imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Zastávka električiek pred železničnou stanicou
Električková trať v Sassari je jednokoľajná s výhybňami napriek tomu, že bola otvorená v roku 2006
Električka na konečnej v centre mesta, ktorá bola otvorená ako prvá časť električkovej siete v roku 2006
Stretnutie vlaku a električky na železničnej trati
Električka prichádza po jedinej železničnej koľaji určenej aj pre električky
Škoda 06T sa počas búrky presúva na nástupište linky 1 po koľaji, ktorá by mala slúžiť pre linku 2, ktorá však v čase fotografovania nepremávala
Jediným novým úsekom električkovej siete, teda takým, ktorý nebol konvertovaný zo železnice, je 2 km dlhý úsek od terminálu San Gottardo k poliklinike (stav v roku 2024)
Prestupný uzol medzi električkami a vlakmi sa nachádza za Cagliari, v mestečku Monserrato
Proterra ZX5 40’ a Nova Bus LFS v Banffe na linke č. 1
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Prechod trate zo stredovej polohy do krajnej
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Obratisko Kannenstieg a k nemu vedúca trať boli vybudované v rokoch 2018 - 2021
Mestská koľajová doprava v Magdeburgu mala vo svojich začiatkoch rôzne podoby - konku (1877), parnú tramvaj (1887) a električku (1899)
#101, linka 1, Plauer Straße
Ulica s mostom v centre mesta vyhradená pre MHD
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Predchodcom električiek v Brandenburgu boli konské tramvaje, ktoré tu začali jazdiť v roku 1897
#15382, YT09 ZCA, linka 1, Piccadilly
Pezinská SORka križuje čerstvo zrekonštruovaný hlavný ťah v Pezinku
Bočný pohľad na jednu z novších jednotiek metra od firmy Matra
Dvojvozňová jednotka VAL 208 má dĺžku 26 metrov
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Autobus pezinskej MHD pred Pinelovou nemocnicou oslavujúcou storočnicu
#3370, FG 240WH, linka 1, Piazza Camillo Benso Conte di Cavour
#3357, EB 460EW, linka 1, Via Pretorio
Trasa linky 1 na Snohy vedie lesom CHKO Poľana popri Hriňovskej priehrade a potoku Hukava
Ford Transit Custom #DT-928BD na linke 1 smer Slanec
Autobus #PD-177IC (ex #NR-131GZ) po prelakovaní do žltej farby jazdil v roku 2023 v Prievidzi a od 2/2024 premáva v Partizánskom
V závere marca 2024 sa na zastávkach objavili cestovné poriadky pezinskej MHD vo formáte IDS BK
Najnovší prírastok pezinskej MHD zaskakuje za pokazený Citelis na linke 1-11
Systém Link má veľké plány, už v roku 2024 by sa mala otvoriť druhá linka, ďalšie desiatky kilometrov tratí sú vo výstavbe
Prvé vozidlo Siemens S700 bolo vyrobené v roku 2019 a zaradené do premávky v roku 2021
Väčšina trate tram-trainu vedie po estakáde
Tretia trieda je vyhradená pre MHD a doprava sa tu ešte zintenzívnila po tom, čo boli v roku 2019 presunuté trolejbusy z tunela na povrch
Priestor medzi vozidlami je chránený kolíkmi
Tram-train na stanici, kde začína tunelová časť trate
K Angle Lake prišla trať v roku 2016, v čase fotografovania sa budovalo 13-km dlhé predĺženie
Konečná stanica systému Link nachádzajúca sa pri letisku
Schéma zatiaľ jedinej linky tram-trainu po jeho poslednom predĺžení v roku 2021
Prevádzku systému Link otvárali v roku 2009 japonské vozidlá
Nabíjací zberač umiestnený na zadnom čele double-deckeru
Elektrický double-decker postavený na Novom Zélande na čínskom podvozku
#ZV-994CI, linka 1, Priemyselná ul.
V rámci pôvodnej linky 1 v MHD Dunajská Streda boli aj priame spoje medzi Autobusovou stanicou a Termálnym kúpaliskom
#DS-772DZ, linka 1, Ul. I. Gyurcsóa
Irisbus Crossway LE 12M dopravcu SAD Dunajská Streda na jednom z posledných výkonov v MHD Dunajská Streda
Autobus Iveco Streetway #AA-086CA bol vyrobený v tureckom závode Sakarya
Iveco Streetway #AA-043CA nahradil na linke č. 1 v Lučenci Iveco Crealis #LC-530DC
Priemerná vzdialenosť medzi zastávkami linky 1 je 625 m a dlhé medzizastávkové úseky sú aj v centrách oboch obsluhovaných miest
Intervaly električiek (na zastávkach sa presné odchody nenachádzajú)
Metro Tenerife má podobne ako väčšina nových električkových prevádzok rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Električková doprava v Santa Cruz fungovala v rokoch 1901 - 1956 a opäť bola sprevádzkovaná v roku 2007 pod názvom Metro Tenerife
Električka stúpa od oceánu (v diaľke) až do výšky približne 550 metrov
Na trase oboch električkových liniek je množstvo kruhových križovatiek, na ktorých sú priecestia riadené svetelnou signalizáciou
Vzhľadom na kopcovitý charakter Santa Cruz a okolia je priemerné stúpanie trate linky 1 je viac ako 4 %
Koniec 12,5 km dlhej linky L1, ktorá z výšky niekoľko metrov nad morom vystúpi až do výšky 550 metrov
Súprava električiek dlhá viac ako 64 m stojí na zastávke
Súprava dvoch električiek dĺžky 32,2 metra zastavila na nástupišti určenom len pre jednu električku
Počas niektorých dní premávajú spriahnuté električky do vlaku dlhého viac ako 64 metrov, s čím sa pôvodne nepočítalo
Trolejbusy po Zentralstrasse premávajú na batériový pohon. Od zastávky Neuhausen, Zentrum pokračujú opätovne bez batérií
Hess Swisstrolley 3 #106 na zastávke Neuhausen, Zentrum
Autobus #AA-086CA nahradil na linke č. 1 #LC-101BX
Autobus #PO-459HC na linke 1 smer Tačevská-Kotolňa
Autobus #MI-223EZ na linke 1, ktorá spája Ľubovniansky hrad s centrom mesta, sídliskom Západ a priemyselnými areálmi pred Novou Ľubovňou
Irisbus First FCLLI #MI-077FM sa po presune zo Starej Ľubovne na jeseň 2023 udomácnil na linke 1, zachytený v Močaranoch pred Pamätnou izbou Gorazda Zvonického
Školský spoj linky č. 1 pred Mestským úradom Zlaté Moravce
SOR BN 9.5 #NR-788GK zostal u pôvodného dopravcu a slúžil v MHD Zlaté Moravce až do jej zániku v 4/2024
Kmeňové vozidlo MHD Zlaté Moravce SOR BN 9.5 #NR-788GK prišlo v 3/2021 z Nitry a nahradilo Van Hool New A330 #NR-367FE. Vyráža z mestskej časti Chyzerovce na svoj najplnší spoj
Autobus #RK-206CY bol zaradený do MHD Dolný Kubín koncom roka 2022
CAF Urbos 100 #05 na konečnej zastávke ESS
Nové Iveco Daily #PD-891IB vyrobené v poľskej firme Mercus zabezpečuje podstatnú časť výkonov MHD v Handlovej
Irisbus Crossway 10.6M #PD-566IA pôvodom z českého Litvínova v službách MHD Handlová na Námestí baníkov
MHD v Handlovej od 1.1.2023 zabezpečuje mestská firma Hater - Handlová, ktorá disponuje 4 autobusmi. Autobus #PD-541HT pôvodne jazdil v prímestskej doprave v okolí Bratislavy
Crossway LE má namierené do mestskej časti Kňažia
SOR C 10,5 z Oravskej Lesnej vypomáha na výkonoch MHD Dolný Kubín
Výkony MHD Dolný Kubín okrem kmeňových vozidiel zabezpečuje aj 15+ prejazdov z prímestských liniek. Na niektorých MHD spojoch sa tak objavujú aj najnovšie autobusy SOR ICN 12,3. Zachytený je žaškovský #RK-213CZ
V čase fotografovania najnovšia električka, ktorá začala premávať v roku 2023
Bývalá kjótska električka slúži väčšinu svojej kariéry v Macujame
Hranaté električky Little Dancer S sa dodávali v rokoch 2002 - 2007
Zbrusu nová električka Little Dancer S vyrobená v roku 2023
Električky Little Dancer S radu 5005 sa dodávajú od roku 2017 a v roku 2023 boli najmodernejšími električkami v Macujame
Crossway LE na linke č. 1
Durmazlar Panorama v jednokoľajnej úvraťovej konečnej zastávke Wysoka Brama
Iveco Crossway LE #RK-004CG na linke 1 smeruje na Banisko
Zasnežené vrcholky Nízkych Tatier v máji a #ZV-849BZ v Brezne
Jedna z dvoch električiek postavených v roku 1989 k 100. výročiu založenia Kagošimy
Jedna z električiek Hitachi vyrobených v roku 1959 bola zároveň jednou z najstarších električiek v bežnej prevádzke v Kagošime v roku 2023
Autobus #ZV-852BZ na linke č. 1 prichádza k nemocnici
Jedna z najnovšie rekonštruovaných zastávok má výšku nástupišťa 32 cm nad temenom koľajníc
#1504 sa blíži k električkovému priecestiu bez závor
Little Dancer N z roku 2022
Rad 500 bol posledným typom starých električiek dodaných do Nagasaki, a to v roku 1966
V čase špičky prechádza po jednotlivých úsekoch električka za električkou
#1302 z roku 1987
V čase fotenia bola najnovším vozidlom v Nagasaki 12-metrová električka Little Dancer N z roku 2022
Konečná linky 1 pri chráme Sófoku-dži sa nachádza čiastočne na moste nad potokom
Električky radu 1800 majú od výroby atypický náter
Dve električky radu 1700 z roku 1999 boli vyrobené s využitím podvozkov zo starších električiek
7-kusová séria električiek radu 360 bola vyrobená firmou Nippon Sharyo v roku 1961
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie