imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Ulica s mostom v centre mesta vyhradená pre MHD
Súpravy na konečnej Slivenec
Dve súpravy T3 v zastávke Náměstí Olgy Scheinpflugové
Zastávka električiek pred centrálnou železničnou stanicou
Prístupy do dvorov sú riešené ťažko badateľnými priecestiami, kde je inak orientovaná dlažba a obrubníky na okrajoch trate sú znížené
Uličný priestor bol modernizovaný pozdĺž celej 15-km dlhej trate
V týchto miestach sa pred výstavbou električkovej trate nachádzala 4-pruhová cesta a parkovisko, z cesty zostali 2 pruhy a namiesto parkoviska je tu vydláždený priestor
#15, linka L, Østre Stationsvej, Odense Banegård
Je až neuveriteľné, že v týchto miestach pôvodne viedla 6-pruhová cesta a za ňou sa nachádzalo veľké parkovisko
Zastávkam dominujú vysoké kríže, ktoré slúžia aj na osvetlenie
K električkám navádza stĺp s veľkým písmenom O
Konečná električiek Hjallese Station
Moderné električky v Odense boli prvýkrát oficiálne navrhnuté v roku 2008, prvá etapa bola otvorená v roku 2022 v dĺžke 14,5 km
Električka bola privedená do tesnej blízkosti železničného nástupišťa
Električky majú v Odense dĺžku 29 metrov, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V
Električky už v Odense premávali, a to v rokoch 1911 - 1952, nová električka je prezentovaná ako ľahká železnica
V podjazde v univerzitnom campuse je umiestnený pomerne neprehľadný priechod pre chodcov riadený svetelnou signalizáciou a rýchlosť električiek je tu znížená na 15 km/h
Teleso trate je od ostatnej zelene oddelené obrubníkom
Jednou z dopravne upokojených zón, ktorými električka prehchádza, je univerzitný kampus
Celkovo bolo pre 1. etapu električkovej dopravy v Odense zakúpených 16 električiek Variobahn
Dvojkoľajná úvraťová konečná Tarup Center
Moderná električková doprava v Odense funguje od mája 2022
#15, 16, linka L, Torvegade
Električka prechádza stredom novej nemocnice
Vnútorný informačný systém v jednotke Z 50000 pozostávajúci zo štyroch LCD obrazoviek
ČKD Tatra T3R.P #5523 na cvičnej jazde prechádza okolo Kinomatu
#622, linka L, Hrnčířská ulice
Cvičná električka neďaleko zastávky Palmovka
#1707, linka L, Nádražní ul.
#5516, linka L, Praha
#82, linka L, Sněmovní ul.
Škoda 21 Tr #491 krátko pred vyradením poslúžila aj ako autoškola
Konstal 105Na #2444 ako autoškola
25 Tr #520 ako autoškola
Zacvičovanie nových vodičov na Škode 27 Tr #3806
Breda LRV po výjazde z podzemia na stanicu West Portal
Breda LRV pred vstupom do tunela pod kopcami Twin Peaks sprevádzkovaného v roku 1918, ktorý od začiatku slúži pre električky
Vysoké nástupište pre menej mobilných cestujúcich
Breda LRV na konečnej pri zoo
Breda LRV prichádza od Pacifiku
„Tétrojky“ vo vozovni
Cvičná jazda pred kostolom sv. Mórica
Súprava električiek T3 na cvičnej jazde
Pragoimex VarioLF+/o #103+104 na konečnej Nová Ulice
Pragoimex VarioLF+/o #103+104 trošku vytŕča zo zastávky
Pragoimex VarioLF+/o #103+104 prichádza na konečnú Nová Ulice rekonštruovanej v roku 2012
Súprava T3 na cvičnej jazde
#168+169 na cvičnej jazde
Súprava električiek T3 na cvičnej jazde
Pragoimex VarioLF+/o #103+104 na odstavnej koľaji
Pohľad na predné čelo
Stretnutie dvoch súprav Pragoimex VarioLF+/o pri obratisku Fibichova
Pragoimex VarioLF+/o #103+104 na odstavnej koľaji
Ľavý bok Pragoimex VarioLF+/o #103
Porovnanie električiek Pragoimex VarioLFR.E #236 z roku 2011 a Pragoimex VarioLF+/o #104 z roku 2013
Stretnutie nízkopodlažných električiek
Tá električka ide dopredu alebo cúva?
Súprava električiek Pragoimex VarioLF+/o #103+104 na cvičných jazdách
Súprava Pragoimex VarioLF+/o #103+104 na cvičnej jazde
Súprava T3 #168+169 ako cvičná jazda
ACMV Be4/6 #826 ako „električkoškola“
ACMV Be4/6 #826 ako „električkoškola“
#9242, linka L, Ul. Generála Šišky, obratisko Levského
#9242, linka L, Ul. Generála Šišky, obratisko Levského
#9242, linka L, Ulice Generála Šišky
#5525, linka L, Ulice Generála Šišky
#5525, linka L, Ulice Generála Šišky
#5506, linka L, Rašínovo nábřeží
#5506, linka L, Rašínovo nábřeží, zastávka Palackého náměstí
#9093, linka L, Rašínovo nábřeží, zastávka Palackého náměstí
#9093 na cvičnej jazde
#5525, linka L, Rašínovo nábřeží, zastávka Palackého náměstí
Nízkopodlažná kačica ako električkoškola
Cvičná súprava T3 #5511+5509
Cvičná súprava T3 #5511+5509
Breda #1546 v podzemí
T3 #8241 v nástupnej zastávke na Sídlisku Barrandov
T3 #8241 počas cvičných jázd čaká na voľno zo zastávky Poliklinika Barrandov
T3 #8241 na rozostavanej zastávke Poliklinika Barrandov
Zadná časť cvičnej električky #5506
Beoeing Vertol #1319 na konečnej linky L
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie