imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Tram-train v priestore hlavnej stanice využíva pôvodnú železničnú trať
Na dlhšej linke L1 sú nasadené vozidlá Stadler Tango, ktoré dosahujú rýchlosť 100 km/h
Zastávka ako pre Sládkoviča
Alstom Citadis 302 #30
Alstom Citadis 302 #35 odchádza zo zastávky pri Damašskej bráne
#32, linka L1, Central Station
#35, linka L1, Central Station
#28, linka L1, Jaffa St
Výzdoba stanice metra Toledo z roku 2012
Výzdoba stanice metra Toledo
Modrá chodba v stanici metra Toledo
Interiér vozňa metra typu M1
Dizajnový eskalátor v stanici metra Vanvitelli
Metro využíva pôvodný železničný tunel trate Bilbao - Las Arenas
Linka 1 metra využíva časti bývalej železničnej trate do mestečka Plentzia
Ostrovné nástupište na stanici metra Aiboa
Ostrovné nástupište na stanici metra Aiboa
Konečná metra ďaleko za Bilbaom v Plentzii
Bariéry usmerňujúce cestujúcich do jednotlivých dverí električky na Centrálnej stanici
Časť trasy linky L1 spájajúca dve bývalé nákladné železnice prechádza budovami a/alebo pod povrchom
Konečná električiek v blízkosti stanice prímestskej železnice
Konečná linky L1 Dulwich Hill
Linka L1 v tejto časti používa novovybudovanú trať prechádzajúcu centrom
Jediné miesto, kde sa dá prechádzať medzi traťami liniek L1 a L2/L3
#1936, 1936-ST, 2117, linka L1, L38, Hay St
CAF Urbos 3 pri začiatku takmer 13 km dlhej električkovej linky L1
33-metrové električky CAF Urbos 3 sú prevádzkované samostatne
Rampa ku konečnej na Centrálnej stanici
Električková linka L1 v roku 1997 znovu oživila bývalé električkové obratisko na poschodí Centrálnej stanice
Električková linka L1 (oficiálne "ľahká železnica") vznikla v prevažnej miere na miestach bývalých železničných tratí
Označenie vstupu do metra v centre Santiaga
MAN v centre Andorry pred kostolom sv. Štefana
Autobus s celovozidlou reklamou v oficiálnom jazyku Andorry - katalánčine
Rázcestie
Zastávkový označník je vyrobený z reflexnej fólie nalepenej na plechu a obsahuje aj identifikátor zastávky
Zobrazenie trás liniek na zastávke
Autobusový zastávkový označník systému MetroBus
Električková trať na HaTsanhanim Street aj s podmáčanou traťou
Električkové súpravy na križovatke Yafo a HaTsanhanim Street neďaleko Starého mesta a radnice
Električka vychádza kopec popri hradobných múroch Starého mesta na HaTsanhanim Street
Električková trať na HaTsanhanim Street na kraji Starého mesta v Jeruzaleme
Jednorazový neprestupný cestovný lístok na električku v Jeruzaleme. Cena lístka je 6,90 NIS. Vpravo potvrdenka z automatu
Aj vo večerných hodinách chodí električka v prijateľných intervaloch
Električky na konečnej stanici Mount Herzl
Konečná električiek na Herzlovej hore
Interiér vozidla
Súčasťou každej zastávky je okrem informačného displeju aj bezpečnostná kamera, všeobecné prepravné podmienky a automat na lístky
Električky premávajú v Jeruzaleme od roku 2011, charakteristické je pre nich neustále vyzváňanie
Električková súprava Alstom Citadis #21 zchádza zo Strunného mosta, ktorý bol súčasťou výstavby električkovej trate
Alstom Citadis #13 vchádza na zastávku Central station
Súprava Alstom Citadis vchádza na Strunný most (Chords Bridge / Bridge of Strings / Gesher HaMeitarim), ktorý bol súčasťou výstavby električkovej trate
Súprava Alstom Citadis #43 prichádza na zastávku Central station
Zastávka Central station pri centrálnej autobusovej stanici
Označenie stanice Urquinaona spolu s neoficiálnou prídavnou nálepkou
Nová súprava metra radu 6000 výrobcu CAF
Nepriechodná súprava metra série CAF 4000
Súprava metra radu 4000 na stanici Universitat
Schéma zastávok linky je obohatená o LED diódy signalizujúce, cez ktoré zastávky vlak už prešiel
Najnovší typ súpravy metra (rad 6000) je priechodný v celej dĺžke
Jedna z najnovších súprav metra radu 6000
Interiér staníc je strohý, avšak po informačnej a funkčnej stránke výborný
Nakoľko má linka L1 rozchod 1668 mm (oproti 1435 mm a 1000 mm v ostatnej sieti), jej vozne sú z radu 4000 mierne odlišného od radu 2000
Stanica Plaça de Catalunya sa odlišuje od ostatných predelením koľají oblúkmi
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie