imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Konečná električkovej linky T5
Časť električkových tratí vedie užšími ulicami Atén
Rázcestie
Historická električka na konečnej Tünel
Historická električka linky T5
Električka TransLohr jazdí tesne nad úrovňou terénu
Konečná linky T5 je v dotyku s linkou T1
Interiér električky TransLohr
Systém TransLohr nepoužíva železničné kolesá, ale pneumatiky
Električky systému TransLohr jazdia na pneumatikách a koľajnicu používajú iba na vedenie v stanovenej dráhe
Koľajová spojka na poslednej zastávke v širšom okolí Paríža - ďalej linka T5 pokračuje do regiónu
Systém TransLohr nepoužíva železničné kolesá, ale pneumatiky
Na rozdiel od liniek T1 a T3, ktoré jazdia zväčša po koľajovom zvršku zakrytom trávou alebo dlažbou a na rozdiel od liniek T2 a T4, ktoré majú zväčša otvorený koľajový zvršok, linka T5 potrebuje pre svoje pneumatiky betónový povrch
Električka TransLohr prechádza na opačnú koľaj pred konečnou zastávkou
Výhybka na vodiacej koľajnici systému TransLohr
Výhybka na vodiacej koľajnici systému TransLohr
Spustenie električky systému TransLohr sa nezaobišlo bez detských chorôb - v októbri a novembri bolo množstvo vozidiel odstavených, čo znamenalo tlačenicu na jednotlivých spojoch
Najnovším prírastkom parížskej električkovej dopravy bola k októbru 2013 linka T5 sprevádzkovaná v júli 2013 - električka tu jazdí na pneumatikách
Alstom Citadis 302 #15 v podpovrchovej časti siete
Električky Alstom Citadis 302 #09 a 15 pri veži Torre Agbar
Alstom Citadis 302 #15 na zastávke Glòries pri impozantnej veži Torre Agbar
Vodič električky Alstom Citadis 302 #15 prechádza cez vozeň do druhého riadiaceho stanovšťa, aby sa otočil do opačného smeru
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie