým rozchodom 1100 mm) na železničné trate
Solarisy Tramino s dĺžkou takmer 36 metrov na rozchode 1100 mm
Časť tratí bola v Braunschweigu do roku 2010 pripravená pre tram-trainový projekt RegioStadtBahn s trojkoľajnicovými traťovými koľajami s rozchodmi 1100 mm a 1435 mm
913 115-2 krátko po príchode do Dudiniec
Letná prietrž mračien zasiahla aj Karosu B941E.1964 #6342 na linke 118
Iveco Crossway LINE 12M #1119 dopravcu Martin Uher
MAN Lion's City G #1175 na linke 318
Solaris Urbino 18 III #1167 dopravcu Martin Uher
Mercedes-Benz Citaro O 530 MÜ #1196 spoločnosti Majaagency, ktorý vypomáha Arrive na linke 338
Solaris Urbino 18/III #175 a Solaris Urbino 12/IV CNG #113 vystavené vo vozovni
Na linku 11A sú vypravované najkapacitnejšie autobusy, ktoré Wiener Linien má
#1107 s unikátnym zlatým polepom
MAN Lion´s City #1135 prechádza vedľa cintorína v Hietzingu
MAN Lion´s City A21 #1138 v hustom daždi uháňa po Elisabethallee
Siemens ULF A #110 na linke 10
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie