imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Alstom Citadis 402 #327 obracia
Výstupná zastávka Porte de Vincennes
Schéma linky T3a
Detailnejší pohľad na čelo električky Alstom Citadis 402
Interiér električky Alstom Citadis 402
Interiér 43,7 metra dlhej električky Alstom Citadis 402
Citadis #327 pri Porte de Charenton
Zastávka električky a metra Porte de Charenton
#322 na drevom obloženej trati
Električková trať za zastávkou Porte d'Italie
Vyznačený smer jazdy a najbližšie odchody na zastávke Porte d'Italie
Zatrávnená električková trať za zastávkou Porte d'Italie
Alstom Citadis 402 #317 na zastávka Porte d'Italie
Prestup medzi linkami T3a (vľavo) a T3b (v strede v pozadí) je možný použitím podchodu
Konečná linky T3a pod železničným mostom
Krátky prestup medzi električkou a metrom
Medzi zaujímavosti parížskej električkovej dopravy patrí nekompatibilita vozidiel na jednotlivých linkách
Jediná zastávka linky T3a, kde je možné z vozidla vystupovať na obidve strany - v záujme zabezpečenia prestupu na hrane z autobusov a bezbariérového prístupu do metra
Súčasťou každej zastávky je aj elektronická tabuľa zobrazujúca najbližšie odchody
Linka T3a má na všetkých križovatkách absolútnu preferenciu
Všetky zastávky linky T3a majú dostatočný priestor pre cestujúcich a sú zároveň vybavené kapacitným prístreškom aj sedadlami
Linka T3 je v prevádzke od roku 2006, odvtedy bola postupne predlžovaná
Linky T3a a T3b v roku 2013 obsluhovali výlučne električky Alstom Citadis 402
Ukončenie trate linky T3a
Záložné vozidlo Alstom Citadis 402 na linke T3a
Na linke T3a sú zatrávnené všetky úseky okrem priecestí a zastávok, v okolí trate vyrastajú aj nové budovy
Konečná linky T3a Pont du Garigliano
Linka T3a vznikla v závere roku 2012 rozdelením linky T3 na dve časti T3a a T3b v záujme zabezpečenia väčšej spoľahlivosti
Alstom Citadis 402 vchádza do zastávky Porte de Vanves
#315, linka T3a, Boulevard Masséna, zastávka Porte d'Ivry
#315, linka T3a, Boulevard Masséna, zastávka Porte d'Ivry
Konečná zastávka Porte d'Ivry
Konečná zastávka Porte d'Ivry na Boulevard Masséna
Odbočka z trate linky T3a na manipulačnú spojku do vozovne
Manipulačná spojka do vozovne
#321, linka T3a, Boulevards des Maréchaux, zastávka Balard
#321, linka T3a, Boulevard du Général Martial Valin, zastávka Pont du Garigliano
Linka T3a, Boulevard du Général Martial Valin, obratisko Pont du Garigliano
#321, linka T3a, Boulevard Lefebvre
#321, linka T3a, Boulevard Lefebvre
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie