imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Kabína vodiča električky Citadis 502
Záväzky dopravcu a povinnosti cestujúcich
Pôvodná konečná zelenej linky s električkami dvoch sérií
Citadis v centre Dublinu
Hybridný autobus Low Floor HEV 40'
#5017, Al Khail
V čase fotografovania najnovšia električka, ktorá začala premávať v roku 2023
Zbrusu nová električka Little Dancer S vyrobená v roku 2023
Závora z nástupišťa medzi dvoma priecestiami
5-kusová séria 500 bola vyrobená v roku 1957 firmou Teikoku Sharyō
#5954, WX 5013C, linka 180, Ul. Miodowa
#5906, WX 5017C, linka 180, Ul. Miodowa
Nové, 2,65 m široké vozidlá Stadtbahnu sa pri nerovnostiach na trati kývu o poznanie viac než staršie 2,30 m široké vozidlá
Automaty na cestovné lístky zobrazujú aj najbližšie odchody liniek
#5015+5005 na konečnej Lohmannshof vybudovanej v roku 2002
Širšie električky Vamos majú nad podvozkami širšiu uličku len preto, že ide o koncept vozidla pre vysoké nástupišťia, a tak je podlaha umiestnená až nad podvozkami
Informačný systém v električke Vamos
Nasadenie širších a dlhších električiek Vamos si vyžiadalo množstvo úprav na električkových tratiach z dôvodu nutnosti zvýšenia osovej vzdialenosti koľají, zväčšenia polomerov oblúkov a predĺženia nástupíšť
Skladacie schody v električke Vamos
Električky GTZ8-B Vamos boli špeciálne vyvinuté pre Stadtbahn v Bielefelde
Prvý bochumský Variobahn z roku 2008
Elektrická jednotka ET 501 v stanici
Križovanie vlakov na jednokoľajnej trati
Interiér jednotky ET 501 z r. 2017
Interiér jednotky ET 501 z r. 2017
#5012, 7AK 4677, Mazurská ul., zastávka Poliklinika Mazurská
Mimoúrovňové križovanie električkových tratí pred centrálnou stanicou
Dublinské električky Alstom Citadis 402 majú po predĺžení 55 metrov
#5017, linka Green line, Westmoreland Street
Konečná električiek pri depe
Interiér električky CAF Urbos 2
Električky SGP Mannheim a Variobahn odpočívajúce vo vozovni
Výjazd autobusov zo združenej zastávky
#A832, PZ 501PV, linka 128, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego, zastávka Centrum
Autobusy čakajúce na študentov pred školou v Spektefelde
Mercedes-Benz Citaro C2 G #5018 z roku 2020
#5017, linka 3, Kohlenberg, Barfüsserplatz
#AG 501641, linka 340, Wohlen
Cestný vlak Hess BusTrain / BusZug #161+501
#5019, linka 6, St Kilda Rd
Aj takto vyzerá ekologická doprava v Ostrave - elektrobus Ekova, ktorý sa nabíja v spoločnosti plynového Solarisu
Stadler Giruno odchádza z Lugana
Elektrická jednotka Stadler Giruno, ktorá jazdí na vlakoch premávajúcich cez Gotthardský tunel
Interiér jednotky Stadler FLIRT dopravcu GYSEV
Bočný pohľad na čelá jednotiek Stadler FLIRT
#415 501, linka R 9923, Stanica Sopron
SOR NB 18 City #5019 vychádza na linku
#5016, B5016, DB 845 PD, linka LB, Stazione Livorno Centrale
Interiér haagskej električky Avenio
Interiér haagskej električky Avenio
Prvý olomoucký elektrobus na svojej domovskej linke 14
#501, linka 12, Sirková ul., U Trati
T3 KVP Od z roku 2018
#501, SF17 VOV, linka 100, Princes St
Historická 15 Tr #501
#5012 sa blíži k monumentu "Spire of Dublin"
Autobusy Mercedes-Benz Citaro G pod budovou Castello Cova
#238 a #501 na zastávke Jakominiplatz
#501 opúšťa koľajovú spleť
#501 na koľajovej spleti
Električky na zvlnenej trati v centre
SGP JM8s #501 na Schlossbergplatz
Autobus Yutong ZK6128HGE z roku 2014 - 2015 patrí k tzv. "veľkým" autobusom Macaa s dĺžkou 12 m
Servisné vozdilá DSZO
Scania Omnilink
Automat v Siemens Avenio
Interiér Siemens Avenio
Interiér Siemens Avenio
Alstom Citadis 402
#3T3 5010, linka 723, Český Těšín, Jablunkovská ul., zastávka Autobusové stanoviště
Alstom Citadis 402 #5017 na konečnej zastávke zelenej linky pri parku St Stephen's Green
Alstom Citadis 402 #5017 na konečnej zastávke zelenej linky pri parku St Stephen's Green
Alstom Citadis 402 #5017 na konečnej zastávke zelenej linky pri parku St Stephen's Green
Alstom Citadis 402 #5017 na konečnej zastávke zelenej linky
Alstom Citadis 402 #5017 na konečnej zastávke zelenej linky
Alstom Citadis 402 #5010 v zastávke Sandyford
Alstom Citadis 402 #5010 v zastávke Sandyford
Historický autobus ECW (Bristol Lodekka) z roku 1956 v nátere Southern Vectis parkuje pri nákupnom centre
CAF Urbos AXL
CAF Urbos AXL na blokovom obratisku linky 4
Súprava metra Bombardier H97 v stanici Hermannplatz
#5012, EX 635 EN, linka 628, Piazza Venezia
Jednotka Diamant na spoji ukončenom v stanici Bremgarten West
Trolejbusy od súčasnosti až po minulosť na odstavnej ploche bývalej vozovne
Tri generácie trolejbusov od Škodovky
Škoda 24 Tr #501 a jej predchodkyne neunikli pozornosti návštevníkov
#3T3 5010, Český Těšín, Nádražní ul., zastávka Český Těšín, nádraží
Interiér električky Bombardier Flexity Outlook Mountainrunner
Interiér električky Bombardier Flexity Outlook Mountainrunner
Bombardier Flexity Outlook Mountainrunner pod vianočným stromčekom
Stretnutie električiek Bombardier Flexity Outlook 2 a Flexity Outlook Mountainrunner v predvianočnom Linzi
Bombardier Flexity Outlook Mountainrunner klesá na jednej z najstrmších tratí na svete
Preplnená električka Bombardier Flexity Outlook Mountainrunner vystúpala na vrch Pöstlingberg
Súprava Bombardier H na stanici, ktorá bola počas existencie Berlínskeho múru uzatvorená
Trolejová veža Ford V8 #501-02 z roku 1938 a výstava rôznych modelov autobusov a električiek
Osobný vlak na polostrov Hel a autobus MHD na linke 109
Ikarbus IK-112
Mercedes-Benz Conecto
Ikarbus IK-103 pri bráne pevnosti
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie