imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#02, linka T4, Carrer de Wellington
#05, linka T4, Avinguda Meridiana
#02, linka T4, Ciutadella, zatávka Vila Olímpica
#02, linka T4, Ciutadella, zatávka Vila Olímpica
Interiér električky AnsaldoBreda Sirio
Interiér električky AnsaldoBreda Sirio
Električka AnsaldoBreda Sirio na konečnej SEF pri Štadióne mieru a priateľstva
Rozostavaná električková trať do centra prístavného mesta Pireas bez známok pokračovania výstavby
Električka AnsaldoBreda Sirio na zastávke s ľavostranným nástupišťom
Električka AnsaldoBreda Sirio na hlavovej konečnej v centre Atén
Rázcestie
Alstom Citadis 302
Alstom Citadis 302
Súprava električiek RTE #407 odchádza zo zastávky Topkapi
Detail čela tureckej električky RTE
Turecká električka RTE #407 na konečnej Topkapi
Súprava Hyundai Rotem odchádza z konečnej Topkapi
Súprava Hyundai Rotem na konečnej Topkapi
Súprava električiek Düwag prichádza do zastávky Fetih Kapı
Električky Siemens Avanto na prestupnej stanici na regionálnu železnicu a autobusy
Ukončenie trate T4
Siemens Avanto na konečnej
Obe konečné stanice linky T4 sú priamo na železničných staniciach
Vstup do električky Siemens Avanto s výsuvným schodíkom
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Okrem "električkových" priecestí sa u tram-trainu T4 využili aj nízke električkové nástupištia
Jednou z výhod zavedenia tram-trainu oproti dovtedajšej železnici bolo skrátenie intervalu z 15 na 6 minút v špičke
Linka T4 začala premávku v roku 2006 s vozidlami Siemens Avanto, ktoré boli aj v roku 2013 jediným typom na danej linke
Informačný systém v električke Siemens Avanto
Výsuvný schodík električky Siemens Avanto
Informačný systém v električke Siemens Avanto
Pôvodnú železnicu pripomínajú staničné objekty, ktoré sa však s výnimkou jedného nepoužívajú
Jedným z rozdielov medzi železnicou a tram-trainom je na trati T4 používanie zabezpečenia úrovňových priecestí podobne ako u električiek
Trať T4 je vlastne regionálna elektrická železnica, ktorú od zániku zachránila konverzia na systém tram-train
Zastávkový prístrešok na linke T4
Čiastočne pokazená informačná tabuľa
Na rozdiel od iných električkových liniek sa cestovné lístky na linke T4 označujú na zastávkach, podobne ako vo vlakoch
Linka T4 jazdí cez obce a mestečká regiónu
Tram-trainy na linke T4
Prestup na hrane z vlaku do električky
Zelená električka má v Barcelone zelenú
Konečná linky T4 Ciutadella
Alstom Citadis 302 vchádza na konečnú linky T4
Električky Alstom Citadis 302 #09 a 15 pri veži Torre Agbar
Alstom Citadis 302 #10 na linke T4
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie