imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#7035, FF 850FX, linka 36, Via Venti Settembre
#7026, FF 856FX, linka 46, Via Venti Settembre
BredaMenariniBus Avancity M240LU na jednej z odstavných plôch pre autobusy v centre mesta
Dvojica elektrických midibusov Irizar ie bus 10.8m pri jednom z početných tunelov v Janove
Indcar Mobi City L7
BredaMenariniBus Avancity+ LU v centre Janova
V čase fotografovania 21-ročný autobus OmniCity
BredaMenariniBus Avancity M240LU z roku 2006
Trollino pri centrálnej stanici
Jeden z dvanástich elektrobusov Yutong E12 dodaných v rokoch 2022 - 2023
Autobusová stanica Europa Buscentre doslúži v roku 2024 a bude nahradená centrálnou stanicou
Odstavná plocha pezinskej MHD pri Amfiteátri
#963 8UE, Rázusova ul.
Dve z troch CNG SORiek, ktoré nestihli včas dostať nové tabuľky s evidenčným číslom
SORka obvykle jazdiaca na linke 4 parkuje vo "vozovni"
#1421222, 8739, linka 15, 3rd St
Rovnaké autobusy s rôznymi farbami určené pre rôzne linky
#8116, B8683C, linka 62, South Jackson Street
Na pôvodných displejoch Bustec sa dopravcovi podarilo sprevádzkovať aspoň zobrazovanie čísla linky
Depo Kirkland prejde do roku 2027 modernizáciou spojenou úpravou pre nabíjanie elektrobusov
Niektoré firmy prevádzkujúce vyhliadkové autobusy v San Franciscu ponúkajú priam historické kúsky
Kus Austrálie na Novom Zélande v podobe električky SW6 z roku 1944
Označenie "vozovne" MHD Pezinok
"Vozovňa" pezinskej MHD na parkovisku pri Amfiteátri
Množstvo autobusov na po skončení prevádzky v mestách slúži naďalej na iné účely, najmä na dopravu pasažierov z lodí na ďalší program v blízkosti prístavov
Linka 4 zaviedla aj obsluhu Komenského ulice
Dôležitý oznam v autobuse pezinskej MHD
Nafúknuté jazdné doby liniek MHD umožňujú aj niekoľkominútové prestávky
#L 85083, linka 8, Ibn Battuta
Vzhľadom na umiestnenie nástupíšť pre letiskovú linku 119 pre oba smery v rámci jedného dlhého nástupného priestoru, spoje končiace na letisku sú špeciálne označené
Autobus linky 4 s rôznymi informačnými systémami
Autobus linky 4 obsluhuje novovybudovanú zastávku Majakovského
#963 8UE, linka 4, Holubyho ul., obratisko Pezinok, Žel. stanica
V prvý deň bolo možné odchody novej MHD zistiť len na internete, alebo ústnym podaním, keďže na zastávkach visel iba cestovný poriadok pôvodnej linky platný do konca roka 2023
Interiér SORky BNG 9.5 pôvodom z DPMCHJ
Plynové SORky BN dĺžky 9,5 metra pôvodne prevádzkoval DP miest Chomutov a Jirkov, od roku 2024 jazdia v Pezinku
Dva z troch autobusov SOR BNG 9.5 novej pezinskej MHD
Od 8. januára 2024 zabezpečujú MHD v Pezinku plynové autobusy SOR BNG 9.5
Midibus 7E1 8706 (ex #NR-333GZ) našiel ďalšie využitie od 10/2023 v MHD Pardubice v súvislosti s obmedzením hmotnosti na moste Kapitána Bartoše cez rieku Labe
Súprava ZET M24 #88 + ZET Kosak/Velika #520 z roku 1940 ako vianočná električka
Súpravy na konečnej Slivenec
Dve súpravy T3 v zastávke Náměstí Olgy Scheinpflugové
Prichádzajúca súprava T3 do zastávky Náměstí Olgy Scheinpflugové
Aj Solarisy v Barcelone majú rovnako zle využitý priestor v interiéri ako v Bratislave
Modré solarisy ako náhrada za modrú električku
#4303, 8472 LXV, linka 111, Tibidabo
#5658, 8137 LHG, linka 88, Plaça de les Drassanes
5-metrový vyhliadkový japonský elektrobus Thinktogether eCOM-10 s maximálnou rýchlosťou 19 km/h
#8903, linka Toden Arakawa Line, Ōji-ekimae
Alna Sharyo #8808 z roku 2010
Jedno z mnohých chránených priecestí
Jediné električkové depo Tokyo Sakura Tram
Drvivá väčšina Tokyo Sakura Tram má otvorený zvršok, nájdu sa však aj úseky s vegetačným krytom
Miestne dopravné systémy v Japonsku veľmi často hýria farbami na vozidlách
Obe konečné 30-zastávkovej električkovej linky sú jednokoľajné
Aj keď električky radu 8900 vyzerajú podobne ako Karosy 700, vyrobené boli až v rokoch 2015 - 2016
Električka Alna Sharyo #8501 z roku 1992
Trolejbusy a pred nimi autobusy mali aj medziľahlú zastávku, ktorá však bola zrušená po tom, čo sa zrútil turistický chodník z nej vedúci
Maximálna rýchlosť trolejbusov bola 40 km/h
Výhybňa uprostred tunela umožňuje míňanie sa oproti sebe idúcich konvojov
Interiér trolejbusu Osaka Sharyo Kogyo / Mitsubishi Motors / Toshiba
Pracovisko vodiča trolejbusu Osaka Sharyo Kogyo / Mitsubishi Motors / Toshiba
Pôvodne v tuneli otvorenom v roku 1971 premávali autobusy, z dôvodov splodín a vysokej hlučnosti boli v roku 1996 nahradené trolejbusmi
Posledná jednotka radu 8000 v prevádzke
Dvojčlánkové električky Nippon Sharyo radov 770 a 880 majú označovaný každý článok samostatným evidenčným číslom
Depo električiek v Kóči
#8601, Vozovna Vokovice
#4607, 8530, Vozovna Vokovice
#5524, 7000, 8294, Vozovna Vokovice
#8294, Vozovna Vokovice
#2073, GD 8857H, linka 130, DK75
#2073, GD 8857H, DK91
#8517, WGM 28916, linka 256, Dworzec Główny
#528, 557, 80507, NE 5990F, NE 8557H, WGM 2278C, linka 21, Dworzec
#565, 568, NE 2110F, NE 8565H, NE 8568H, Dworzec Autobusowy
Mestský a regionálny Crossway
#186, GF13, NO 8950R, WGM 9217C, Dworzec PKS
#864-25, 広島200 か18-60, Yokogawa-eki
Celková dĺžka električkových tratí v Hirošime bola v roku 2023 35 km, čo bolo najviac spomedzi všetkých miest v Japonsku
Regionálna jednotka radu 8300, ktorý sa vyrábal v rokoch 1989 - 1995, slúži aj v sieti ósackého metra
Krátky prestup medzi vlakmi a lanovkou je zabezpečený aj vďaka tomu, že obe dráhy boli vybudované súčasne
Spodná stanica lanovky, kde sa prestupuje na regionálne vlaky
Panoramatický vozeň lanovky z roku 1957
Ovládacie prvky vozňa lanovky z roku 1957
Tak ako mnohé iné železnice a lanovky, aj táto bola zrušená v roku 1944, aby z nej mohol byť vyzískaný materiál pre zbrojný priemysel
Vozeň lanovky z roku 1957 s čalúnením s motívom tigra, ktorý je strážcom božstva na hore Šigi
Horná stanica západnej lanovky na horu Šigi
Vozidlá radu 80 vyrobili v rokoch 2005 - 2006 dvaja producenti železničných vozidiel (Kinki Sharyo a Kawasaki)
Umývacia linka s električkou #3203 vyrobenou v roku 1955 alebo 1956
#1880, PO 876PV, linka 322, Piątkowska
#394, 559, 841, EV 4643, HNT 973, KPZ 815, linka 22, 46, Jonavos g., zastávka Kauno pilis
Modernizovaná električka radu 8000
Dve električky Kawasaki radu 8510 v roku 1987 nahradili dve staré vozidlá
Pôvodne boli nástupištia otvorené, v roku 2009 na ne pribudli brány
Vozidlá na pneumatikách sú na Tōzai Line vedené stredovou lištou
Jednotky radu 8000 sú v poradí druhou generáciou vozidiel Tōzai Line od jej otvorenia
Shuttle bus medzi terminálmi letiska v podobe Solarisu
Isuzu Citiport 12 prechádza okolo Getsemanskej záhrady
Volvo B8RLE / Sunsundegui SB3
Rôzne autobusy na autobusovej stanici liniek MHD
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie